Kuka näistä on paras sisällöntuottaja youtubessa?
Kommentit (24)
Missä Krista Muhonen?? Olisin vastannut hänet.
Entäs
Tontsa
Upi
Tampereentero
Filosofi
Yms...
Sisällläntuotannossa tärkeintä on olla aiheen ajankohtainen ja näkökulllman mielenkiintoinen.
Amppurulettaa on perussuomalaisten sankari ja mies joka kulkee omia polkujaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Sisällläntuotannossa tärkeintä on olla aiheen ajankohtainen ja näkökulllman mielenkiintoinen.
Jos nämä alkkkaisi puhua englantia niin voisi saada kansainvälistä huomiota ja tuon kielimuurin rikotuksi ja sitä kauttta rakentaa suomalaista näkyvyyttä maailmalla ja sitä kautta saada suomalaista edustusta maailmalle.
Vastaan Nasanaattori tosijjaan, yhy!!
Ville Mäkipellolla on ihan oikeetakin asiaa eikä turhanpäiväistä paskanjauhantaa kuten suurimmalla osalla vloggaajissa on. Villellä on todella mielenkiintoisia juttuja kerrottavana.
Yksi mikä uupuu tuosta listasta on Finntop5. Paras tubettaja. Ääni on miellyttävä, tekee itse kuvitukset ja usein musiikitkin videoihin. Oikeasti panostaa kunnolla videoihin.
Onneksi kaikki on tän koronasopan jälkeen förbi, ku ihmiset havahtuu siihen mikä on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ville Mäkipellolla on ihan oikeetakin asiaa eikä turhanpäiväistä paskanjauhantaa kuten suurimmalla osalla vloggaajissa on. Villellä on todella mielenkiintoisia juttuja kerrottavana.
Yksi mikä uupuu tuosta listasta on Finntop5. Paras tubettaja. Ääni on miellyttävä, tekee itse kuvitukset ja usein musiikitkin videoihin. Oikeasti panostaa kunnolla videoihin.
Täältä kans ääni Finntop5:lle! Asia videoita, hyvin tehtyjä.
En tiedä noista ainuttakaan. Vastaan Dom Mazzetti.
Keitälie nuokin, ton Tuuren olen kuullut. Seuraan ulkomaalaisia kanavia, koska parempilaatuista sisältöä.
ei kukaan noista. ei oo aitoa tubetusta 0/5
Hankala sanoa koska tiedän heistä vain 3 :D