IS vieraili Helsinki-Vantaalla seuraamassa, kuinka THL:n ohjeistuksia noudatetaan – moni matkustaja pyyhkäisi suoraan junaan tai Alepaan
IS vieraili Helsinki-Vantaalla seuraamassa, kuinka THL:n ohjeistuksia noudatetaan – moni matkustaja pyyhkäisi suoraan junaan tai Alepaan.
Suurin osa matkustajista poistui asemalta kuitenkin ohjeistusten mukaisesti yksityisillä kulkuneuvoilla.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos on tullut julkisilla lentoasemalle ja kotiin pitäisi päästä, niin mitä vaihtoehtoja? Ellei junia saa käyttää, nin miksei niiden liikennöintiä lopeteta?
Taksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tullut julkisilla lentoasemalle ja kotiin pitäisi päästä, niin mitä vaihtoehtoja? Ellei junia saa käyttää, nin miksei niiden liikennöintiä lopeteta?
Taksi
Taksilla esim. Kuopioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi
Niin että Helsingistä esim. Kuopioon tulisi ottaa taksi? Harvalla on varas.
Taidanpa seuraavalla kerralla ottaa lentoasemalta käyttööni jonkun "yksityisen kulkuneuvon".
Kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Taksi on vaihtoehto. Onhan junia karsittu jo melkoisesti. Mutta kulkee tuo juna muuallakin kuin vain lentokentällä. Monet esim. käyvät sillä edelleen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi
Niin että Helsingistä esim. Kuopioon tulisi ottaa taksi? Harvalla on varas.
varas = varaa
Vierailija kirjoitti:
Koska lentokentän ohi kulkee kehärata joka on alueen tärkeimpiä julkisia liikenneyhteyksiä mm. työmatkoihin. Se ei palvele vain lentokentän liikennettä vaan on normaali paikallisjunarata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi
Taksilla esim. Kuopioon?
Vuokra-auto on vaihtoehto pitemmille matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttäjuna palvelee koko Länsi-Vantaata sekä Malminkartanoa, Kannelmäkeä ja Pohjois-Haagaa. Siellä ei kulje muita junia.
Siksi sitä ei lakkauteta.
Tämä oli täysin arvattavissa kun nyt viimeisillä lennoilla Suomeen saapuu juuri ne itsekkäät jotka eivät suostuneet lopettamaan lomailuaan aikaisemmin. Mitä muuta näiltä minä, minä, minä ja minun oikeudet -tyypeiltä saattoi odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis ne ihmiset saavat käyttää jotka eivät oireile JA jotka EIVÄT ole juuri saapuneet kotiin ulkomailta. Ulkomailta saapuvat ovat karanteenissa joten julkisiin tai kauppaan ei ole heillä asiaa. Joku sukulainen, ystävä tai naapuri on saatava hoitamaan kauppa-asiat heidän puolesta.
Lentokenttäjunaan en ole uskaltanut mennä viikkoon, enkä mene, ennen kuin tautipesäkkeiden rahtaaminen ulkomailta loppuu.
Voisi ottaa muitakin huomioon kuin itsensä, kun saapuu näinä aikoina ulkomailta Suomeen.
Jokaisella on varmaan joku tuttava/sukulainen joka voi noutaa asemalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli täysin arvattavissa kun nyt viimeisillä lennoilla Suomeen saapuu juuri ne itsekkäät jotka eivät suostuneet lopettamaan lomailuaan aikaisemmin. Mitä muuta näiltä minä, minä, minä ja minun oikeudet -tyypeiltä saattoi odottaakaan.
Kyllä! Nyt nämä tikkitakkipariskunnat aloittivat sitten myyjille vi*tuilun kaupoissa. Eikö ole sitä, mikse ole, koska, milloin, mitä, kyllä Espanjassa..... 😡😡. Jos vihjaiseekaan että karanteenista ei lähdetä edes kauppaan niin suurinpiirtein syljetään silmille!! Uskomatonta sakkia.
Onko noilla tulijoilla ollut maskit kasvoillaan ja kk hanskat käsissään ? Se olisi edes jokin merkki, että pyrkivät vähentämään tarttumisriskiä muihin.
Sattuneesta syystä mennyt töihin malmilta jo kaks viikkoa NIMENOMAAN K-junalla...