Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokaa ostetaan nyt verkosta ennätysmäärät eikä paluuta vanhaan ole

Vierailija
24.03.2020 |

Sanokaa hyvästi lähimatketeille ja pikkukaupoille, netissä on ruokakaupan tulevaisuus.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006450589.html

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista voidaan ottaa sitten halpuutus.

Vierailija
2/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla sitä päivää että pääsen käymään ruokakaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 euron toimituskulut ei ole kellekkän hinta eikä mikään siihen nähden että on riski saada korona. Kai oma terveys ja turvallisuus painaa vaakakupissa sen verran enemmän.

Vierailija
4/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never!

Joku kehitysmaalainen halpatyöläinen toimittamassa ruokani kotiovelle? Juuh, annas kun mietin...

Vierailija
5/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoorasta tilasin nyt ensimmisen kerran

Kuljetumaksu 3e

Jatkossa en aio autolla pizzaa enää hakea

Vierailija
6/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kotiinkuljetusten hinnat myös laskevat, kun alalla lisääntyy kilpailu.

Vierailija
7/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään mietin jo aiemmin, että voisin kokeilla tuota kotiinkuljetuspalvelua kun kaupat on sattumalta jotenkin tosi hankalan matkan päässä minulle kun ei ole autoa. Tähän saakka se kokeilu vaan on jäänyt, mutta nyt olen 3 kertaa tilannut.

Kymppi kuljetusmaksua ja kerralla esim. 7-10 päivän ruuat, itselleni ainakin toimii todella hyvin. Säästän jopa kauppalaskussa tuosta kuljetusmaksusta huolimatta, koska vältyn kaikilta heräteostoksilta. Ei tule napattua ostoskoriin karkkipussia tai suklaapatukkaa tms. minkä muutoin helposti teen ja kun tavallisesti joudun käymään noin joka toinen tai ainakin joka kolmas päivä kaupassa, niin sitä heräteostosta vaan kertyy. 

Kuvittelisin, että jatkan palvelun käyttämistä koronan jälkeenkin. Ei niin etteikö olisi IHANAA mikä tahansa normaali toiminta nyt, arkinen kaupassakäyntikin siis tavallaan.

Vierailija
8/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee silti edelleen halvemmaksi tilat pitsa kuin ostokset ruokakaupasta. Joten pitsalla mennään koko tämän karanteenin ajan.

Vierailija
9/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten nimenomaan ne pikkukaupat menestyvät, koska saat sieltä juuri sellaiset tomaatit kuin itse haluat.

Vierailija
10/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ittse alkaisin vamistaaa yhä enemmän jalostetumpia taiii esivalmistettuja tuottteita sekä parempia esiiim uuneja ja liesiä. Nämäää nykyiset pannnut ja liedet sekä uuunit ovat aivan pskaoja. EPätasaiiinen lämpö ja polttvat tuottteeet helposti pohjaaan.

Vierailija
11/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tästä sopasta selvitään, niin talous on niin kuralla, että jos sama ruokakassi on itse haettuna 10-20e halvempi itse haettuna, niin aivan varmasti sinne kauppoihin vähine rahoinemme tulemme menemään.

Vierailija
12/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nut viikon käyttänyt Foodien ruokakassipalvelua. Aluksi epäilin mutya nyt on kyllä pakko sanoa ettei tässä talossa enäö kaupassa käydä vaan ostokset tilataan kaupasta ovelle.

Vierailija
13/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toimi kaikilla paikkakunnilla. Tätä ei älytä kehä kolmosen sisäpuolella.

Vierailija
14/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ruuan verkkokauppa tulee lisääntymään, mutta itse kyllä olen vasta nyt tajunnut että ruokakaupassa käyminen on omanlaisensa pieni ilo.

Vierailija
15/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupat kyllä pärjäävät. Itse olen käyttänyt ruuan verkkokauppaa jo pitkään mutta siinä rinnalla sitten lähikauppaa.

Vierailija
16/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä toimi kaikilla paikkakunnilla. Tätä ei älytä kehä kolmosen sisäpuolella.

Eikä niilläkään paikkakunnilla, joissa palvelu on, toimiteta kaikille alueille. Olen about 20 kilometriä Prismasta, eikä sieltä toimiteta tänne.

Vierailija
17/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ruuan verkkokauppa tulee lisääntymään, mutta itse kyllä olen vasta nyt tajunnut että ruokakaupassa käyminen on omanlaisensa pieni ilo.

Onhan tuo oma huvituksensa, ja on ihme etteintästä elämyksestä ole vielä keksitty periä pääsymaksua kiten muissa huvi- ja teemapuistoissa.

Vierailija
18/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 euron toimituskulut ei ole kellekkän hinta eikä mikään siihen nähden että on riski saada korona. Kai oma terveys ja turvallisuus painaa vaakakupissa sen verran enemmän.

Itse en tilaa kaupasta vaan käyn siellä. Yhtä hyvin koronaan sairastunut kauppias voi läpsiä ja yskiä niihin ostoksiisi

Vierailija
19/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jää pysyväksi. En yhtään kaipaa kaupassavierailua ja sitä rumbaa. Paljon helpompaa ja yksinkertaisempaa tilata ostokset kotia.

Vierailija
20/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään käydä kaupassa. Ei elämässä muuten kauheita kiireitä ole niin ihan kiva koulun jälkeen poiketa edes jossain ennen kuin jämähtää kotiin.