Mitä outoa on muka suihkuunkusemisessa?
Olin tuoreen poikaystäväni kanssa suihkussa. Minulle tuli kusihätä, joten tein niin kuin ennenkin eli kusin suihkuun. Poikaystäväni mielestä tämä on ällöä. En ymmärrä häntä.
Kommentit (15)
Hyi suatana. Jonkun teinin provohan tämä on mutta jos itse olisin ollut se toinen osapuoli niin olisit lentänyt ulos siltä seisomalta ilman vaatteitas. Tai jos olis ollut sun kämppä olisin itse häipynyt hyvästiä sanomatta. Mutta tuskin olisin kusikämpässäsi suihkussa edes käynyt koska usko pois, sen haistaa jo eteisestä jos asunnossa majailee suihkuunkuseksija.
YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole nainen, tuskin sellaista edes nähnyt läheltä äitiänsä lukuunottamatta.
Itseasiassa olen nainen :)
Kai sinä olet myös se, joka pesee pesuhuoneen lattiakaivon?
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaissa se on normaalia.
Eikö sitten Suomessa ole normaalia?
aattele kun se roiskuu kuitenkin seinään tai suihku verhoon
se haju ennenpitkää
Vierailija kirjoitti:
Hyi suatana. Jonkun teinin provohan tämä on mutta jos itse olisin ollut se toinen osapuoli niin olisit lentänyt ulos siltä seisomalta ilman vaatteitas. Tai jos olis ollut sun kämppä olisin itse häipynyt hyvästiä sanomatta. Mutta tuskin olisin kusikämpässäsi suihkussa edes käynyt koska usko pois, sen haistaa jo eteisestä jos asunnossa majailee suihkuunkuseksija.
YÖK!
Ihme neiti kyllä olet, sopisit hyvin yhteen poikaystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No hyi yäk, ei kai sitä tarvitse puhdistaa
Nainen pissimässä on kiihottava näky. Saat tulla kusemaan kanssani suihkuuni!
Era33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi yäk, ei kai sitä tarvitse puhdistaa
Joka vuosi pitää puhdistaa.
Sitten se haittaisi jos lattialta syötäisiin pihviä ja kermaperunoita.
Sehän on ekoteko, eikä siinä ole mitään ällöttävää. Pissa valuu pesuveden mukana viemäriin.
Meillä asuu paljon porukkaa ja on aivan ilmeistä, että ainakin osa pissaa suihkussa. Lattiakaivosta lemahtaa välillä sellainen kus*nkatku. Välillä kaadan klooria lattiakaivoon ja suihkun seiniä ja lattiaa pitää tietenkin usein siivota, mutta haju ei täysin katoa sillä. Jokin puhuttelu olisi varmasti paikallaan.
Aloittaja ei ole nainen, tuskin sellaista edes nähnyt läheltä äitiänsä lukuunottamatta.