Ei koskaan enää Ebookersilta!!!
Ymmärrän että nyt on vähän ruuhkaa, mutta oo se nyt @#€& kun kolmatta päivää viettää jonossa puhelimessa. Ei minkäänlaista spostipalvelua!! Ja ilkkujille, että ihan työmatkan lippuja perumassa..
Kommentit (8)
Jaa, mulla ihan päinvastainen kokemus.
Hotelli varattuna heidän kautta ilman peruutusoikeutta.
scandicin sivujen mukaan ei mitään mahkuja perua siten, että saisi rahat takaisin
Ebookersilta tuli sähköposti, että saat rahat takaisin jos haluat perua.
Joo, vaan ootko yrittänyt jo oikeasti tehdä jotain? Kyllä mullekin tuli sieltä yhteisviesti että voivoi ja nääsnääs. Vaan kun sille varauksella yrittää oikeasti tehdä jotain.. Meneehän toki nämä eräpäivää "yhdistämme hetken kuluttua" kuunnellessa. Mutta kolmas päivä putkeen on jo aika paksua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaan ootko yrittänyt jo oikeasti tehdä jotain? Kyllä mullekin tuli sieltä yhteisviesti että voivoi ja nääsnääs. Vaan kun sille varauksella yrittää oikeasti tehdä jotain.. Meneehän toki nämä eräpäivää "yhdistämme hetken kuluttua" kuunnellessa. Mutta kolmas päivä putkeen on jo aika paksua.
Joo, olen klikkasin siinä sähköpostissa ollutta "haluan perua" linkkiä ja sain vahvistuksen, että varaus peruttu, rahat palautetaan 30 päivän kuluessa
Hotellivarauksen peruuttanut vastaaja
No jaa. Enpä menisi tässä tilanteessa yksittäistä firmaa haukkumaan jonojen perusteella. Käsittääkseni aikalailla kaikki saman alan firmat hukkuvat juuri nyt puheluihin. Ei auta kuin olla kärsivällinen.
Mulla on toukokuulle lennot varattuna, en ole vielä edes yrittänyt ottaa yhteyttä, koska lentoihin on aikaa vielä kaksi kuukautta.
Soitelkoot nyt ne kellä on lennot viikon päähän varattuna
Ja siis ebookersin kautta otettuna ja luotan siihen, että asia hoituu ajastaan.
Ja jos ei hoidu niin rahaa se vaan on 🤪
Se on aina vähän oma moka jos pitää aina päästä mahdollisimman helpolla ja aukaista aina se ensimmäinen googlen tarjoama linkki. Nuo hintavertailusivut on maksaneet siitä että ovat hakutuloksissa ensimmäisenä. Niiden halvat hinnat perustuu monesti siihen että muutosoikeutta EI OLE, ja tätä ei moni tunnu ymmärtävän. Lukekaa aina tarkasti ne ehdot varauksen teon hetkellä.
Varatkaa niiden hotellien omilta sivuilta! Säästytte monelta harmilta. Tässäkin tilanteessa jos ap olisi varannut tuon hotellin omien sivujen kautta esim. paikanpäällä maksettavan huoneen, hän olisi sen saanut ilman kuluja varmasti perua. + Jos kuuluu noiden hotellien kanta-asiakasjärjestelmään, jää monesti edut saamatta, jos on käyttänyt varausta tehdessään tuollaista varaussivustoa. Käytännöt tottakai vaihtelee eri hotelliketjujen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Se on aina vähän oma moka jos pitää aina päästä mahdollisimman helpolla ja aukaista aina se ensimmäinen googlen tarjoama linkki. Nuo hintavertailusivut on maksaneet siitä että ovat hakutuloksissa ensimmäisenä. Niiden halvat hinnat perustuu monesti siihen että muutosoikeutta EI OLE, ja tätä ei moni tunnu ymmärtävän. Lukekaa aina tarkasti ne ehdot varauksen teon hetkellä.
Varatkaa niiden hotellien omilta sivuilta! Säästytte monelta harmilta. Tässäkin tilanteessa jos ap olisi varannut tuon hotellin omien sivujen kautta esim. paikanpäällä maksettavan huoneen, hän olisi sen saanut ilman kuluja varmasti perua. + Jos kuuluu noiden hotellien kanta-asiakasjärjestelmään, jää monesti edut saamatta, jos on käyttänyt varausta tehdessään tuollaista varaussivustoa. Käytännöt tottakai vaihtelee eri hotelliketjujen kesken.
No mulla hotellin sivujen kautta ei mitään mahkuja perua vaikka kohta vissiin ulkonaliikkumiskielto päällä ja ebookers tosiaan ihan kysymättä tarjosi mahdollisuutta perumiseen ja rahojen palauttamiseen
Joo, yllättävät tilanteet ne laadun paljastaa