Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat! Jos käsky kävisi, lähtisitkö hoitoalan töihin?

Vierailija
24.03.2020 |

Ja nyt tarkoitan koulun käyneitä mutta muuta hommaa tekeviä hoitajia. Itse olen valmistunut vuonna 2012 enkä ole päivääkään nuita hommia tehnyt, täystyöllistetty ihan toisella alalla. En todellakaan lähtisi jos käsky kävisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lähtisin.

Vierailija
2/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi pakko niin sittenhän se olisi. En vapaaehtoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt sairaanhoitajan/terveydenhoitajan töitä viimeksi vuonna 2010 (valmistuin 2008). Eli kovin pitkä työkokemus ei ole ja sen olen tehnyt kotihoidossa. Minulla ei ole tällä hetkellä vaadittavia lääkelupia, eikä esimerkiksi tehohoidon osaamista tai muunkaan erikoisalan. En oikein tiedä olisiko minusta hyötyä, kun tarvitsisin aika pitkän perehdytyksen oli sairaanhoidollinen osaamisvaatimus mikä tahansa. Ehkä perushoitoa jossain vuodeosastolla voisin toteuttaa.

Vastaus kuitenkin kysymykseen on, että jos pitäisi lähteä töihin ja tällä taustalla johonkin hommaan palkattaisiin, niin voisin lähteä muutamaksi kuukaudeksi, jos joku sitten hoitaisi minun nykyisen työni.

Vierailija
4/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko olisi lakisääteinen niin pakko olisi mennä lainmukaiseksi kahdeksi viikoksi, max kuukaudeksi jos ei este muulle työnteolle ja tenteille. On jäänyt epäselväksi miten määräys tehtäisiin.

5/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, sillä sittenhän joutuisin pois nykyisestä työstäni. Ja kuka sen sitten hoitaisi? Th:n palkka on puolet siitä mitä tienaan nykyään joten siksikään hommassa ei olisi järjen hiventä.

Mullakaan ei enää ole luvat kunnossa ja ammattitaito monin osin vanhentunutta.

Olin aikoinaan neuvolan Th ja sen nyt ei ole mikään kriittinen työ yhteiskunnan toiminnan kannalta, että kukaan minua tulisi kotoa hakemaan.

Plus haluan tietysti suojautua koronalta joten kiitos ei.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta työt. Sossusta saa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi