Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Netflixissä yhä mahdollisuus useammalle käyttäjälle

Vierailija
24.03.2020 |

Luin kysymyksiä osiostaan hintakysymyksen ja siinä oli vain yhden käyttäjän hinta. Ja jos on niin voiko sitä käyttää useammasta osoitteesta.

Veljeni on edunvalvottava ja jos tilaisin sen kahdelle käyttäjälle voisiko hän käyttää sitä omalla koneellaan siis asumisyksikössään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään nähnyt, että sitä voisi käyttää kahdessa eri osoitteessa koskaan. Mitään palvelua. 

Mikä on kyllä väärin. Miksi perheet voivat käyttää moni samaa palvelua, mutta miksei vaikka kaksi muuta henkilöä voisi. Aivan sama asia, mutta kusetusta kaik on vaan ..

Zinc

Vierailija
2/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten otin Netflixin taas ja oli, halvimmassa paketissa on muistaakseni vain yksi käyttäjä (tai samanaikainen katselu?), mutta seuraavassa oli kaksi laitetta samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on netflix kolmessa eri osoitteessa samalla tilauksella. Minä en tosin sitä maksa, joten en ole varma mikä paketti se on.

Vierailija
4/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmassa on tosiaan mahdollista vain yhden käyttäjän käyttää sitä kerrallaan, mutta kyllä samaa tiliä saa käyttää useammalla laitteella ja eri osoitteissa, kunhan vain ei tosiaan käytä yhtä aikaa. Meillä on tuo halvin tili, ja käytetään sitä mun tietokoneella, lasten tabletilla ja lisäksi mun isä katsoo joskus jotain telkkarilla.

Vierailija
5/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pitää ottaa se kallein vaihtoehto 15,99e/kk tai se 11,99e/kk, siellähän ne lukee mitä siihen kuuluu.

Vierailija
6/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti pitää ottaa se kallein vaihtoehto 15,99e/kk tai se 11,99e/kk, siellähän ne lukee mitä siihen kuuluu.

Joo, hyvä, että sellainenkin siis on tarjolla😊tuossa mitä luin luki tosiaan vain siitä halvimmasta hinnasta ( 7,99(ja mietin onko tämä mahdollisuus tosiaan poistettu.