Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut kun vasemmistohallitus antaa suurimmat yritystuet Suomen historiassa?

Vierailija
24.03.2020 |

Eikö rahaa voi antaa ihmisille eikä yrityksille

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran oikeistotrollauksellesi.

Väkinäistä...mutta eilinen MOT todisti Suomen kansalle persujen mädännäisyyden

Vierailija
2/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää tällainen tyhmyys. Aloittaja, miksi haluat avata näin typerän keskustelun? Kerro rehellisesti motiiveistasi. Mä oikeasti halveksun niin syvästi tällaista täydelliseen ajattelukyvyttömyyteen perustuvia ulostuloja. Oletko koskaan ajatellut, että politiikasta voi keskustella myös rakentavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran oikeistotrollauksellesi.

Väkinäistä...mutta eilinen MOT todisti Suomen kansalle persujen mädännäisyyden

Minkä takia vassarit ei koskaan kykene vastaamaan, kun keskustellaan heistä ? Miksi se eka sana on Trump tai jotain muuta, kun vassari tekee jotain ?

Täysin kykenemättömiä katsomaan omaa toimintaa ja keskustelemaan siitä. Aina se ensimmäinen vinkuminen koskee jotain muuta ihmisryhmää.

Zinc

Vierailija
4/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingoniloinen. Vasemmisto joutuu viimeinkin realiteettien eteen.

Itse kriisistä olen pahoillaan tietysti.

Vierailija
5/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut avasivat rajat, vasemmisto antaa muhkeimmat yritystuet hallituksessa ;)

Zinc

Enää puuttuu, että kokoomus alkaa tukemaan köyhiä.

Eihän tässä voi kuin naureskella ..

Vierailija
6/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee melkein feministiksi. Nimittäin miettiessä sitä, että nuoret naisministerit on täysin 50-80v setien talutusnuorassa. Suuryritysten johtajat ja EK:n yms suuryritysten edustajien sedät on tän koko ratkaisun lobanneet. Niistä rahoista ja hätälainoituksista ei tule päätymään kuin murusia varsinaisille yrittäjille. Suurin osa niistä menee firmoille kuten Wärtsilä, Valmetin autotehdas, Nokia, jne. Nuo yritykset saavat hätälainoitusta halvalla, jotta voivat pitää huonoja, vanhoja toimimattomia liiketoimintojaan hengissä taantuman/ laman yli. Pienyrittäjiä tulee menemään konkurssiin varmaan kymmeniä tuhansia, eikä heille tule riittämään mitään. Näin käy kun naiset pauhaa "setäselittämisestä" tavismiehille, mutta on ihan polvillaan kun oikeasti pahat sedät sanelevat mitä haluavat.

Vierailija
7/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sun pitäisi nyt joutua sellaisten realiteettien eteen, että vasemmistoliitto on kyllä hallituspuolueena aina tuntenut realiteetit, vaikka sä olet toisin kuvitellutkin. Ootko sä myös niitä ihmisiä, jotka totena kertoo, että vihreät kuvittelevat, että sähkö tulee pistorasiasta ja raha pankin seinästä? Nuo väittämäthän eivät kerro mistään muusta kuin niiden kertojan älyn puutteesta.

Vierailija
8/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sun pitäisi nyt joutua sellaisten realiteettien eteen, että vasemmistoliitto on kyllä hallituspuolueena aina tuntenut realiteetit, vaikka sä olet toisin kuvitellutkin. Ootko sä myös niitä ihmisiä, jotka totena kertoo, että vihreät kuvittelevat, että sähkö tulee pistorasiasta ja raha pankin seinästä? Nuo väittämäthän eivät kerro mistään muusta kuin niiden kertojan älyn puutteesta.

Kyllä mun sähköt tulee pistorasiasta. Mistä sun tulee ?

Zinc

Vierailija
9/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vasemmisto ja vihreätkään niin tyhmiä ole, etteivät ymmärtäisi, että raha tulee juuri yrityksistä,  kunhan vaalipuheissa valittavat, että tyhmät äänestää.

Jos yritykset menevät nurin, niin ollaan Pohjois-Korean tilanteessa, voisi oikeasti tulla nälkä kansalaisille.

Vierailija
10/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole joku muu taho kuin hallitus joka näistäkin asioista päättää.

Vierailija
11/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat saaneet mitä halusivat: Persut saivat r a j a t kiinni, Vihreät lentokoneet maahan, Vasemmisto kauppojen hyllyt tyhjäksi, Keskusta Väyrysen kotikaranteeniin, Kokoomus yritystukihanat auki ja Kristilliset baarit kiinni.

Vierailija
12/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille ne realiteetit oli olemassa jo ennen kriisiä. Tän takia tuntuu välillä absurdilta jaottelut hyvä ja huono-osaisiin, mikä nyt on mitäkin. Niin valikoivaa

Vierailija
13/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että vihdoinkin vasemmisto alkaa ymmärtämään pakon edessä, että oikeistopolitiikka on sitä oikeaa politiikkaa. Tässäkään tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa tai on ja se on valtava lama ja työttömyys.