Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko autistit riskiryhmää??

Vierailija
24.03.2020 |

Nyt vasta heräsin tähän, minulla on autistinen lapsi, kuuluuko hän riskiryhmään autismin puolesta??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuluisi?

Vierailija
2/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuu lutkuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai autismi ole vastustuskykyä heikentävä sairaus?

Vierailija
4/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuuluu

Vierailija
5/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä kautta, ettei osaa itse pestä jatkuvasti käsiään, tai varoa laittamasta sormiaan suuhun/silmään, ja saa taudin herkemmin? Ja toimii myös herkemmin taudin levittäjän, kuin asiasta kunnolla tietoinen aikuinen ihminen?

Vierailija
6/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä kautta, ettei osaa itse pestä jatkuvasti käsiään, tai varoa laittamasta sormiaan suuhun/silmään, ja saa taudin herkemmin? Ja toimii myös herkemmin taudin levittäjän, kuin asiasta kunnolla tietoinen aikuinen ihminen?

Kyllä. Hygienia on mitä on.

Vierailija
7/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani riskissä sen takia, että en osaa hamstrata ja täten varautua mahdolliseen totaali-ulkonaliikkumiskieltoon. Suunnittelen arkeni päiväksi kerrallaan, siitä eteenpäin on aivan ylivoimaista. Olen tottunut käymään kaupassa vähintään joka toinen päivä. Käsien pesu ei unohdu kuitenkaan.

Tarvitsisin kotiapua jo ihan normiarjessa, mutta en saa sitä koska olen työkykyinen. 

Vierailija
8/8 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Riskiryhmää ovat ihmiset, joilla tartunta johtaa todennäköisemmin kuolemaan.

Se, että hygienian puutteen takia tai muusta syystä saa taudin helpommin, ei tee kenestäkään riskiryhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän