Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kerro sun erogeeniset alueet!

Vierailija
23.03.2020 |

Eli kysymys mitkä paikat (muu kuin penis ja kivekset ) on sun herkkiä erogeenisiä alueita. Niitä mihin kosketus tuntuu hyvältä. Tällä haen sellaisia alueita mihin nainen voisi koskettaa vaikka vaan iltakävelyllä. Niska? Selkä? Tms...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkä, takapuoli, sisäreidet, ja peräaukko (jota voi olla aika vaikea kosketella huomaamattomasti iltakävelyllä)

Vierailija
2/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit, sisäreidet, peräaukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsa navan ja peniksen välissä

Vierailija
4/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakarat, sisäreidet, tietysti kasseista alaspäin oleva maasto.

Vierailija
5/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kiihottuu kun laittaa sormen peräaukkoon

Vierailija
6/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit, peräaukko ja eturauhanen. Niitä on ehkä kävelyllä hankala stimuloida, mutta vihjailu seksi-illasta tai vaikka kostuvista pöksyistäsi toimii varmasti myös lenkillä. Toki myös ehdotus vaikkapa anustappien laitosta kummallekin lenkille lähtiessä tai vaikka se että laitat itse tapin ja annat kumppanin tunnustella, toimisi mulle ainakin aiheuttaen välittömän teltan housuun.

Vierailija
7/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa oloissa (lenkillä) kaulaan vähän puraisuja ja pakaroiden puristelua. Kotioloissa em. lisäksi reisien sisäpinnat ja erityisesti nivuset. Sormen liutus puhtaiden pakroiden välissä tekee myös kutaa eikä tarvitse edes anukseen sormeaan lykätä sisään jos tuntuu vastenmieliseltä. Edellyttäen että miehen pakaraväli on puhdas. Ristiselän hyväily auttaa nukahtamaan ja rentouttaa myös.

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
8/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä! Eikö kenelläkään ole esim huulet (suutelussa) tai niska, hiusraja jossa nainen hellästi sivelisi kädellään esim just suutelun aikana? Näykkäisi huulillaan korvaa tai kaulaa?

Ap

Vierailija
9/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)Kullinnuppi

Vierailija
10/19 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Miksi kysyä täältä.

Ota mies, käske sen riisua, pistä sänkyyn, käske olla paikoillaan ja ala etsiä. Vaihtele puolta, tarkkaile miten reagoi. Kun olet löytänyt sen miehen herkkukohdat, käske sen pukea ja vie kävelylle, ja kun olette sopivassa paikassa, alat kosketella.

Vierailija
11/19 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miksi kysyä täältä.

Ota mies, käske sen riisua, pistä sänkyyn, käske olla paikoillaan ja ala etsiä. Vaihtele puolta, tarkkaile miten reagoi. Kun olet löytänyt sen miehen herkkukohdat, käske sen pukea ja vie kävelylle, ja kun olette sopivassa paikassa, alat kosketella.

Ohis, mut olen samaa kokeillut pariin lahnanaiseen, hyvällä menestyksellä. Toisesta kuoriutui oikea peto, kun pääsi yli estoistaan.

Tai siis, ton kävelylle menon jätin välistä, se kun ei ole mun fetissi, vaikka aika mielenkiintoinen kyllä. Ap voisi sitä avata?

Vierailija
12/19 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään kun ei ole vaimo kosketellu koskaan mistään

Vierailija
13/19 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hiplaaminen innosta. Piiskaa, anustappi, penis rengas tai vaikka otat takaapäin mun boxereista sivuista kiinni ja revit ne ylöspäin riekaleiksi.

Vierailija
14/19 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hiplaaminen innosta. Piiskaa, anustappi, penis rengas tai vaikka otat takaapäin mun boxereista sivuista kiinni ja revit ne ylöspäin riekaleiksi.

Rupsun syömät bokserit jos irvistämättä repeää.

Vierailija
15/19 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa vinkkejä sänkyyn. Sehän on nyt ihan selvää mitä ja miten siellä tehdään. Enemmänkin haluaisin vinkkejä siihen miten viettelisin miehen ja saisin hänet haluamaan mua jo ennenkö sänkyyn mennään. Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Haluan saada miehen hulluksi himosta ja musta ennenkö päädytään sänkyyn, vaikka nyt sitten baarista kotiin kävellessä.. ja niin ettei mies sitä tajua eli ei mitään suoria ehdotuksia vaan viettelyä.. vai eikö miehet kaipaa sellaista.. ?

Ap

Vierailija
16/19 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun lähdette lenkille vedät tiukat pöksyt jalkaan, lyhyt takki, panta pipon sijaan ja hiukset ylös ponnarille. Pysähtykää välillä jumppaamaan. Sopivan antavia venyttelyjä ja lihaskuntoliikkeitä. Välillä kosketat leikkisästi ohimennen käsivartta jne.

Vierailija
17/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska, korvanlehdet, huulet, kasvot, ylä- ja alaselkä, sisäreidet, alavatsa, nivuset, kivesten ympäristö, peräaukko. Ja tietenkin sitten penis. Kaikki edellämainitut on kivoja sormin tehtynä, paljon parempia kevyesti kielellä tai huulilla.

Vierailija
18/19 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen ja kävin jonkun kerran lavatansseissa. Minua paljon iäkkäämpi nainen 40-50 vuotias haki tanssiin. En tuntenut vetovoimaa häneen. Minulla oli (on) hyvin lyhyeksi leikattu tukka ja niskani oli tavallaan parin millin sängellä. Tanssin aikana nainen siveli niskaani, koin sen hyvin miellyttävänä. Seksuaalisena ja jotenkin läheisenä, lämpinänä. Nainen ei ollut varsinaisesti minun makuuni, mutta tykkäsin tällaisesta kosketuksesta.

Vierailija
19/19 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa vinkkejä sänkyyn. Sehän on nyt ihan selvää mitä ja miten siellä tehdään. Enemmänkin haluaisin vinkkejä siihen miten viettelisin miehen ja saisin hänet haluamaan mua jo ennenkö sänkyyn mennään. Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa? Haluan saada miehen hulluksi himosta ja musta ennenkö päädytään sänkyyn, vaikka nyt sitten baarista kotiin kävellessä.. ja niin ettei mies sitä tajua eli ei mitään suoria ehdotuksia vaan viettelyä.. vai eikö miehet kaipaa sellaista.. ?

Ap

Jos sinulla on hame (ah, niin naisellista) tai kesämekko(?), niin miehelle pitäisi saada tieto, että sinulla ei ole alla mitään. En tiedä miten se menisi. Ohimennen vihjaisu, että "on niin kuuma, että heitin pikkarit pois"... tai jotain semmoista.