Marisijat älkää soitelko asiakaspalveluihin!
Muutenkin raskasta töissä ja asiakkaita autettava, niin kaiken maailman vinkujat soittaa ja marisee pikkuasioista eivätkä osaa lopettaa edes puhelua. Sillä aikaa ihmiset joilla on oikeaa asiaa joutuvat jonottamaan pitkään. Nyt on poikkeustilanne ja turhista ei valiteta. Mulla on omat murheet ja olen riskiryhmää, niin ei kiinnosta jonkun valittelut ongelmista jotka ei meidän firmalle kuulu, eikä teidän sairaskertomukset myöskään!
Kommentit (22)
Näkkileipä on loppu?
Ostakaa vaikka hapankorppuja!.!
Olin joskus puhelinvaihteessa ja siellä oppi, että mitä pienempi asia, sen korkeammalla se piti hoitaa.
"Minulla oli tässä (20 euron) laskussa virhe! Haluan keskustella siitä tämän (monituhatpäisen kansainvälisen konsernin) toimitusjohtajan kanssa!"
Useimmiten se vika laskussakin on siinä että itse ei muisteta mitä on tilattu ja käytetty. Eikä katsota mitä lasku koskee.
Käyttäydy asiallisesti äläkä kaikkitietävästi ja selvitä edes etukäteen tarvitsemasi paperit valmiiksi. Joka paikkaan soitellaan mutta edes asiakasnumeroa ei tiedetä. Selvitä edes jotain itse. Sillä aikaa kun sinun turhaa asiaa selvitellään niin joku aiheellinen asia ja asiakas jonottavat.
Henkilökuntaa on nyt monessa paikkaa vähän sairauden vuoksi tai tilanteen vuoksi muutenkin!
Jaarittelut voit siis unohtaa!
Ja siellä kaupassa, älä valita myyjille! Mee pois jos ei kelpaa se mitä on. Kohta ei sulle oo yhtään mitään!
Tsemppiä töihin AP! Monilla on nyt pinna kireällä ja se puretaan helppoon kohteeseen, josta tiedetään ettei se voi v""**lla takaisin. Koitetaan jaksaa!
Älä valita mistään, älä kadehdi toisia, älä puutu toisten tekemisiin.
Ole ystävällinen, noudata ohjeita, ole esimerkillinen.
Keskity omiin asioihisi ja anna toisten tehdä työnsä rauhassa.
Ole luova. Jos makaroni on loppu, osta pussimuusia tai perunaa.
Minä maksan asiakaspalvelijan palkan. Puhelinasiakas on yhtä tärkeä kuin paikallakin oleva asiakas. vai miten teillä ap, on priorisoitu asiakkaat?
Vastaatko puhelimeen jos, sinulla on jonossa asiakkaita, vai jätätkö vastaamatta? Tästä on firmoissa erilaisia ohjeita.
Jos ostan ja käytän firman palveluja, minulla on oikeus myös kysyä niistä. Ja useimmat firmojen asiakaspuhelut ovat ns. yrityspuheluja, jotka ovat soittajalle kalliita, koska ne eivät sisälly esimerkiksi puhepakettiin, vaan niistä veloitetaan erikseen.
Ja lisäksi hyvin maksavana asiakkaana, joudun aina vielä jonottamaan puhelimessa.
Jos työt ei maistu, lähde käveleen. Tilallesi on jonossa tulossa ystävällisiä ja palvelualttiita asiakaspalvelijoita. Joten tervemenoa muihin hommiin, ap!
Kun korona kolkuttaa voi unohtua se että telkkarista ei tule mitään tai leipä oli kaupasta loppu. Voi miettiä että selviänkö hengissä. Ei enää harmita että joku saa 'lomailla' lomautettuna tai työttömänä. Tai että kun joku voi käydä autolla kaupassa tai joku teki huonoa ruokaa, onkin yhden tekevää sinulle, kun mietitään hautajaisjärjestelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan asiakaspalvelijan palkan. Puhelinasiakas on yhtä tärkeä kuin paikallakin oleva asiakas. vai miten teillä ap, on priorisoitu asiakkaat?
Vastaatko puhelimeen jos, sinulla on jonossa asiakkaita, vai jätätkö vastaamatta? Tästä on firmoissa erilaisia ohjeita.
Jos ostan ja käytän firman palveluja, minulla on oikeus myös kysyä niistä. Ja useimmat firmojen asiakaspuhelut ovat ns. yrityspuheluja, jotka ovat soittajalle kalliita, koska ne eivät sisälly esimerkiksi puhepakettiin, vaan niistä veloitetaan erikseen.
Ja lisäksi hyvin maksavana asiakkaana, joudun aina vielä jonottamaan puhelimessa.
Jos työt ei maistu, lähde käveleen. Tilallesi on jonossa tulossa ystävällisiä ja palvelualttiita asiakaspalvelijoita. Joten tervemenoa muihin hommiin, ap!
Sinä et maksa yhtään mitään! Etkä ymmärrä yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan asiakaspalvelijan palkan. Puhelinasiakas on yhtä tärkeä kuin paikallakin oleva asiakas. vai miten teillä ap, on priorisoitu asiakkaat?
Vastaatko puhelimeen jos, sinulla on jonossa asiakkaita, vai jätätkö vastaamatta? Tästä on firmoissa erilaisia ohjeita.
Jos ostan ja käytän firman palveluja, minulla on oikeus myös kysyä niistä. Ja useimmat firmojen asiakaspuhelut ovat ns. yrityspuheluja, jotka ovat soittajalle kalliita, koska ne eivät sisälly esimerkiksi puhepakettiin, vaan niistä veloitetaan erikseen.
Ja lisäksi hyvin maksavana asiakkaana, joudun aina vielä jonottamaan puhelimessa.
Jos työt ei maistu, lähde käveleen. Tilallesi on jonossa tulossa ystävällisiä ja palvelualttiita asiakaspalvelijoita. Joten tervemenoa muihin hommiin, ap!
Puhutpa lyhyemmin kun maksaa. Asikaspalveluihin vähintään euron minuuttitaksa ja käyttäkää sitä nappia jolla turhat siirretään jonoon jossa ei kukaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan asiakaspalvelijan palkan. Puhelinasiakas on yhtä tärkeä kuin paikallakin oleva asiakas. vai miten teillä ap, on priorisoitu asiakkaat?
Vastaatko puhelimeen jos, sinulla on jonossa asiakkaita, vai jätätkö vastaamatta? Tästä on firmoissa erilaisia ohjeita.
Jos ostan ja käytän firman palveluja, minulla on oikeus myös kysyä niistä. Ja useimmat firmojen asiakaspuhelut ovat ns. yrityspuheluja, jotka ovat soittajalle kalliita, koska ne eivät sisälly esimerkiksi puhepakettiin, vaan niistä veloitetaan erikseen.
Ja lisäksi hyvin maksavana asiakkaana, joudun aina vielä jonottamaan puhelimessa.
Jos työt ei maistu, lähde käveleen. Tilallesi on jonossa tulossa ystävällisiä ja palvelualttiita asiakaspalvelijoita. Joten tervemenoa muihin hommiin, ap!
Tuot vain hiekkaa konttorimme lattialle.
Tuntuu oudolta, etteivät yrityksen työntekijät tiedä, mistä se raha tulee yritykseen, jossa he ovat töissä.
Se raha tulee markkinoilta. Se tulee niiltä asiakkailta, jotka ostavat yrityksen tuotteita ja käyttävät yrityksen palveluita.
Ilman asiakkaita koko yritystä ei olisi edes olemassa.
Tuntuukin kummalliselta, että ne ovat juuri asiakaspalvelijat jotka eivät tätä käsitä, ja jotka sättivät ja solvaavat asiakkaita, joiden ansiosta heillä on työpaikka ja leipää pöydässä
No nyt se selvisi miksi asiakaspalvelu on paskaa.
Ilmeisesti elämässään epäonnistuneet luonnevikaiset pikku-aadolfit hakeutuvat kouluttamaan asiakkaita.
No ei siinä, automatisointi on ajan henki.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan asiakaspalvelijan palkan. Puhelinasiakas on yhtä tärkeä kuin paikallakin oleva asiakas. vai miten teillä ap, on priorisoitu asiakkaat?
Vastaatko puhelimeen jos, sinulla on jonossa asiakkaita, vai jätätkö vastaamatta? Tästä on firmoissa erilaisia ohjeita.
Jos ostan ja käytän firman palveluja, minulla on oikeus myös kysyä niistä. Ja useimmat firmojen asiakaspuhelut ovat ns. yrityspuheluja, jotka ovat soittajalle kalliita, koska ne eivät sisälly esimerkiksi puhepakettiin, vaan niistä veloitetaan erikseen.
Ja lisäksi hyvin maksavana asiakkaana, joudun aina vielä jonottamaan puhelimessa.
Jos työt ei maistu, lähde käveleen. Tilallesi on jonossa tulossa ystävällisiä ja palvelualttiita asiakaspalvelijoita. Joten tervemenoa muihin hommiin, ap!
Mitenkäs tämä nyt niin sinulla otti noin koville? Luitko edes aloitusta? Oletko siis turhasta valittaja? Siirrätkö omia ongelmiasi yritykselle jolle ne eivät kuulu? Miten oma työsi sujuu, kun makselet toisten firmojen palkkojakin ja vielä potkujakin luulet jakelevasi?
Vierailija kirjoitti:
No nyt se selvisi miksi asiakaspalvelu on paskaa.
Ilmeisesti elämässään epäonnistuneet luonnevikaiset pikku-aadolfit hakeutuvat kouluttamaan asiakkaita.
No ei siinä, automatisointi on ajan henki.
Sitä saa mitä tilaa, eli paskat saa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta, etteivät yrityksen työntekijät tiedä, mistä se raha tulee yritykseen, jossa he ovat töissä.
Se raha tulee markkinoilta. Se tulee niiltä asiakkailta, jotka ostavat yrityksen tuotteita ja käyttävät yrityksen palveluita.
Ilman asiakkaita koko yritystä ei olisi edes olemassa.
Tuntuukin kummalliselta, että ne ovat juuri asiakaspalvelijat jotka eivät tätä käsitä, ja jotka sättivät ja solvaavat asiakkaita, joiden ansiosta heillä on työpaikka ja leipää pöydässä
Vain paskoille sitä paskaa.
En haluaisi että pizzaani syljetään. Siksi tilaan ja vastaanota tilaukseni aina asiallisen ystävällisesti.
Joo ostin tän tuotteen 5 vuotta sitten teiltä eikä tää toimi.
Kun telkkarista ei tuu mitään.