Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marisijat älkää soitelko asiakaspalveluihin!

Vierailija
23.03.2020 |

Muutenkin raskasta töissä ja asiakkaita autettava, niin kaiken maailman vinkujat soittaa ja marisee pikkuasioista eivätkä osaa lopettaa edes puhelua. Sillä aikaa ihmiset joilla on oikeaa asiaa joutuvat jonottamaan pitkään. Nyt on poikkeustilanne ja turhista ei valiteta. Mulla on omat murheet ja olen riskiryhmää, niin ei kiinnosta jonkun valittelut ongelmista jotka ei meidän firmalle kuulu, eikä teidän sairaskertomukset myöskään!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan asiakaspalvelijan palkan.  Puhelinasiakas on yhtä tärkeä kuin paikallakin oleva asiakas. vai miten teillä ap, on priorisoitu asiakkaat?

Vastaatko puhelimeen jos, sinulla on jonossa asiakkaita, vai jätätkö vastaamatta? Tästä on firmoissa erilaisia ohjeita.

Jos ostan ja käytän firman palveluja, minulla on oikeus myös kysyä niistä. Ja useimmat firmojen asiakaspuhelut ovat ns. yrityspuheluja, jotka ovat soittajalle kalliita, koska ne eivät sisälly esimerkiksi puhepakettiin, vaan niistä veloitetaan erikseen.

Ja lisäksi hyvin maksavana asiakkaana, joudun aina vielä jonottamaan puhelimessa.

Jos työt ei maistu, lähde käveleen. Tilallesi on jonossa tulossa ystävällisiä ja palvelualttiita asiakaspalvelijoita. Joten tervemenoa muihin hommiin, ap!

Tässäpä oikein malliesimerkki ihmisestä, joka valittaa turhasta ja luulee itsestään liikoja. Kiitos havainnollistavasta esimerkistä!

Vierailija
22/22 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ole enää aspassa töissä. Ehdin jo unohtamaan millaisia p*rsereikiä osa asiakkaista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan