Te jotka kehotatte oireisia pysymään kotona
Miten luulette sen onnistuvan esim minun tilanteessani, jossa olen ollut oireinen jo 15 vrk ja tämän ajan myös pois töistä, mutta enää on jäljellä vain suht lievä nuha ja yskä, eikä työnantajani todellakaan hyväksy poissaoloa tuollaisen saikuttamisen jälkeen enää nuhan ja yskän vuoksi? Etätyö ei ole mahdollista. Joten ihan turhaan paheksutte. Kaikki eivät voi noudattaa ohjeita, ellei työnantajia pakoteta siihen.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Työnantajasi tuskin kirjoittaa sinulle sairauslomaa, vaan hoitsut. He varmasti kirjoittavat tällaisessa tilanteessa.
Lääkäri siis.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajasi tuskin kirjoittaa sinulle sairauslomaa, vaan hoitsut. He varmasti kirjoittavat tällaisessa tilanteessa.
Joo, ja sitten saan ensimmäisten joukossa irtisanomisen tilaisuuden tullen, kun en noudata työnantajan ohjeita. Ap
Minulla myös tavalliset flunssatkin kestävät viikkotolkulla, ja aina olen silloin mennyt töihin jos ei ole lämpöä.. Taas yksi menossa, jo 7 päivää poissaoloa ja en tiedä kehtaanko hakea lisää saikkua enään..