Tylsyys ja yksinäisyys syö kaikki voimat :(
Oon ihan naatti, kuin jyrän alle jäänyt. Maannut vaan koko päivän sängyssä, pitkästyen ja tylsistyen. En ole edes jaksanut enää nousta hakemaan lounasta pois mikrosta. Tappakaa mut :(
Kommentit (25)
Rupea siivoamaan, vaikka kaappeja. Tai pese ikkunoita kuten minä.
Vali vali kun on katto pään päällä ja ruokaa. No, puolen vuoden päästä ei ole ehkä kumpaakaan saati internettiä johon valittaa.
Elämäsi on erittäin hyvällä mallilla jos tylsyys on suurin ongelmasi. Voin kertoa, että suurimmalla osalla on merkittävästi isompiakin ongelmia. Silti he pärjäävät.
Tässä tylsyydessö olen ainakin itse huomannut sen, että mulla ei ole kauheasti sellaisia kavereita tai ystäviä keiden kanssa voisi vaikka soittaa videopuhelun.
Kaikki haluaa vaan laittaa jonkun lyhyen chat viestin :(
Vali vali. Mene jooko jonnekin muualle valittamaan. Älä tule meille kitisemään.
Trollollollolloloolollololloo. Huokaus, ei voisi olla typerämpää ja väsyneempää 000/555
Jaksoit kuitenkin kirjoittaa turhan päiväisen ulinaviestin. Et siis ole vielä tarpeeksi tylsistynyt.
Vain yhden päivän? Vai kauanko olet jumittanut sisällä?
Olen ollut 1,5vko sisällä ja nautin kympillä.
nyt tiedätte mitä on työttömän arki.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin palstalla luullaan, suurin osa työttömistä ei vietä aikaansa makaamalla sängyssä tylsistymässä.
Hyppää alas. Tai painu ainakin muualle ruikuttaa ja anna meidän muiden olla rauhassa. Eikä oo ees mikään ihme että olet yksin kun olet tuolainen itkupilli ja marisija. Ei kukaan halua olla tuolaisen energiasyöpön ja negatiivisen ikivalittajan kanssa. Parasta siis opetella olemaan yksin ja tottua siihen - ihan tosissaan.
Päläpälä tätä ja valivali sitä. Eiköhän jo riitä. Laita AP jo se korkki kiinni ja mee suihkuun.
Toisin kuin palstalla luullaan, suurin osa työttömistä ei vietä aikaansa makaamalla sängyssä tylsistymässä.
pitkäaikaistyöttömät ja työkyvyttömät joita työkkärissä pidetään viettävät aikansa lähinnä kotona sohvalla. nuoret jaksavat vielä liikkua kavereittensa kanssa, varttuneimmilta kaverit ovat jo kuolleet.
Menepä kuule tekemään mun duunit. Mä jäisin niin mielelläni kotiin tylsistymään.
Hyvä jos sinulla on tylsää. Käytä kaikki luovuus nut hyväksi, ala vaikka maalaamaan.