Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että olen " kasvanut erilleen" miehestäni

Vierailija
28.06.2006 |

nykyään ei tehdä mitään yhdessä. Aina kun minä selitän jotain, niin mies vaan mumiseen jotain. Vaikka kertoisin hauskankin jutun.

Tuntuu vaan siltä, että ollaan väkisin yhdessä. Tuntuu sieltä että ollaan vaan tottumuksesta yhdessä.

Olin 17 kun ruvettiin seurustelemaan ja nyt 23. Voiko tuollaisessa ajassa kasvaa erilleen?

Tuntuu siltä, ettei miestä kiinnosta mun jutut, ei kannusta mua missään eikä näytä olevan kiinnostunut tulevasta toisesta lapsestakaan :' (

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette kyllä olleet kamalan nuoria, joten voihan sitä kasvaa erilleenkin, mutta kannattaa vielä keskustella

Vierailija
2/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän se hyvältä siinä Me Naisten jutussa, jossa selitellään tuoretta avioeroa ja vakuutellaan kuinka edelleen ollaan parhaita ystäviä.

Mitäköhän mä tuolla edes yritin sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on luultavasti vain käynyt se, mikä joka ikisessä parisuhteessa: rakkauden huuma on haihtunut ja tilalla on arki.

Jos haluat hyvän suhteen, NYT on toiminnan aika. Moni heittää juuri tässä vaiheessa hanskat tiskiin ja ilmoittaa: " kasvoimme erillemme" . Luovuttamisen sijasta kannattaisi kääriä hihat ja alkaa töihin. Uurastus voidaan palkita myöhemmin :)

Jos vaan on ja elelee, ei parisuhdekaan itsestään kovin kauan voi (useimmilla) kukoistaa.

Vierailija
4/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että kyllästytään arkeen.

Ihminen kasvaa elämänsä aikana paljon ja muuttuu niin fyysisesti kuin sisäisesti. Ikää myöten hän löytää itsestään aina uusia puolia ja ymmärrys elämästä ja itsestään muuttuu ja syventyy.

Niin saattaa hyvinkin käydä että arvot, elämänkatsomus ja jopa luonteet muuttuu niin ettei yhteen enää sovita. Tätä luonnollista kasvua ei voi estää. Kaikkien liittojen ei ole tarkoitus kestää läpi elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän