Tuntuu oikeasti siltä, kun olisi joku suuri rikollinen kun kulkee julkisilla TÖIHIN..
Minä siis menen julkisilla töihin ja tulen sieltä takaisin julkisilla. Sitten olen vain kotona. Noudatan ihan kaikkia annettuja ohjeita, mutta töissä on pakko käydä elääkseen ja jotta voi laskut ja vuokran maksaa.
Julkisissa tuntee oikeasti olevansa joku suuri rikollinen, vaikka mitään kiellettyähän siinä ei tehdä.
Tuntuu monesti, että nämä "pysykää kotona!" Ihmiset eivät ymmärrä, että me työntekijät pysymme muuten kyllä kotona, mutta pakko on kulkea sinne töihin ja käydä siellä.. minä siis en voi valitettavasti pysyä vain kotona, en todellakaan. Minulle sopisi ilomielin jäädä kotiin makaamaan, mutta ei mahdollista.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ap meinaa, että kotona tehty etätyö on makaamista? Just.
Ansaitset kaiken paskan, jonka voit saada. Ole hyvä.
Olet kyllä kauhea ihminen. Kai minä nyt itsekin etätöihin jäisin jos se olisi mahdollista. Nyt nimenomaan puhuin siitä, kun kaikkien käsketään olla kotona, mutta se ei kuitenkaan ole mahdollista meille, jotka joudumme käymään töissä. Tottakai etätyö on ihan normaalia työtä, en puhunut etätyöstä mitään.
Että inhottaa kaltaisesi ihmiset. Siellä sitä toivotetaan "kaikkea p a s k a a" ventovieraalle ihmiselle netissä vaikka itselläsi on ymmärryksessä vikaa.
Haluaisin todella tietää, kuka siellä ruudun takana on ja toivottelee tuollaista toiselle ihmiselle. Olisi kivaa nähdä kuva ja nimi.
Ap
Hyi millainen ihminen olet! En toivo sinulle mitään hyvää.