Veronpalautuksia tulee..
Kävin äsken vero.fi-sivuilla katsomassa, niin palautusta tulee lähes tonni. On tullut ahkerasti makseltua tuloveroa, ja oli se tämän arvoista!
Nimimerkki "Huono säästämään pankkitilille"
Kommentit (12)
Varokaa vaan ettei valtio vie palautuksia koronakriisin takia.
Ei olisi ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä katsoit? Itselläni ei näkynyt vielä tietoa. oli vaan kiinteistövero tiedot.
Minulla näkyi siinä etusivulla heti kirjautumisen jälkeen, kun olin valinnut, että haluan omia tietojani katsoa.
-ap
Milloin teit veroilmoituksen? Miten nopeasti ne käsittelee noi ilmoitukset? Tuliko sulle viesti vero.fi -palvelusta?
Köyhäpaska kirjoitti:
Milloin teit veroilmoituksen? Miten nopeasti ne käsittelee noi ilmoitukset? Tuliko sulle viesti vero.fi -palvelusta?
En ole tehnyt, sieltähän tulee automaattinen, johon voi tehdä tarvittavat muutokset. Itselläni näytti olevan aikaa tehdä huhtikuun alkupuoli, mutta en aio tehdä muutoksia. Ei ole mitään verovähennettävää.
Minulle ei tullut viestiä, mutta kävin katsomassa, kun eräälle ystävälleni oli tullut viesti. Ajattelin, että turhaan katson, mutta kyllä siellä päätös kuitenkin oli jo.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Köyhäpaska kirjoitti:
En ole tehnyt, sieltähän tulee automaattinen, johon voi tehdä tarvittavat muutokset. Itselläni näytti olevan aikaa tehdä huhtikuun alkupuoli, mutta en aio tehdä muutoksia. Ei ole mitään verovähennettävää.
Minulle ei tullut viestiä, mutta kävin katsomassa, kun eräälle ystävälleni oli tullut viesti. Ajattelin, että turhaan katson, mutta kyllä siellä päätös kuitenkin oli jo.
-ap
Korjaus, siis 5.5. asti olisi aikaa tehdä muutoksia esitäytettyyn veroilmoitukseen. -ap
Minullakin näkyi tänään tiedot, perjantaina ei vielä ollut. Palautuksen puolelle meni, 90e tulossa. Samoin kuin ap:lla korjausaikaa 5.5. saakka.
Kiitos vinkistä, kävin katsomassa. Palautusta tulee 1,16 €, menipä tiukille ettei maksumieheksi joutunut!
Höh, jäännösveroa maksettava lähes 100 €...
Päälle satanen jäännösveroa, kun on ilmeisesti tullut taottua niin hemmetisti pätäkkää osakkeilla, huima tonni luovutusvoittoja viimevuonna. En ilmeisesti ymmärrä, missä muodossa eka tonni osakkeita myytäessä on verotonta, pitääkö kenties myydä vähintään tonnin voitolla per erä eikä tällaset karkkirahat riitä.
Mistä katsoit? Itselläni ei näkynyt vielä tietoa. oli vaan kiinteistövero tiedot.