Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOTTAKAI hammas alkoi vaivaamaan juuri nyt

just saying
23.03.2020 |

Siinä on reikä, joka pitäisi paikata, mutta tottakai se alkoi jomottelemaan juuri nyt kun hammaslääkäriin ei todellakaan viitsis mennä. Ikinä ennen en ole särkypäivystykseen joutunut menemään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Sairastin luultavasti jo koronan eli en tartuta eikä toivottavasti minuun enää tartu. Mutta ai saatana tää kun ei testattu! 100% varmaa tietoa ei ole ainoastaan varma tunne siitä että kyseessä oli korona koska oli kyllä ihan eri kuin kausiflunssa.

Vierailija
2/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskuttele lämpimällä suolavedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan aikaa.Tänään mun huominen hammaslääkäri aika peruttiin,enkä tiedä koska tulen saamaan uudenajan.

Vierailija
4/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oil pulling with coconut oil voi auttaa.

Vierailija
5/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule saamaan aikaa.Tänään mun huominen hammaslääkäri aika peruttiin,enkä tiedä koska tulen saamaan uudenajan.

Kyllä särkypäivystykseen pääsee jos on kovat kivut. Kiireettömät ajat perutaan kaikki. 

Vierailija
6/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aikaa kuulostella joka kolotusta.

Vierailija
7/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valkosipulia siihen lähelle harsotupossa ja erittin tarkkana hygieniasta nyt. Jos ei koronaa niin vielä voit vetää särkylääkettä alkuun ja tulehduskipulääkettäkin hillitysti. Kyllä sun on päästävä lekurille jos äityy.

Vierailija
8/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yksityisellä, julkisella paikalla on resurssipula ollut jo pitkään, aikoja saa odottaa lähes vuoden verran, ei ihme jos siellä pääsee tuotteet loppumaan näin kriisin aikana...

Vierailija
9/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perutaanko myös suuhygienistiajat? Mulla on perjantaille aika, ei ainakaan vielä ole tullut viestiä peruutuksesta. Olen terve, mutta vähän kauhistuttaisi mennä.

Vierailija
10/10 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu. Sairastin luultavasti jo koronan eli en tartuta eikä toivottavasti minuun enää tartu. Mutta ai saatana tää kun ei testattu! 100% varmaa tietoa ei ole ainoastaan varma tunne siitä että kyseessä oli korona koska oli kyllä ihan eri kuin kausiflunssa.

Et ole immuuni ja voit tartuttaa 2 viikkoa taudin jälkeen.