Päitä alkaa putoamaan! HUS:n talousjohtaja irtisanoutui!
http://demokraatti.fi/husin-talousjohtaja-on-irtisanoutunut
Tälläisena aikana kukaan pätevä johtaja ei ole lähdössä yhtikäs mihinkään ja olisi edesvastuutonta häntä edes päästää pois. Mitähän on tapahtunut, kun tuli äkkilähtö?
Kommentit (30)
Minusta alkamaan tuntua ihan siltä, että Jumala ei taida nyt päästää meitä ihmisiä ihan helpolla tämän koronan kanssa, että tuosta vaan Hän nyt antaisi maailmaan rauhan ja parantaisi kaikista sairaudet kuin taikakepillä ja sama meno jatkuisi taas ja ehkä jopa hullumpanakin. Ihmiset tekevät itse syntejä, vastoin Raamatun ohjeita. Nyt on aika katsoa mitä on tehnyt, millaiset ovat ihmisen arvot ja ajatusmaailmansa. On oikeasti punnittava tekosensa. Tosiasioiden kanssa ollaan nyt todellakin vastakkain.
Jumala antaa mahdollisuuden ihan kaikille tämän elämän aikana pelastautua. Jumalan rakkaus on lämmintä, suurta ja anteeksiantavaa.
Jeesuksen nimessä. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan uskomatonta, miten nuo johtajat voivat paeta kriisin hetkellä. Tavia pakotetaan töihin lain uhalla, mutta näiltä ei vaadita mitään.
Jos johtajalla on joku hoitajan pohjakoulutus, niin hän kyllä vielä pääsee sairaalaosastolle ilman maskeja ym tekemään koronaviruspotilaiden kanssa töitä...
ei vaan
Kauppatieteiden maisteri. Merkittävimmät aikaisemmat tehtävät: talousjohtaja Tamro Oyj 2001–2008, talouspäällikkö ja business controller Kolmi-Set Oy / Mölnlycke Health Care Oy 1995–2001, laskentapäällikkö Hackman Designor Oy 1990–1995
Okei, sitten ei hoitajan hommiin "joudu"
Vierailija kirjoitti:
Valtion virkamiehet pitäisi joutua vastuuseen, kuten THL:n Salminen!
Eikä THL:stä pelkästään hänen. Aiemman toimintakulttuurin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005738377.html jatkeena lienee toimittu nytkin korona-asioissa mitä ilmeisimmin monikansallisen lääkeyhtiön pussiin
Kohta kunnilla alkaa lomautukset ja irtisanomiset. Vaikka hallitus yrittää väittää vastaan. Lumipalloefekti, kun talous alkaa sakata.
Husissa oli vaikea taloustilanne jo vuonna 2019. Koko syksyn oli säästötoimia ja rekrytointikielto. Käytännössä tulostksiköissä ei ymmärretty tilanteen vakavuutta ja jokainen ajatteli sen oman yksikön olevan niin special, että siellä ei voi säästää ja muut hoitakoon säästämisen.Sellaisessa puljussa on mahdoton toimia,missä ei mikään mene jakeluun.Porukka vaan törsäsi ihan entiseen malliin.Ymmärrän todella hyvin, että irtisanoutui.
Olen itse töissä Husissa ja suorastaan oksettaa ihmisten ymmärtämättömyys talouden realiteeteista.
Vierailija kirjoitti:
Husissa oli vaikea taloustilanne jo vuonna 2019. Koko syksyn oli säästötoimia ja rekrytointikielto. Käytännössä tulostksiköissä ei ymmärretty tilanteen vakavuutta ja jokainen ajatteli sen oman yksikön olevan niin special, että siellä ei voi säästää ja muut hoitakoon säästämisen.Sellaisessa puljussa on mahdoton toimia,missä ei mikään mene jakeluun.Porukka vaan törsäsi ihan entiseen malliin.Ymmärrän todella hyvin, että irtisanoutui.
Olen itse töissä Husissa ja suorastaan oksettaa ihmisten ymmärtämättömyys talouden realiteeteista.
Kunnilla ja valtiolla raha tulee taikaseinästä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta alkamaan tuntua ihan siltä, että Jumala ei taida nyt päästää meitä ihmisiä ihan helpolla tämän koronan kanssa, että tuosta vaan Hän nyt antaisi maailmaan rauhan ja parantaisi kaikista sairaudet kuin taikakepillä ja sama meno jatkuisi taas ja ehkä jopa hullumpanakin. Ihmiset tekevät itse syntejä, vastoin Raamatun ohjeita. Nyt on aika katsoa mitä on tehnyt, millaiset ovat ihmisen arvot ja ajatusmaailmansa. On oikeasti punnittava tekosensa. Tosiasioiden kanssa ollaan nyt todellakin vastakkain.
Jumala antaa mahdollisuuden ihan kaikille tämän elämän aikana pelastautua. Jumalan rakkaus on lämmintä, suurta ja anteeksiantavaa.
Jeesuksen nimessä. Aamen.
Jumala tietää ja on nähnyt HUS:nkin johtajan teot ja liikkeet. Niitä ei voi paeta Jumalan edessä.
Kai se myi kaikki suojavarusteet Kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnilla ja valtiolla raha tulee taikaseinästä.
Mehiläisen ja Attendon osingot tulevat veronmaksajien kustantamasta taikaseinästä ja päätyvät...niin mihinkäs ne päätyvätkään?
ei vaan
Kauppatieteiden maisteri. Merkittävimmät aikaisemmat tehtävät: talousjohtaja Tamro Oyj 2001–2008, talouspäällikkö ja business controller Kolmi-Set Oy / Mölnlycke Health Care Oy 1995–2001, laskentapäällikkö Hackman Designor Oy 1990–1995