Porukan motiivi kävellä ladulla Helsingin Paloheinässä?
Etelä-Suomessa ei tunnetusti ole ollut lunta koko talvena, lukuunottamatta muutamaa hienosti lumetettua hiihtolenkkiä. Yksi näistä sijaitsee Paloheinässä. Yksi asia on mietityttänyt useamman kerran: miksi sille ladulle on pakko päästä kävelemään? Eilen viimeksi, kun ladulla oli porukkaa ihan riittävästi, käveli ladulla useampi keski-ikäinen. Miksi sinne, kun koko muu Paloheinän alue lumetonta ja upeaa käveltäväksi? En vain voi ymmärtää.
Kommentit (10)
Ihmiset ovat keskimäärin idiootteja. Sille ei vain oikein voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kävelijöiden helpompi kävellä latua pitkin? Olisiko muuten kierrettävä pitkä matka?
Itse asiassa ei ole. Suorempi reitti vie suoraan parkkipaikalle. Tyypit, jotka olivat ladulla kävelivät ns. pisimmän kautta.
Joskus, kun laduilla on ollut koiran ulostetta (siis keskellä latua) ja ihmiset ovat kävelleet ladulla, niin olen miettinyt, että saattavat tehdä tahallaan, että joku suuttuisi niille ja saisivat some-itkut+IL/IS-avautumisen ja hiihtäjät kaikki vihat. Lopputulostoivomuksena ilmeisesti, että latujakaan ei kohta saisi tehdä.
Ihanaa, vihdoin normaali coronaan liittymätön keväinen kestoriitelyn aihe
Vierailija kirjoitti:
No sanoiko kukaan niille mitään?
Ei nähdäkseni. Mua ehkä nauratti enemmänkin-kuviosta olisi puuttunut vain joku koira pitkässä hihnassa.
Lukeeko siellä sitten erikseen että ladulla ei saa kävellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka idiootti pitää olla ettei ole itsestään selvää että ladulla ei kävellä eikä paskateta koiria!
Vierailija kirjoitti:
Lukee. Ensin parkkipaikalla, sitten vielä useammassa paikassa latujen lähellä. Toisaalta, luulisi olevan sen verran älliä, että tietäisi, että ladulla ei kävellä. Ja ymmärrän siis force majeure -tapaukset, kun lapsen kanssa on pakko ylittää latu, että pääsee helpommin, nopeammin tms. autolle. Tässä tapauksessa kuitenkin oli kyseessä erittäin varttuneet kansalaiset, jotka siis kävelivät kadulla pidemmän matkan.
Onko kävelijöiden helpompi kävellä latua pitkin? Olisiko muuten kierrettävä pitkä matka?