Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän epäilyttää työntekijöiden tuottavuus etätöissä

Vierailija
23.03.2020 |

Olen seurannut Microsoft Teamsissä heidän tilaansa ja vähän väliä joku on "Poissa" tilassa joka aktivoituu itsestään kun henkilö on inaktiivinen 5 minuuttia. Epäilen että siellä vedetään nokosia tai katsellaan Netflixiä. Ei hyvä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuottavuus ei ainakaan kuulosta kovin suurelta

Vierailija
2/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on etänä parempi kuin saikulla kuitenkin, joten kannattaa olla kyyläilemättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automouse harhauttaa kyylät ja saa katsella elokuvan rauhassa loppuun.

Vierailija
4/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan se on korkeampi kuin normaalioloissa. Samoinhan lyhyempi työpäivä tuottaa paremmin.

En tiedä miksi.

Vierailija
5/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tulihan se sieltä. Tän takia meidän työpaikalla ei suosita etätöitä. Ollaan varmaan suomen tärkein firma kun aivan mainiosti etätöinäkin tehtävät työt tulee suorittaa toimistolla ja ennen kaikkea TAVATTAVISSA, näin 2020 luvulla.

Johtajat ei vaan luota meihin, noh tän kriisin hoitamistaito kääns jengin asenteet johtajia kohtaan kyllä melko vastaisiksi... Meidän tärkeässä teollisuusfirmassa siis... 🙄 😅 😂 NOT...

Vierailija
6/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min menee äkkiä puhelimessakin, mutta suosittelen sinulle exceliä mihin voit tehdä yhteenvetoa miten muut ovat linjoilla.

Vierailija
7/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tietyt työt ole pakko hoitaa. Ja pitää suhteet yllä asiakkaisiin jne.

Ei kai tuollaisissa hommissa voi juurikaan lintsailla...?

Ja kyllä sitä joutoaikaa vietetään työpaikoillakin ja tosi paljon.

On luvantonta some-elämää ja omien asioiden hoitoa, mutta aina terästäydytään, jos on tiedossa että esimies liikkuu lähistöllä.

Kyllähän se töiden tekemättä jättäminen väistämättä jossain näkyy ja kostautuu myöhemmin niin työntekijälle kuin yrityksellekin.

Paljon riippuu siitä, millaist työtä itsekukin tekee, ja miten tuottavuus mitataan ja toteen näytetäään.

Vierailija
8/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan se on korkeampi kuin normaalioloissa. Samoinhan lyhyempi työpäivä tuottaa paremmin.

En tiedä miksi.

Mulla se ainakin johtuu ihan siitä, että voi tehdä töitä alasti eikä tarvitse sosialisoida työkavereiden kanssa

Vierailija
9/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä pelailen koneella koko ajan ja pomo kehuu ahkeraksi.

Vierailija
10/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt esimiehellä ja yrityksellä kaikkinensa, on jotkut mittarit siihen, miten etätyö pelittää.

Vierailija
11/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen etätöitä sitä mukaan, kun töitä tulee. Nyt on paljon hiljaisempaa, joten ihan hyvällä omalla tunnolla katson tv:tä. Ei ole minun syy, jos töitä on vähemmän, mutta kaikki työt hoidetaan heti, kun niitä tulee. 

Vierailija
12/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen AP:n oma tuottavuus on, jos vaan kyttää tekeekö muut töitä? Eikö pitäisi töitä tehdä eikä kytätä muita?

Vierailija
13/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetän omat hommani toimeksiantoina intialaisella IT-firmalla. 5K palkasta menee se viisisataa intiaan, pomo on tyytyväinen, intialaiset ovat tyytyväisiä, minä vielä tyytyväisempi ja bonukset rullaa. Ei paha.

Vierailija
14/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kyylimistä, onneksi olen työtön :)

Vierailija
15/16 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, keksi ap jo joku uusi aloitus, tämä sama on jo toistunut liian monta kertaa.

Vierailija
16/16 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja nuo teamsit sun muut ovat aivan älytöntä konsulttien keksimää roskaa. Mukatrendikästä puuhailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi