Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väritestiä, jos tällä kertaa ois kaikki paikoillaan...

28.06.2006 |

Nonniin - täällä sitä nyt ollaan taas. Ja jalat on ihan muussina, vaikka en ihan hirmuisen montaa tuntia hyörinytkään ja hyvät kengätkin oli jalassa. (Ylimääräisellä painollahan ei ole asian kanssa mitään tekemistä... ) Täytyy sanoa, että tuli arvokas lounas: junamatkat edestakas sellanen parikymppiä, vauvalle pari bodya ja sukkia sieltä AdamsKidsista (Oli muuten paljon ihania juttuja, mutta kun piti niitä neutraaleja valita) ja sitten WSOY:n myymälästä aivan ihana Kulta pieni - vauvan oma kirja, johon voi täytellä juttuja jo tästä odotusajasta. Mutta olipahan nyt taas toisenlainen lomapäivä ja näin hyvän ystäväni, jota en niin usein pääse näkemään, sillä asumme eri paikkakunnilla. Itselle en löytänyt mitään. Mutta olen mä ostanut jo ennen aleja sen verran äippävaatteita, että kesän pärjään ja varmaan lopunkin, ellen ihan valtavasti paisu. Parhaat ostokset on meinaan olleet kaks masutuubia, jotka tilasin Bebesiltä pari viikkoa sitten. Nyt voi taas käyttää " tavis-t-paitoja ja toppejakin" . Ja sitten tilasin myös bellybeltin, niin housuvalikoimakin taas laajeni.

Eilisiä vois kommentoida hiukan: [color=DarkOliveGreen]Larskulla[/color] oli hyviä neuvolakuulumisia; [color=DarkOliveGreen]Kandi[/color], toivottavasti hait saikkua - kyllä sitä tässä tilassa saa ihan väsymyksen vuoksi; Hui, [color=DarkOliveGreen]pepsis[/color] noita sun paineita - toivotaan, että kääntyvät laskuun! Ja onnea [color=DarkOliveGreen]tokkopalle[/color] oireista - helpottaa henkistä oloa, vaikka fyysisesti voikin huonosti... [color=DarkOliveGreen]Queen[/color]: kantsisko miettiä sadetakkia noitten haukkujen kanssa lekkeilyyn? ;o) [color=DarkOliveGreen]Ellekin[/color] jaksaa reippailla koirien kanssa. Tekis hyvää tällekin. [color=DarkOliveGreen]Q:lla[/color] alkaa äippäloma - tosiaan nauti nyt näistä viimeisistä työpäivistä! Mites [color=DarkOliveGreen]Niameyn[/color] neuvola?

[color=DarkOliveGreen]Sussu[/color] , kuullostaa tutulta nuo hirmumyrskyt. Mä olen onneks pystynyt edes hiukan vaimentamaan raivoani, mutta kärttyinen olen tosi usein ja, kuten Sippu sanoi, itku on herkässä, jos asiat ei mene oman mielen mukaan. Toivotaan Sussu, että masukivut tasoittuu!

[color=DarkOliveGreen]PeterPan[/color] : ihanaa, että joku käyttää sadepäivät noin hyödyksi. Itsellä ne menee helposti kirjan parissa...

[color=DarkOliveGreen]Siru[/color] : pidä kiinni " jumppakärpäsestä" ja lähetä muutama pikkukärpänen tännekin! ;o)

Ei turha reissu kaupungille [color=DarkOliveGreen]Poppiksella[/color] . Uudet lasit piristää kummasti! Voi sua, kun joudut noin pitkiä päiviä olemaan yksin. Mulla alkaa tehdä tiukkaa nää 8-17/18 päivätkin.

Wautsi [color=DarkOliveGreen]Ladie[/color] , mitkä unet! Mutta nythän sitä pitää nukkua varastoon, sanovat mullekin tutut. =)

[color=DarkOliveGreen]Aurora[/color] , kuten Ladie sanoikin, kyllä nuo kivut varmaan kuuluu ihan asiaan. Mutta muistahan huilia siellä raksahommien välissä kuitenkin!

Tää menee nyt jatkamaan vakuutusyhtiöiden kiusaamista tarjouspyynnöillä. On meinaan homma miettiä, mistä saa kokonaisedullisimman vakuutuspaketin. Ja sekin vielä jännittää, että saammeko vauvalle jo etukäteen vakuutuksen. Kiirekin alkaa olla, kun heinäkuun loppuun mennessä pitäis olla se hoidossa. Mutta tää on niin perus-mua, että kaikki jutut jätetään viime tippaan. =/

Terkkuja kaikille ja voikaahan hyvin!

[color=DarkOliveGreen]-Amy ja EkaVekara rv 22+6[/color]

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin - täällä sitä nyt ollaan taas. Ja jalat on ihan muussina, vaikka en ihan hirmuisen montaa tuntia hyörinytkään ja hyvät kengätkin oli jalassa. (Ylimääräisellä painollahan ei ole asian kanssa mitään tekemistä... ) Täytyy sanoa, että tuli arvokas lounas: junamatkat edestakas sellanen parikymppiä, vauvalle pari bodya ja sukkia sieltä AdamsKidsista (Oli muuten paljon ihania juttuja, mutta kun piti niitä neutraaleja valita) ja sitten WSOY:n myymälästä aivan ihana Kulta pieni - vauvan oma kirja, johon voi täytellä juttuja jo tästä odotusajasta. Mutta olipahan nyt taas toisenlainen lomapäivä ja näin hyvän ystäväni, jota en niin usein pääse näkemään, sillä asumme eri paikkakunnilla. Itselle en löytänyt mitään. Mutta olen mä ostanut jo ennen aleja sen verran äippävaatteita, että kesän pärjään ja varmaan lopunkin, ellen ihan valtavasti paisu. Parhaat ostokset on meinaan olleet kaks masutuubia, jotka tilasin Bebesiltä pari viikkoa sitten. Nyt voi taas käyttää " tavis-t-paitoja ja toppejakin" . Ja sitten tilasin myös bellybeltin, niin housuvalikoimakin taas laajeni.

Eilisiä vois kommentoida hiukan: [color=DarkOliveGreen]Larskulla[/color] oli hyviä neuvolakuulumisia; [color=DarkOliveGreen]Kandi[/color], toivottavasti hait saikkua - kyllä sitä tässä tilassa saa ihan väsymyksen vuoksi; Hui, [color=DarkOliveGreen]pepsis[/color] noita sun paineita - toivotaan, että kääntyvät laskuun! Ja onnea [color=DarkOliveGreen]tokkopalle[/color] oireista - helpottaa henkistä oloa, vaikka fyysisesti voikin huonosti... [color=DarkOliveGreen]Queen[/color]: kantsisko miettiä sadetakkia noitten haukkujen kanssa lekkeilyyn? ;o) [color=DarkOliveGreen]Ellekin[/color] jaksaa reippailla koirien kanssa. Tekis hyvää tällekin. [color=DarkOliveGreen]Q:lla[/color] alkaa äippäloma - tosiaan nauti nyt näistä viimeisistä työpäivistä! Mites [color=DarkOliveGreen]Niameyn[/color] neuvola?

[color=DarkOliveGreen]Sussu[/color] , kuullostaa tutulta nuo hirmumyrskyt. Mä olen onneks pystynyt edes hiukan vaimentamaan raivoani, mutta kärttyinen olen tosi usein ja, kuten Sippu sanoi, itku on herkässä, jos asiat ei mene oman mielen mukaan. Toivotaan Sussu, että masukivut tasoittuu!

[color=DarkOliveGreen]PeterPan[/color] : ihanaa, että joku käyttää sadepäivät noin hyödyksi. Itsellä ne menee helposti kirjan parissa...

[color=DarkOliveGreen]Siru[/color] : pidä kiinni " jumppakärpäsestä" ja lähetä muutama pikkukärpänen tännekin! ;o)

Ei turha reissu kaupungille [color=DarkOliveGreen]Poppiksella.[/color] Uudet lasit piristää kummasti! Voi sua, kun joudut noin pitkiä päiviä olemaan yksin. Mulla alkaa tehdä tiukkaa nää 8-17/18 päivätkin.

Wautsi [color=DarkOliveGreen]Ladie[/color] , mitkä unet! Mutta nythän sitä pitää nukkua varastoon, sanovat mullekin tutut. =)

[color=DarkOliveGreen]Aurora[/color] , kuten Ladie sanoikin, kyllä nuo kivut varmaan kuuluu ihan asiaan. Mutta muistahan huilia siellä raksahommien välissä kuitenkin!

Tää menee nyt jatkamaan vakuutusyhtiöiden kiusaamista tarjouspyynnöillä. On meinaan homma miettiä, mistä saa kokonaisedullisimman vakuutuspaketin. Ja sekin vielä jännittää, että saammeko vauvalle jo etukäteen vakuutuksen. Kiirekin alkaa olla, kun heinäkuun loppuun mennessä pitäis olla se hoidossa. Mutta tää on niin perus-mua, että kaikki jutut jätetään viime tippaan. =/

Vierailija
2/16 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turha reissu kaupungille [color=DarkOliveGreen]Poppiksella[/color] Uudet lasit piristää kummasti! Voi sua, kun joudut noin pitkiä päiviä olemaan yksin. Mulla alkaa tehdä tiukkaa nää 8-17/18 päivätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiä vois kommentoida hiukan: [color=Indigo]Larskulla[/color] oli hyviä neuvolakuulumisia; [color=Indigo]Kandi[/color], toivottavasti hait saikkua - kyllä sitä tässä tilassa saa ihan väsymyksen vuoksi; Hui, [color=Indigo]pepsis[/color] noita sun paineita - toivotaan, että kääntyvät laskuun! Ja onnea [color=Indigo]tokkopalle[/color] oireista - helpottaa henkistä oloa, vaikka fyysisesti voikin huonosti... [color=Indigo]Queen[/color]: kantsisko miettiä sadetakkia noitten haukkujen kanssa lekkeilyyn? ;o) [color=Indigo]Ellekin[/color] jaksaa reippailla koirien kanssa. Tekis hyvää tällekin. [color=Indigo]Q:lla[/color] alkaa äippäloma - tosiaan nauti nyt näistä viimeisistä työpäivistä! Mites [color=Indigo]Niameyn[/color] neuvola?

[color=Indigo]Sussu[/color] , kuullostaa tutulta nuo hirmumyrskyt. Mä olen onneks pystynyt edes hiukan vaimentamaan raivoani, mutta kärttyinen olen tosi usein ja, kuten Sippu sanoi, itku on herkässä, jos asiat ei mene oman mielen mukaan. Toivotaan Sussu, että masukivut tasoittuu!

[color=Indigo]PeterPan[/color] : ihanaa, että joku käyttää sadepäivät noin hyödyksi. Itsellä ne menee helposti kirjan parissa...

[color=Indigo]Siru[/color] : pidä kiinni " jumppakärpäsestä" ja lähetä muutama pikkukärpänen tännekin! ;o)

Ei turha reissu kaupungille [color=Indigo]Poppiksella[/color] Uudet lasit piristää kummasti! Voi sua, kun joudut noin pitkiä päiviä olemaan yksin. Mulla alkaa tehdä tiukkaa nää 8-17/18 päivätkin.

Wautsi [color=Indigo]Ladie[/color] , mitkä unet! Mutta nythän sitä pitää nukkua varastoon, sanovat mullekin tutut. =)

[color=Indigo]Aurora[/color] , kuten Ladie sanoikin, kyllä nuo kivut varmaan kuuluu ihan asiaan. Mutta muistahan huilia siellä raksahommien välissä kuitenkin!

[color=Indigo]-Amy ja EkaVekara rv 22+6[/color]

Vierailija
4/16 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] ups [/color]

Vierailija
5/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

&#10048 2740 WHITE FLORETTE

Vierailija
6/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=5]❀[/size][/color]

Vierailija
7/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=Crimson]Heissan kamut![/color]

[color=DarkCyan]Pistänpäs tässä pystyyn pinon enskojen ekojen treffien suunnitteluun. Pistäkääpä kaikki innokkaat ehdotuksia paikasta ja päivästä ym. mieleen tulevasta. Mun mielestä tervetulleita olisivat kaikki enskat, niin odottavat kuin jakautuneetkin.[/color]

[color=DarkMagenta]-Amy-[/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

Vierailija
8/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=DarkGreen]Heissan kamut![/color]

[color=OrangeRed]Pistänpäs tässä pystyyn pinon enskojen ekojen treffien suunnitteluun. Pistäkääpä kaikki innokkaat ehdotuksia paikasta ja päivästä ym. mieleen tulevasta. Mun mielestä tervetulleita olisivat kaikki enskat, niin odottavat kuin jakautuneetkin.[/color]

[color=DarkGreen]-Amy-[/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

Vierailija
9/16 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta] Moikkelis!

[color=purple] Väritesti

[color=violet ] Toimiiko?

Vierailija
10/16 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color]

[color=crimson][size=6] ♥ ♥ ♥ [/color][color=hotpink][size=5][b] Ensikot [/color][/size] [color=crimson][size=6] ♥ ♥ ♥ [/color]

[color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color] [color=cornflowerblue][size=6] ♥[/size][/color] [color=deepskyblue][size=5] ♥[/size][/color]

[color=hotpink][size=2] Tämä lista on tarkoitettu ensimmäistä pienokaistaan odottaville tuleville äideille, eli Ensikoille. Tervetuloa mukaan!!![/color][/size]

[color=deepskyblue][size=1]************************************************ *******[/color][/size]

[color=darkviolet] [size=2] Huom! Enskari-lista on päivitetty kesäkuntoon. Jos nimimerkkisi on päivityksen yhteydessä pudonnut listalta, mutta haluaisit jatkossakin kuulua Ensikoihin, ilmoittaudu uudelleen tämän pinon perään, niin pääset takaisin listalle. :)[/color][/size]

[color=deepskyblue][size=1]************************************************ *******[/color][/size]

[color=darkviolet] [size=2] Ohjeet uusille: Kun haluat mukaan listalle, vastaa viestiin ja laita omat tietosi lyhyesti ja ytimekkäästi muotoon:

Nimimerkki:

Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Synnytyssairaala:

Laskettuaika:

Ethän kopioi vastaukseesi koko listaa! Tällä tavoin päivittäminen on kaikkein helpointa, eikä viestiketju veny kohtuuttoman pitkäksi. Kiitos! [/color][/size]

[color=deepskyblue][size=1]**********************************************************[/color][/size]

[color=darkviolet] [size=2] Tiedot jo syntyneistä Ensikko-vauvoista löytyvät tämän listan lopusta. Onnelliset äidit ovat siirtyneet Vauva-puolen Ensikko-pinoon. ♥[/color][/size]

[color=deepskyblue][size=1]**********************************************************[/color][/size]

[color=darklateblue][b] [size=3] ♥ [color=hotpink] Ensikoiden lasketut ajat!!! [/color]♥ [/b][/color][/size]

[color=darkmagenta][size=1][b]

[color=darkblue]

20.7.2006

[color=hotpink] suippo SATKS[/color]

2.8.2006

[color=hotpink] jmi82 LKS[/color]

3.8.2006

[color=hotpink] Niamey_85 KPKS[/color]

5.8.2006

[color=hotpink] Mii- K-SKS[/color]

9.8.2006

[color=hotpink] QueenBzZ PHKS[/color]

10.8.2006

[color=hotpink] kristall SEKS[/color]

18.8.2006

[color=hotpink] jj31 PS[/color]

21.8.2006

[color=hotpink] quiero3 JS[/color]

28.8.2006

[color=hotpink] ansku_83 LAS[/color]

5.9.2006

[color=hotpink] Helmi-75 PKKS[/color]

12.9.2006

[color=hotpink] Ull-maij OYS[/color]

18.9.2006

[color=hotpink] pepsimax7 MKS[/color]

21.9.2006

[color=hotpink] Karssuli KOS[/color]

[color=hotpink] Annika82 OYS[/color]

22.9.2006

[color=hotpink] Riina_77 KOS[/color]

23.9.2006

[color=hotpink] Sippuliini NKL[/color]

27.9.2006

[color=hotpink] MiaMik TAYS[/color]

1.10.2006

[color=hotpink] burde VAS/TAYS[/color]

15.10.2006

[color=hotpink] Larsku85 TAYS[/color]

23.10.2006

[color=hotpink] ykkösope TYKS[/color]

26.10.2006

[color=hotpink] amy75 K-HKS[/color]

28.10.2006

[color=hotpink] Odeka[/color]

30.10.2006

[color=hotpink] JoJo1 KOKS[/color]

31.10.2006

[color=hotpink] Peggy-75 SATKS[/color]

3.11.2006

[color=hotpink] mörötin-81 K-SKS[/color]

4.11.2006

[color=hotpink] Penelope76 K-SKS[/color]

6.11.2006

[color=hotpink] Viipero SEKS[/color]

8.11.2006

[color=hotpink] osborne TAYS[/color]

10.11.2006

[color=hotpink] Elina-1985[/color]

12.11.2006

[color=hotpink] -Heidi- KOS[/color]

17.11.2006

[color=hotpink] Hemuli5 PHKS[/color]

19.11.2006

[color=hotpink] Susa-Juulia PHKS[/color]

22.11.2006

[color=hotpink] Marrasyllätys PHKS[/color]

23.11.2006

[color=hotpink] Jaanavaan[/color]

27.11.2006

[color=hotpink] fiorella LKS[/color]

1.12.2006

[color=hotpink] Lill-Sis[/color]

7.12.2006

[color=hotpink] Ladie K-SKS[/color]

9.12.2006

[color=hotpink] pikkutapiiri NKL[/color]

12.12.2006

[color=hotpink] laralei KOKS[/color]

[color=hotpink] Tuutikki80 OYS[/color]

16.12.2006

[color=hotpink] AinoAurora ?[/color]

17.12.2006

[color=hotpink] bejpi K-HKS[/color]

18.12.2006

[color=hotpink] keinuhepo TAYS[/color]

21.12.2006

[color=hotpink] retu77 Irvine Central, Ayrshire[/color]

26.12.2006

[color=hotpink] Heini06 KOS[/color]

[color=hotpink] -nani- KOS[/color]

29.12.2006

[color=hotpink] _tigger_ TAYS?[/color]

31.12.2006

[color=hotpink] kandivaihe KOS/H[/color]

5.1.2007

[color=hotpink] Evulilli TYKS[/color]

10.1.2007

[color=hotpink] timppa19 PS[/color]

12.1.2007

[color=hotpink] PetraPan TYKS[/color]

14.1.2007

[color=hotpink] Omppu-80 PHKS[/color]

17.1.2007

[color=hotpink] siru85 K-SKS[/color]

18.1.2007

[color=hotpink] Domino06 EKKS[/color]

20.1.2007

[color=hotpink] AliinaK OYS[/color]

24.1.2007

[color=hotpink] poppiupau TYKS[/color]

25.1.2007

[color=hotpink] Iisa25 TAYS[/color]

27.1.2007

[color=hotpink] elovena123 OYS[/color]

30.1.2007

[color=hotpink] Essi-78 JS[/color]

31.1.2007

[color=hotpink] Shorttis[/color]

1.2.2007

[color=hotpink] Han_ OYS[/color]

2.2.2007

[color=hotpink] -pikku-sari- NKL[/color]

3.2.2007

[color=hotpink] Nea81 KPKS[/color]

[color=hotpink] Mykerinos JS[/color]

4.2.2007

[color=hotpink] limonadi TAYS[/color]

[color=hotpink] sjt VAS/TAYS[/color]

8.2.2007

[color=hotpink] mairanne TYKS[/color]

[color=hotpink] Kati_86 MKS[/color]

9.2.2007

[color=hotpink] pajuska83 TYKS[/color]

12.2.2007

[color=hotpink] SillySausage KOS[/color]

15.2.2007

[color=hotpink] Helga76[/color]

17.2.2007

[color=hotpink] Malawi PHKS[/color]

[color=hotpink] Jolanda KOS/H[/color]

21.2.2007

[color=hotpink] tokkopa[/color]

28.2.2007

[color=hotpink] Aurora@79[/color]

[color=hotpink] Tiinuli5 KOS[/color]

6.3.2007

[color=hotpink] marie79 HYS[/color]

7.3.2007

[color=hotpink] viivi99 JS[/color]

9.3.2007

[color=hotpink] Nektar OYS[/color]

12.3.2007

[color=hotpink] Tappert EKKS[/color]

18.3.2007

[color=hotpink] Viipuli82 K-SKS[/color]

19.3.2007

[color=hotpink] Yedo OAS[/color]

6.4.2007

[color=hotpink] Serenity OYS[/color]

[color=hotpink][size=2] Ensikot esittäytyvät:[/size][/color]

[size=1][b] [color=darkviolet]

Nimimerkki: AinoAurora

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Oma ja miehen ikä: 30 ja 36

Synnytyssairaala: ?

Laskettu aika: 16.12.2006

[color=deepskyblue]*****[/color]

Nimimerkki: AliinaK

Asuinpaikka: Oulu

Oma ja miehen ikä: molemmat 25

Synnytyssairaala: OYS

Laskettu aika: 20.1.2007

Nimimerkki: amy75

Oma ja miehen ikä: 30 ja 27

Synnytyssairaala: K-HKS

Laskettu aika: 26.10.2006

Nimimerkki: Annika82

Oma ja miehen ikä: 24 ja 31

Laskettu aika: 21.9.2006

Nimimerkki: ansku_83

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Oma ja miehen ikä: 23 ja 24

Synnytyssairaala: LAS

Laskettu aika: 28.8.2006

Nimimerkki: Aurora@79

Oma ja miehen ikä: Molemmat vm. -79

Synnytyssairaala: Ei vielä tiedossa

Laskettu aika: 28.2.2007

Nimimerkki: bejpi

Asuinpaikka: Riihimäki

Oma ja miehen ikä: 20 ja 21

Synnytyssairaala: K-HKS

Laskettu aika: 17.12.2006

Nimimerkki: burde

Asuinpaikka: Tampere

Oma ja miehen ikä: 24 ja 27

Synnytyssairaala: VAS/TAYS

Laskettu aika: 1.10.2006

Nimimerkki: Domino06

Asuinpaikka: Etelä-Karjala

Oma ja miehen ikä: molemmat 20

Synnytyssairaala: EKKS

Laskettu aika: 18.1.2007

Nimimerkki: Elina-1985

Asuinpaikka: ?

Oma ja miehen ikä: ?

Laskettu aika: 10.11.2006

Nimimerkki: elovena123

Oma ja miehen ikä: 24 ja 30

Laskettu aika: 27.1.2007

Nimimerkki: Essi-78

Asuinpaikka: Espoo

Oma ja miehen ikä: 27 ja 34

Synnytyssairaala: JS

Laskettu aika: 30.1.2007

Nimimerkki: Evulilli

Asuinpaikka: Turku

Oma ja miehen ikä: 27 ja 28

Synnytyssairaala: TYKS

Laskettu aika: 5.1.2007

Nimimerkki: fiorella

Asuinpaikka: Keski-Lappi

Oma ja miehen ikä: 20 ja 23

Synnytyssairaala: LKS

Laskettu aika: 27.11.2006

Nimimerkki: Han_

Oma ja miehen ikä: vm. -85 ja 81

Laskettu aika: 1.2.2007

Nimimerkki: -Heidi-

Asuinpaikka: Helsinki

Oma ja miehen ikä: 25 ja 26

Synnytyssairaala: KOS

Laskettu aika: 12.11.2006

Nimimerkki: Heini06

Oma ja miehen ikä: 31 ja 37

Laskettu aika: 26.12.2006

Nimimerkki: Helga76

Asuinpaikka: Länsi-Suomi

Oma ja miehen ikä: 29 molemmat

Laskettu aika: 15.2.2007

Nimimerkki: Helmi-75

Asuinpaikka: Pohjois-Karjala

Oma ja miehen ikä: 30 ja 25

Synnytyssairaala: PKKS

Laskettu aika: 14.9.2006

Nimimerkki: Hemuli5

Asuinpaikka: Häme

Oma ja miehen ikä: 32 ja 33

Synnytyssairaala: PHKS

Laskettu aika: 17.11.2006

Nimimerkki: Iisa25

Asuinpaikka: Pirkanmaa

Synnytyssairaala: TAYS

Laskettu aika: 25.1.2007

Nimimerkki: Jaanavaan

Asuinpaikka: Kuru

Oma ja miehen ikä: 17 ja 23

Laskettu aika: 23.11.2006

Nimimerkki: jj31

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Oma ja miehen ikä: 32 ja 30

Synnytyssairaala: PS

Laskettu aika: 18.8.2006

Nimimerkki: jmi82

Asuinpaikka: Rovaniemi

Oma ja miehen ikä: 23 molemmat

Synnytyssairaala: LKS

Laskettu aika: 2.8.2006

Nimimerkki: JoJo1

Asuinpaikka: Kymenlaakso

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Synnytyssairaala: KOKS

Laskettu aika: 30.10.2006

Nimimerkki: Jolanda

Synnytyssairaala: KOS/H

Laskettu aika: 17.2.2007

Nimimerkki: kandivaihe

Oma ja miehen ikä: 22 molemmat

Synnytyssairaala: KOS/H

Laskettu aika: 31.12.2006

Nimimerkki: Karssuli

Asuinpaikka: Vantaa

Laskettu aika: 21.9.2006

Nimimerkki: kati_86

Asuinpaikka: pieksämäki

Oma ja miehen ikä: 20 ja 23

Synnytyssairaala: mikkeli

Laskettuaika: 8.2

Nimimerkki: keinuhepo

Oma ja miehen ikä: 29 ja 24

Laskettu aika: 18.12.2006

Nimimerkki: kristall

Asuinpaikka: Pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: 31

Synnytyssairaala: SEKS

Laskettu aika: 10.8.2006

Nimimerkki: Ladie

Asuinpaikka: Jyväskylä

Oma ja miehen ikä: 26 ja 25

Synnytyssairaala: K-SKS

Laskettu aika: 7.12.2006

Nimimerkki: laralei

Oma ja miehen ikä: 20 ja 28

Synnytyssairaala: KOKS

Laskettu aika: 12.12.2006

Nimimerkki: Larsku85

Asuinpaikka: Pirkkala

Oma ja miehen ikä: 21 ja 23

Laskettu aika: 15.10.2006

Nimimerkki: Lill_Sis

Oma ja miehen ikä: 29 ja 32

Laskettu aika: 1.12.2006

Nimimerkki: limonadi

Oma ja miehen ikä: 29 ja 30

Laskettu aika: 4.2.2007

Nimimerkki: Mairanne

Asuinpaikka: ?

Oma ja miehen ikä: 23 ja 26

Laskettu aika: 8.2.2006

Nimimerkki: Malawi

Asuinpaikka: Lahti

Oma ja miehen ikä: 29 molemmat

Laskettu aika: 17.2.2007

Nimimerkki: marie79

Asuinpaikka: Uusimaa

Synnytyssairaala: HYS

Laskettu aika: 6.3.2007

Nimimerkki: Marrasyllätys

Oma ja miehen ikä: 31 ja 32

Laskettu aika: 22.11.2006

Nimimerkki: MiaMik

Asuinpaikka: Ylöjärvi

Laskettu aika: 27.9.2006

Nimimerkki: Mii-

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Laskettu aika: 5.8.2006

Nimimerkki: Mykerinos

Oma ja miehen ikä: 34 ja 32

Laskettu aika: 3.2.2007

Nimimerkki: mörötin-81

Oma ja miehen ikä: 25

Laskettu aika: 3.11.2006

Nimimerkki: -nani-

Oma ja miehen ikä: 29 ja 28

Laskettu aika: 26.12.2006

Nimimerkki: Nea81

Asuinpaikka: Kokkola

Synnytyssairaala: KPKS

Laskettu aika: 3.2.2007

Nimimerkki: Nektar

Oma ja miehen ikä: 27 ja 32

Laskettu aika: 9.3.2007

Nimimerkki: Niamey_85

Asuinpaikka: Kokkola

Oma ja miehen ikä: 20 ja 28

Synnytyssairaala: KPKS

Laskettu aika: 3.8.2006

Nimimerkki: Odeka

Oma ja miehen ikä: oma 22v ja mies 26v

Synnytyssairaala:

Laskettuaika: LA 28.10.2006

Nimimerkki: Omppu-80

Oma ja miehen ikä: 25 ja 30

Laskettu aika: 14.1.2007

Nimimerkki: osborne

Oma ja miehen ikä: 28 ja 30

Laskettu aika: 8.11.2006

Nimimerkki: pajuska83

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Oma ja miehen ikä: 23 ja 26

Laskettu aika: 9.2.2007

Nimimerkki: Peggy-75

Asuinpaikka: Satakunta

Oma ja miehen ikä: 30 ja 37

Synnytyssairaala: SATKS

Laskettu aika: 31.10.2006

Nimimerkki: Penelope76

Oma ja miehen ikä: 30 ja 28

Laskettu aika: 4.11.2006

Nimimerkki: pepsimax7

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Synnytyssairaala: MKS

Laskettu aika: 18.9.2006

Nimimerkki: PetraPan

Oma ja miehen ikä: 31 ja 30

Laskettu aika: 12.1.2007

Nimimerkki: -pikku-sari-

Oma ja miehen ikä: 22 ja 25

Synnytyssairaala: NKL

Laskettu aika: 2.2.2007

Nimimerkki: pikkutapiiri

Laskettu aika: 9.12.2006

Nimimerkki: poppiupau

Oma ja miehen ikä: 34 ja 32

Laskettu aika: 24.1.2007

Nimimerkki: QueenBzZ

Laskettu aika: 9.8.2006

Nimimerkki: quiero3

Oma ja miehen ikä: 24 ja 26

Laskettu aika: 21.8.2006

Nimimerkki: retu77

Asuinpaikka: Skotlanti

Oma ja miehen ikä: 28 ja 34

Synnytyssairaala: Irvine Central, Ayrshire

Laskettu aika: 21.12.2006

Nimimerkki: Riina_77

Oma ja miehen ikä: 29 ja 30

Laskettu aika: 22.9.2006

Nimimerkki: Serenity

Oma ja miehen ikä: minä 25v (vm.-80), mies 27v (vm.-79)

Laskettuaika: 6.4.2007

Nimimerkki: Shorttis

Asuinpaikka: Pk-seutu

Oma ja miehen ikä: 28 ja 34

Synnytyssairaala: ei tiedä vielä

Laskettu aika: 31.1.2007

Nimimerkki: SillySausage

Asuinpaikka: Englanti, 09/06--> pk-seutu

Oma ja miehen ikä: 27 ja 31

Laskettu aika: 12.2.2007

Nimimerkki: Sippuliini

Oma ja miehen ikä: 25 ja mies muutaman vuoden vanhempi

Laskettu aika: 23.9.2006

Nimimerkki: siru85

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Oma ja miehen ikä: 21 ja 24

Laskettu aika: 17.1.2007

Nimimerkki: sjt

Oma ja miehen ikä: 28 ja 31

Synnytyssairaala: VAS/TAYS

Laskettu aika: 4.2.2007

Nimimerkki: suippo

Asuinpaikka: Pori

Oma ja miehen ikä: 24 ja 23

Synnytyssairaala: SATKS

Laskettu aika: 20.7.2006

Nimimerkki: Susa-Juulia

Oma ja miehen ikä: 27 & 29

Laskettu aika: 19.11.2006

Nimimerkki: Tappert

Oma ja miehen ikä: 27 ja 25

Synnytyssairaala: EKKS

Laskettu aika: 12.3.2007

Nimimerkki: _tigger_

Oma ja miehen ikä: 23 ja 27

Synnytyssairaala: TAYS?

Laskettu aika: 29.12.2006

Nimimerkki: Tiinuli5

Oma ja miehen ikä: 30 molemmat

Laskettu aika: 28.2.2007

Nimimerkki: timppa19

Asuinpaikka: Porvoo

Oma ja miehen ikä: molemmat 19

Synnytyssairaala: PS

Laskettu aika: 10.1.2007

Nimimerkki: tokkopa

Asuinpaikka: Pk-seutu

Oma ja miehen ikä: 30 molemmat

Laskettu aika: 21.2.2007

Nimimerkki: Tuutikki80

Oma ja miehen ikä: 26 ja 33

Laskettu aika: 12.12.2006

Nimimerkki: Ull-maij

Oma ja miehen ikä: 23 ja 22

Laskettu aika: 12.9.2006

Nimimerkki: Viipero

Asuinpaikka: Länsi-Suomi

Oma ja miehen ikä: 24 ja 26

Synnytyssairaala: SEKS

Laskettu aika: 6.11.2006

Nimimerkki: Viipuli82

Oma ja miehen ikä: 24 molemmat

Laskettu aika: 18.3.2007

Nimimerkki: viivi99

Oma ja miehen ikä: 26 ja 32

Laskettu aika: 7.3.2007

Nimimerkki: Yedo

Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa

Synnytyssairaala: OAS

Laskettu aika: 19.3.2007

Nimimerkki: ykkösope

Oma ja miehen ikä: 32 molemmat

Laskettu aika: 23.10.2006

[color=deepskyblue]*************************** ******************************* [/color]

[color=slateblue][size=1][b]

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS= Etelä-Karjalan keskussairaala

HYS= Hyvinkään aluesairaala

JS= Jorvin sairaala

K-HKS= Kanta-Hämeen keskussairaala

K-SKS= Keski-Suomen keskussairaala

KAKS= Kainuun keskussairaala

KOKS= Kymenlaakson sairaala

KPKS= Keski-Pohjanmaan keskussairaala

KYS= Kuopion yliopistollinen sairaala

KOS= Kätilöopisto

KOS/H= Kätilöopisto, Haikaranpesä

LAS= Loimaan aluesairaala

LKS= Lapin keskussairaala

LPKS= Länsi-Pohjan keskussairaala

LUS= Länsi-Uudenmaan aluesairaala (Tammisaari)

LS= Lohjan sairaala

MKS= Mikkelin keskussairaala

NKL= Naistenklinikka

OKS tai OAS= Oulaisten keskussairaala

OYS= Oulun yliopistollinen sairaala

PHKS= Päijät-Hämeen keskussairaala

PKKS= Pohjois-Karjalan keskussairaala

PS= Porvoon sairaala

RAS= Raahen aluesairaala

SATKS= Satakunnan keskussairaala

SEKS= Seinäjoen keskussairaala

SKS= Savonlinnan keskussairaala

TAYS= Tampereen yliopistollinen sairaala

TYKS= Turun yliopistollinen sairaala

VAS= Vammalan aluesairaala

VKS= Vaasan keskussairaala

[color=deepskyblue]*********************** ******************************* [/color]

[color=darklateblue][b] [size=3] ♥ [color=hotpink] Syntyneet Ensikko-vauvat!!! [/color]♥ [/b][/color][/size]

[color=darkmagenta][size=1][b]

[color=darkblue]

27.1.2006

[color=hotpink] marika-79 OYS[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 6.2.2006. ♥

Paino 4250g, pituus 52cm ja pipo 35,5.[/color]

9.2.2006

[color=hotpink] napero79 K-HKS[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 10.2.2006. ♥

Paino 3915g, pituus 51,5cm ja pipo 35cm.[/color]

11.2.2006

[color=hotpink] annemaria84 KOS[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 16.2.2006. ♥

Paino 3940g, pituus 53cm ja pipo 35cm.[/color]

3.3.2006

[color=hotpink] Hönniäinen E-KKS[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 25.2.2006 rv 39+1. ♥

Paino 3625g ja pituus 52cm.[/color]

7.3.2006

[color=hotpink] Äiti-06 TYKS[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 18.3.2006 rv 41+4. ♥

Paino 4200g ja pituus 51cm.[/color]

8.3.2006

[color=hotpink] NapNap KOS/H[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 4.3.2006 rv 39+3. ♥

Paino 3630g ja pituus 52cm.[/color]

22.3.2006

[color=hotpink] SEV Salon Aluesairaala[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 10.3.2006 rv 38+2. ♥

Paino 3470g, pituus 49cm ja pipo 35cm.[/color]

25.3.2006

[color=hotpink] Paukku-Mama K-SKS[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 29.3.2006 rv 40+4. ♥

Paino 5100g ja pituus 52cm.[/color]

1.4.2006

[color=hotpink] WcANkka OYS[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 4.4.2006 rv 40+3. ♥

Paino 3160g, pituus 50cm ja pipo 34cm.[/color]

12.4.2006

[color=hotpink] Iglu TYKS[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 24.3.2006 rv 37+2. ♥

Paino 3245g ja pituus 49cm.[/color]

16.4.2006

[color=hotpink] Miini80 PKKS[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 23.3.2006, meni enkeliksi 24.3.2006. ♥[/color]

28.4.2006

[color=hotpink] pikku-milli TAYS[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 28.4.2006 rv 40+0. ♥

Paino 3220g, pituus 49cm ja pipo 34cm.[/color]

2.5.2006

[color=hotpink] Lisa78 NKL[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 12.5.2006. ♥

Paino 3370g, pituus 50cm ja pipo 36cm.[/color]

6.6.2006

[color=hotpink] hekusti KYS[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 18.5.2006 rv 37+1. ♥

Paino 2650g ja pituus 47cm.[/color]

14.6.2006

[color=hotpink] Tytteli-83[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 14.6.2006 rv 40+0. ♥

Paino 3235g ja pituus 50cm.[/color]

7.7.2006

[color=hotpink] PauliNea[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 7.7.2006. ♥

Paino 3780g ja pituus 53cm.[/color]

12.7.2006

[color=hotpink] ninni20[/color]

[color=deeppink]♥ Tyttö syntyi 17.7.2006 rv 40+5. ♥

Paino 3420g ja pituus 51cm.[/color]

28.7.2006

[color=hotpink] jenni_117 NKL[/color]

[color=cornflowerblue]♥ Poika syntyi 28.6.2006. ♥

Paino 2850g, pituus 48cm ja pipo 31cm.[/color]

[color=deepskyblue]*********************** ******************************* [/color]

Vierailija
11/16 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color]

[color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color]

[color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color]

[color=ForestGreen]Nonniin, nyt se sitten lähestyy - meinaan hieno päivä, jolloin me enskat pääsemme juttelemaan ihan nokakkain! Päivähän oli siis lauantai 2.9. ja kaupunkina näin ekalle kertaa Tampere. Burden kanssa tuossa jutusteltiin, että paikka vois olla Piazza (heti rautatieaseman edessä) ja aika siinä puolenpäivän hujakoilla.

Pistähän nimeäsi listaan, jos aiot ilmestyä paikalle. Ja kutsu siis koskee niin odotavia kuin jo jakautuneitakin enskoja!

Eli mukaan tulee ainakin Amy! Näkymisiin![/color]

[color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color]

Vierailija
13/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color]

[color=ForestGreen]Nonniin, nyt se sitten lähestyy - meinaan hieno päivä, jolloin me enskat pääsemme juttelemaan ihan nokakkain! Päivähän oli siis lauantai 2.9. ja kaupunkina näin ekalle kertaa Tampere. Burden kanssa tuossa jutusteltiin, että paikka vois olla Piazza (heti rautatieaseman edessä) ja aika siinä puolenpäivän hujakoilla.

Pistähän nimeäsi listaan, jos aiot ilmestyä paikalle. Ja kutsu siis koskee niin odotavia kuin jo jakautuneitakin enskoja!

[color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=3]&#10048[/size][/color]

Vierailija
14/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

Vierailija
15/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

Vierailija
16/16 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]