Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mikään uskonto tai ennustaja* osannut kertoa etukäteen koronasta

Vierailija
23.03.2020 |

Vai osasiko, mikä?

*lukuunottamatta tiedeyhteisöjä jotka ovat varoitelleet pandemioista aika pitkään

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa puhutaan lopunajan kauhistuksista.

Vierailija
2/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa puhutaan lopunajan kauhistuksista.

Eikö se ollutkaan rutto? Tai toinen maailmansota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen ennustajia kuule löytyy paljon.

Vierailija
4/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso youtubesta Madonnan 2019 euroviisuesitys. Paljon viitteitä. Jotkut tiesi.

Vierailija
5/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Tarvitsee vain tulkita sopivasti niin mikä tahansa tapahtuma saadaan mahtumaan "profetiaan". Sitten kun maailma jatkaakin menoaan niin samaa sovelletaan seuraavaan katastrofiin.

Vierailija
6/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin helmikuun alussa ennustajalla. Hän jostain syystä sanoi useamman kerran, oikein painotti, että tulen pysymään terveenä ja oma perheeni myös. Hän näki myös hautajaiset, jotka liittyvät tuttavaan. Ihmettelin tätä, koska olen aina ollut terve eikä mieltäni millään lailla helmikuussa vaivannut terveysasiat.

Vierailija
7/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona virus löytyy Raamatusta 3. moos eli leviticus kirja luku 11 tosin bi le code kautta ei suoraan vaan hyppääämällä järjestelmällisesti tietyn määrän kirjaimia ohi. samassa tekstissä corona ja Kiina. Ja Jännä että tuossa luvussa varoitetaan syömästä saastaisia eläimiä. https://www.jpost.com/judaism/Secret-Bible-codes-allegedly-predict-worl…

Vierailija
8/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma. Vuosi on 2020 ja Suomessa on vieläkin ennustajiin uskovia. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen?

Vierailija
9/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Gates vuonna 2015 mutta tuskin tunnustautuu meedioksi tms. 

Vierailija
10/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma. Vuosi on 2020 ja Suomessa on vieläkin ennustajiin uskovia. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen?

Ei ennustuksia tarvitse mitenkään uskoa. Voi vaan katsoa, tapahtuuko niin vai ei. Omalla kohdallani olen myöhemmin vaan huomannut, että jotkut asiat tapahtuivat juuri niin. Sellaisia juttuja, mihin itse en pystynyt edes vaikuttamaan.

Vierailija
12/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että usko is Jumala varoittaa usein profetioilla. itse sain ennen Uutta tsunamia 3 Raamatun paikkaa mieleeni kun olin joululomalla ostamassa lipun phuket Iin. kaikki kohdat puhuivat #tuhotusta maasta. en uskonut että varoitusta kun ajattelin että phuket on rauhallinen paikka. päivää ennen lentoa tsunami iski ja tuhosi phuket in. lento peruttiin. Menin sit pääsiäislomalla sinne

Vierailija
13/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskonto voi ennustaa mitään? 

Uskovaiset ihmiset voi sen sijaan saada tietoa tavoilla, jotka ei käy järkeen. Enä puhu nyt pelkästään kristinuskosta, on vaan olemassa ihmisiä jotka voi liikkua sellaisilla tasoilla, että he saavat tietoa. Hulluiksi heidät leimataan.

No mitä Raamattuun tulee, niin siinä kerrotaan henkilöistä jotka on saaneet profetioita. Jo vanhassa testamentissa on kuvaus Jeesuksesta, ja tämä toteutui joitain tuhansia vuosia niiden jälkeen. Ja Raamatun viimeinen kirja on Ilmestyskirja, ja siellä kerrotaan lopun ajan vitsauksista. Onko korona nyt yksi sellainen, se lienee tulkinnanvaraista. 

Minun yksi tuttu vanhus kertoi, että 60-luvulla heidän kylällä oli mummo, joka puhui "ihan höpöhöpöjä". Oli sanonut, että tulee aika jolloin Suomessa on naiset vallassa. Ja että sotaakin suurempi uhka nousee aikanaan Kiinasta. 

Vierailija
14/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi riittävän usein kun ennustaa, niin joskus osuu oikeaan.

Vierailija
15/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill Gates vuonna 2015 mutta tuskin tunnustautuu meedioksi tms. 

Se on ollu itse suunnittelemassa tätä.

Vierailija
16/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Raamatun ilmestykset, Nostradamuksen ennustukset.

Jälkikäteen niitä sovitellaan milloin mihinkin, mutta etukäteen kukaan ei osaa ennustaa yhtään mitään.

Tietysti, jos joku pauhaa vuosikymmenestä toiseen sodista, taudeista ja luonnonmullistuksista, joku osuma aina tulee.

Vierailija
17/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin reilu vuosi tai puolitoista sitten jemmaamaan lähinnä vessapaperia kaappiin. Siis jätin paketeista aina yhden rullan jemmaan. Samoin aloin jättää lääkkeitä vähän jemmaan lääkekaappiin tuolloin. Ja hokea miehelleni että "hoidan/haen sen nyt kun ei tiedä päivää seuraavaa!. 

Olen nähnyt joskus enneunia. Mutta vain muutaman kerran elämässäni mutta ovat olleet sitäkin rajumpia.

Olen herkkä, intuitiivinen ja näen helposti ihmisten lävitse. 

Vierailija
18/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustan etten tuu Suomeen moneen kuukauteen.

Vierailija
19/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä lukeneeni tästä vuosia sitten mutta en muista kuka tästä puhui.

Vierailija
20/43 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran pitää muistaa, että rouva Wang Wuhanissa hoiti kipeää niskaansa ja keitti eläintorin villlieläimistä voimaeläinsopan saadakseen niskansa taas vetreytymään. AInakin niin uskoi. Rouva Wangin luotettu lihakauppias rouva Tzong oli juuri mätkimässä kanoja, marsuja ja kissoja hengiltä erästä toista suurta lihatilausta varten.  Ja hyvin siihen väliin ehti mätkäistä pari käärmettä ja lepakonkin samalla  kuulumisia rupatellen. Pienet virukset vilistivät lihanleikkuupöydällä sekoittuen iloisesti toisiinsa,joten ikävä kyllä rouva WAngin immuniteetti ei tällä kertaa selvinnytkään  eläinperäisten viruksien sekamelskasta sairastuen kaseaan yskään sekä nuhaan. Ja hänen läheisensä ja heidän työkaverinsa ja kappas vaan kohta pitkin maailmaa. 

Siinä ei ennustajat auta, jos joku jossakin päin maailmaa päättää kokata jotakin ja muut tuottaa siihen raaka-aineet sikäläisellä tyylillä. Joskus on tosi pienestä kiinni isot vahingot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi