Lisää rajoituksia tulossa sanoo kulmuni
Kommentit (13)
Onneksi!
Uppiniskaisia monet eli muu ei auta.
Sitä saa mitä tilaa. Ihmiset ovat niin vajaaälyisiä, ettei heidän oma pää näköjään ohjaa toimimaan järkevästi. Siksi tulee rajoituksia ja estoja kun muuten ei uskota.
IS-kysely: Reilu enemmistö suomalaisista vastustaa ulkonaliikkumiskieltoa
Mihin minä nyt menen aikaani viettämään, bilistä pelaamaan ja kaljaa juomaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapinmatkailu kielletään kun ihmiset kenossa astella itse
Kenossa astella itse?!
Kiitti vaan. Olisiko voitu uskoa ekasta kerrasta???
Miksi koko ajan vain "harkitaan lisää rajoituksia, jotain tulee (ehkä) joskus". TEHKÄÄ nyt jo se homma, mitä hyötyä siitä kohta on kun puolet pk-seutulaisista on jo kantanut sen viruksen muualle.
Vain 11% kannattaa ulkonaliikkumiskieltoa. Tätä palstaa lukemalla voisi päätyä aivan päinvastaiseen lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koko ajan vain "harkitaan lisää rajoituksia, jotain tulee (ehkä) joskus". TEHKÄÄ nyt jo se homma, mitä hyötyä siitä kohta on kun puolet pk-seutulaisista on jo kantanut sen viruksen muualle.
Niin, ja kun näistä alueiden eristämisestä oli ensimmäisen kerran puhetta, että sellainen on ehkä mahdollista, niin kuinkas kävikään? Kansanvaellus pohjoiseen tietenkin... olisivat ottaneet opiksi miten Italiassakin kävi. Kylmästi vain ilmoittaneet että Uudeltamaalta ei enää hupiretkiä muualle Suomeen, puhumatta mitään ennakkoon.
Ehkä lapinmatkailu kielletään kun ihmiset kenossa astella itse