Ekaluokan opea masentaa
Huomenna lähiopetukseen on tulossa jengiä ihan kunnolla.
Reksi änkää 9 oppilasta ja open samaan tilaan.
Osa yski jo viime viikolla, yksi tuli kipeenä kouluun, ”kun äiti käski”.
Mä en tiedä, olenko luulosairas vai oikeasti kipeä. Kuumetta ei ole. Työterveys ei tarjoa testimahdollisuutta.
Näin se tauti leviää varmasti.
P.s. Työmäärä ei väsytä; helppoa on 9 oppilaan kans olla ja ottaa etäyhteys loppuihin. Väsyttää tieto siitä, että olen osa ongelmaa, en sen ratkaisua.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Saat sympatiani. En ymmärrä miksi kaikkia kouluja ei vaan suljeta? Niin toimitaan muualla Euroopassa.
Kiitos.
Ehkä mulla on vain jokin väsymysvaihe.
Tuntuu niin kurjalta tajuta, että ensi viikolla koulut levittää tautia ihan huolella.
Onneksi koulua ei ole jäljellä enää kuin se reilu kaksi kuukautta. Epidemia tuskin laantuu ennen kesää, eihän se ole vielä edes kunnolla alkanutkaan. Ja jos tauti alkaa kunnolla jylläämään, niin pakkohan hallituksen on sulkea koulut. Koita selviytyä, hanki itsellesi hengityssuojain jostakin, kaipa se on tässä tilanteessa työnantajankin velvollisuus hankkia ne, jopa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi koulua ei ole jäljellä enää kuin se reilu kaksi kuukautta. Epidemia tuskin laantuu ennen kesää, eihän se ole vielä edes kunnolla alkanutkaan. Ja jos tauti alkaa kunnolla jylläämään, niin pakkohan hallituksen on sulkea koulut. Koita selviytyä, hanki itsellesi hengityssuojain jostakin, kaipa se on tässä tilanteessa työnantajankin velvollisuus hankkia ne, jopa.
Kiitos järjen äänestä. Näin se on ajateltava.
Ap
Onko tuo etäyhteys opettamista vai tehtävien antoa. Tuntuu että tämä on sekoitettu tässä koulujen digiloikassa.
Onhan tuo aivan käsittämätöntä ensinnäkin että nyt sekä etäopetus että lähiopetus hoidettavana. Toisaalta uskon onneksi että ei mene kauan kun koulut uudelleen kiinni. Enkä voi käsittää vanhempia jotka työntävät lapsensa kouluun ellei ole mitään muuta mahdollisuutta. Itsekkäästi omalta osaltani ajattelen että tämä ratkaisu lisää taas minunkin työmääräni koska väkeä sairastuu lisää ja sairaaloissa näkyy tulevaisuudessa.
Saat sympatiani. En ymmärrä miksi kaikkia kouluja ei vaan suljeta? Niin toimitaan muualla Euroopassa.