Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei kysy mitä kuuluu

Korona ja kaverit
22.03.2020 |

Nyt kun korona laittaa ihmiset enemmän olemaan puhelimella yhteyksissä. Somessa näkee haasteita ja kysellään, mitä tekee @Liisa @Leena ja @Lyyli? Sit Leena kertoo, että sai haasteen @Pirreltä ja siinä on kuva kun Leena on iltapalaa syömässä. Leena haastaa taas seuraavat kolme kaveria. Mutta kukaan ei kysy multa mitä teen, mitä mulle kuuluu? Mä oon lähes aina se, joka pitää yhteyttä, kyselee kuulumisia,kysyy jonnekin.

Enkä kaipaa kettuilua. Tää on oikeasti aika yksinäistä ja surullista aikaa. Tiiän että en oo ainut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sulle kuuluu?☺

Vierailija
2/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitsi, saitte molemmat hymyn huulille! 😊😊 Enkä edes ottanu, että kukaan kysyy täällä. Mä oon yrittänyt tehdä koulujuttuja, mut aika levoton fiilis ollu koko päivän. Kävelyllä kävin ja se tuntui hyvältä. Entäs teille? 😄

Vierailija
4/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
5/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri iltakävelyltä ja menossa saunaan.

Vierailija
6/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitsi, saitte molemmat hymyn huulille! 😊😊 Enkä edes ottanu, että kukaan kysyy täällä. Mä oon yrittänyt tehdä koulujuttuja, mut aika levoton fiilis ollu koko päivän. Kävelyllä kävin ja se tuntui hyvältä. Entäs teille? 😄

Nukkumaan olen menossa hiljalleen. Outoa eloa täällä kotona. Kiva löytää näinkin kontakteja muihin kummastelijoihin. ☺

T. Tuoensimmäinen kuulumiskysyjä

Vierailija
7/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole somessa. Kaverit olen aika tehokkaasti feidannut elämästäni. Menee tää näinkin. Naapurin luona kävin tänään setvimässä sen modeemi/cmore häikkää. Ilmeni, että mitään häikkää ei ollut. Join parit kaljat seuraksi.

Vierailija
8/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan olen menossa hiljalleen. Outoa eloa täällä kotona. Kiva löytää näinkin kontakteja muihin kummastelijoihin. ☺

T. Tuoensimmäinen kuulumiskysyjä

Niin onkin outoa ja kiva kummastella. 😄 Kiitos, että kysyit ja kysyitte te muut myös. Pienillä asioilla on joskus iso merkitys. ❤️

Vierailija
9/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole somessa. Kaverit olen aika tehokkaasti feidannut elämästäni. Menee tää näinkin. Naapurin luona kävin tänään setvimässä sen modeemi/cmore häikkää. Ilmeni, että mitään häikkää ei ollut. Join parit kaljat seuraksi.

Sulla on ilmeisesti kiva naapuri. :) Mulla oli joskus sellainen, jolla pystyi käydä kylässä ja rupatella ohimennen. Oli mukavaa se.

Vierailija
10/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti kiva naapuri. :) Mulla oli joskus sellainen, jolla pystyi käydä kylässä ja rupatella ohimennen. Oli mukavaa se.

Niitä on pari. Yksi alkoi tänään vittuilemaan, kun se ei tajunnut Kelan nettisivuja. Eläkeläinen, sairaalassa kokeissa taksilla pari kertaa viikossa ja kulut pitäisi saada Kelasta takaisin. Mun syy tietenkin, kun hakenut väärälle kuukaudelle toimeentulotukea...

Joskus ei vaan jaksais.

Vierailija
11/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on pari. Yksi alkoi tänään vittuilemaan, kun se ei tajunnut Kelan nettisivuja. Eläkeläinen, sairaalassa kokeissa taksilla pari kertaa viikossa ja kulut pitäisi saada Kelasta takaisin. Mun syy tietenkin, kun hakenut väärälle kuukaudelle toimeentulotukea...

Joskus ei vaan jaksais.

Äh, no tottakai se on sun vikas, kenenkäs muun. ;) Vitsi vitsi! Jotkut ihmiset kai on sen verran jääräpäisiä, ettei halua nähdä omaa osuuttaan, jos virhe tulee. Onko se sitten häpeää, en tiedä. Kiva, että oot jaksanu auttaa kuitenki. Mitä sä puuhailet sit arkisin muuten, jos et auttele naapureita? :)

Vierailija
12/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun niskaanhan se kaatuu tietenkin, mä en vaan osaa. Olen yli 10 vuotta asunut tässä talossa, niin vanhat asukkaat tullut tutuksi. Itse työttömänä, niin on hyvin aikaa käydä moikkaamassa ja auttamassa arkisissa asioissa, taulut-v:t, nettiliittymät ja älykännykät lähinnä tuottaa harmaita hiuksia. Ja hirveetä rahastusta jotkut firmat tekee myös vanhoilla asiakkailla.

Vierailija
13/13 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun niskaanhan se kaatuu tietenkin, mä en vaan osaa. Olen yli 10 vuotta asunut tässä talossa, niin vanhat asukkaat tullut tutuksi. Itse työttömänä, niin on hyvin aikaa käydä moikkaamassa ja auttamassa arkisissa asioissa, taulut-v:t, nettiliittymät ja älykännykät lähinnä tuottaa harmaita hiuksia. Ja hirveetä rahastusta jotkut firmat tekee myös vanhoilla asiakkailla.

Tuossa ajassa tuleekin naapurit tutuksi. firmat pyytää paljon tuollaisesta palvelusta kyllä. Toki hyvä, että sellaistakin palvelua löytyy, mutta moni vanha ihminen pääsisi halvemmalla, kun pyytäisi lähipiiriltä apua. Sulla on kyllä hyvä sydän, kun autat. Aurinkoista kevättä sulle tästä vallitsevasta tilanteesta huolimatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi