Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen mitä hyväksyt, että miehesi tekee naistyökaverin kanssa?

Vierailija
22.03.2020 |

Olen aloittanut työpaikalla, jossa työkaverini ovat miehiä. Suurin osa naimissa olevia. Oon miettinyt vetääkö joku vaimo herneen nenään, kun käyn joidenkin miesten kanssa kahvilla ja syömässä. Välillä ihan kahdenkesken, työpäivän aikana kylläkin. Joidenkin kanssa viestitellään vapaa-ajallakin.
Eli missä sun mielestä menee raja? Vai voiko tehdä samoja juttuja, kun miestenkin kanssa tekis?
En kuitenkaan haluis aiheuttaa mitään hämminkiä parisuhteisiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurin osa työkavereista on miehiä. Ja olet kovin sosiaalinen. Kahvilla ja syömässä käyminen olis mulle puolisona ok. En näe mitään syytä, että miehelleni työkaveri viestittelisi vielä vapaa-ajallakin.

Vierailija
2/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitellä voit jos panette, muuten ei kannata. Tulee turhaa säätöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät turvavälin, niin kaikki ok.

Vierailija
4/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko ok, kahvi ja lounastauot ok. Mut jos on niin hyvä kaveri, että useimmat lounastauot ja kahvitauot viettää tietyn tyypin kanssa, niin olettaisin, että on niin hyvä kaveri, että voisi tulla meillekin vaimonkanssa joku viikonloppu kahvia juomaan ihan tutustumisen merkeissä, Ei tietty nyt korona aikana...

Mut tuollainen vaimolle esittley vähentäisi kovasti epäilyksiä. Kyllä mun samaa sukupuoltakin olevat parhaat työkaverit on käyny meillä kahvilla kotona.

Vierailija
5/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa kun teet ni tee mitä haluat.

Vierailija
6/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on samat säännöt kuin itsellänikin. Työkavereiden kanssa on suotavaa tulla toimeen, jos synkkaa niin vapaa-ajallakin voi olla yhteyksissä ja tavata. Ihan sukupuolesta riippumatta. Seksin harrastaminen on sopimatonta. Hengailussa ei ole mitään väärää, jos se kaikille osapuolille on luontevan tuntuista. 

Olen siis itse nainen, ystäväpiiriini kuuluu paljon kummankin sukupuolen edustajia. Miespuolisia, joiden kanssa suhde on ajan kanssa syventynyt läheiseksi ystävyydeksi on muunmuassa löytynyt työpaikalta. Ystävyys on säilynyt vaikka työpaikka on vaihtunut. Suhdestatus on myös vuosien vieriessä sekä minulla että ystävilläni vaihdellut sinkusta parisuhteeseen, mutta se ei ole vaikuttanut ystävyyden sisältöön. 

Kaiken muun voin miehelleni kertoa miespuolisiin ystäviini liittyen, paitsi heidän minulle luottamuksella jakamansa henkilökohtaiset asiat. 

Vierailija
7/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko, lounas, kahvitauko, työpaikan tiimin yhteinen chattirinki ok.

Muuta en näe tarpeelliseksi, tai ainakin vaatisi perustelut, miksi "synkkaa" niin hyvin. Esim onko yhteinen harvinainen harrastus, kuten vuoden 65 Volvon tuunaaminen.

Vierailija
8/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole naistyökavereita, koska naiset ei fyysisesti yllä tähän ammattiin. Alfa is only for me.

Vierailija
9/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen ok mutta ykkönen ei.

Vierailija
10/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan sänkyyn ei mene, niin on hyvä.

Vierailija
11/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto on ok mutta ei suukkoja suulle koska se on liian intiimiä.

Vierailija
12/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi työkavereideni kanssa kaksistaan mihinkään.

Vierailija
13/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaat, kahvitauot ok. Työpaikan yhteinen whatsapp ok. Mutta mitä hemmetin henk koht asiaa sulla voisi olla mun miehelle vapaa-ajalla niin, että siitä pitää viestitellä?

Vierailija
14/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi anaali ok.

En tykkää vieraan naisen schaissen mausta suussani.

N22

Vierailija
15/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on samat säännöt kuin itsellänikin. Työkavereiden kanssa on suotavaa tulla toimeen, jos synkkaa niin vapaa-ajallakin voi olla yhteyksissä ja tavata. Ihan sukupuolesta riippumatta. Seksin harrastaminen on sopimatonta. Hengailussa ei ole mitään väärää, jos se kaikille osapuolille on luontevan tuntuista. 

Olen siis itse nainen, ystäväpiiriini kuuluu paljon kummankkummankinkoin sukupuolen edustajia. Miespuolisia, joiden kanssa suhde on ajan kanssa syventynyt läheiseksi ystävyydeksi on muunmuassa löytynyt työpaikalta. Ystävyys on säilynyt vaikka työpaikka on vaihtunut. Suhdestatus on myös vuosien vieriessä sekä minulla että ystävilläni vaihdellut sinkusta parisuhteeseen, mutta se ei ole vaikuttanut ystävyyden sisältöön. 

Kaiken muun voin miehelleni kertoa miespuolisiin ystäviini liittyen, paitsi heidän minulle luottamuksella jakamansa henkilökohtaiset asiat. 

Itse ajattelen samallalailla, kun sinä ja toivoisin, että muutkin luottais niin paljon kumppaniin, että asia ois kaikkien osalta ok. Oon vaan miettinyt, että kuinka moni nainen on mustasukkainen, jos vaikka joskus näkee miehensä syömässä kanssani.

Kunnioitan itse eronneena avo-/ avioliittoa niin paljon, että missään nimessä panemaan en lähde varatun kanssa. Ap

Vierailija
16/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi työkavereideni kanssa kaksistaan mihinkään.

Miksi et?

Vierailija
17/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaat, kahvitauot ok. Työpaikan yhteinen whatsapp ok. Mutta mitä hemmetin henk koht asiaa sulla voisi olla mun miehelle vapaa-ajalla niin, että siitä pitää viestitellä?

Se mitä on viestitelty niin miehiltä on tullut viestejä ehkä silloin kun ovat ehkä kännissä. Monesti viestit on jotain ketjuviestien jakamista, olutpullon kuvia tmv. Muutama viesti on tullut, että lähdetkö baariin, lainaatko rahaa, lähetkö kuskiks, voinko tulla käymään..noihin en oo aina ees vastannut.

Ite oon kysynyt jotain työhön liittyvää esim pikkujouluista tai kun ollaan puhuttu, että ollaan samaan aikaan vaikka messuilla niin kysynyt joko oot täällä, lähetäänkö käymään kahvilla. Ap