Onko nykyään outoa olla 24v nainen ja neitsyt?
En ole koskaan seurustellut, joten ei ole koskaan tullut myöskään suudeltua tai harrastettua seksiä. En ole vain löytänyt "sitä oikeaa" ihmistä. Onkohan tämä nykyään miten yleistä/harvinaista? Ajatteleeko miehet minun olevan jotenkin outo?
Kommentit (109)
en tiedä.. ite oon n 28 ja neitsyt...
Ne jotka paneskelee ympäriinsä pitää kaikkia muita outoina ja vähän viallisina tai epäonnistuneina.
Se on jokaisen oma asia. Miehillä tietysti poikuus on ymmärrettävää vielä keski-iässäkin johtuen suomalaisten naisten nuivasta suhtautumisesta miehiin.
Ei ole outoa miehelle tai naiselle kummallekaan.
Koin ekan kertani tuossa iässä, suudellut kyllä olin jo aiemmin. En kokenut mitenkään oudoksi mutta partneri taisi olla vähän toisin ajatuksin.
Ihan fiksua verrattuna moneen muuhun asiaan
mies52v
Mua pidettiin outona jo yläasteella kun en seurustellut..😅 nyt olen 23 ja yhä seurustelematon. Seksiä olen harrastanut. Varsinkin naisten oletetaan saavan seuraa helposti joten jos joku jää ilman niin pidetään poikkeavana.
En minusa ole lainkaan outoa. En minä ainakaan tiedä mistä edes erottaisin tällaisen asian. Oudompaa minusta onkin se, kun osa väittää, että pystyisivät erottamaan ja näkemään sen kuka tai ketkä joukosta olisivat mahd. neitsyitä ja ketkä ei.
Sinkkumies
Jos ei ole naimisissa, niin se on normaalia.
Täälä N22, kohta 23. Hyvää vauhtia menee se 24kin rikki neitsytkortti taskussa. Asia vaivaa, mutta en vain kykene päästämään ketään lähelleni en fyysisesti, enkä henkisesti.
No ei ole normaalia nyt, eikä ole ollut koskaan muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä edes erotat, kenellä on neisyys tallella ja kenellä ei? - Vai luuletko, että jos nainen (/mies) kieltäytyisi seksistä sinun kanssasi, niin se tarkoittaisi sitä, ettei hän ole voinut haluta sitä kenenkään muunkaan kanssa? - - Vai oletko niitä jotka tapaava tehdä asiasta galluppia ja luottaen, että ihmiset kyllä kertovat sinulle totuuden asiasta.
On se outoa, jos outo määritellään tässä siksi että monet muut eivät ole/olleet samassa tilanteessa.
Onko se haitallista, väärin tai paheksuttavaa, se on jokaisen päätettävä omassa pääkopassaan. Siis niiden joita toisten seksielämä tai sen puute kiinnostaa.
Sama täällä! Haluaisin vain tavata sopivan miehen jonka kanssa mennä naimisiin. Ahdistaa kun ikää alkaa tulla :(
Ei ole outoa. Ihmiset ovat erilaisia eivätkä kaikki tee asioita saman ikäisinä. On hyvä tehdä asiat elämässään siinä tahdissa, mikä itselle sopii.
Minä ja mieheni oltiin 20 kun ekan kerran harrastettiin seksiä. Nyt ollaan 30 ja vieläkin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko puutteessa oleva mies, vai jakorasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa miehelle tai naiselle kummallekaan.
Naiselle on, koska suomiämmät ovat jäätäviä lorrttoja jo nuorella iällä.
Kun mikään ei oo hyvä....
Jaa, täällä 27v, "seksitön" (ei tosin täysin suudelmaton).
Pelkään miehiä.
En pitäisi sinua outona. Harvinaista se kyllä varmasti on.
T: Mies, 40v