Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin kuvan itsestäni puhelimella ja näytin miehelleni

Vierailija
22.03.2020 |

Hän kysyi onko kuvaa photoshopattu ja että näytän kyllä ihan erilaiselta siinä kuin mihin on tottunut :D Kuvaa en ollut käsitellyt mitenkään. Hyvä esimerkki siitä kuinka epärealistisia ihmisten itseottamat kuvat ovat, joita sitten lisätään instagramiin ja facebookiin. Kuvitellaan vielä näyttävänsä siltä oikeasti.

Jos minä en näytä selfiessä siltä kuin livenä, miksi kukaan muukaan näyttäisi? Puhelimen etukamera vääristää kasvonpiirteet. Pitäisi kuulemma ottaa kuva mahdollisimman kaukaa. Tätä harva tekee, eihän se selfiessä edes onnistu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut saman. Tämän takia en otakaan itsestäni kuvia saati että vielä julkaisisin sellaisia somessa.

Vierailija
2/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakin tulee joissain kuvissa ihan nuken näköinen, oon 32 v akka kuitenkin. Välillä säikähdän kun näytän ihan 16 kesäiseltä mutta sitten katson peiliin :D

Ainakin joissakin puhelimissa on erikseen "kaunistusfiltteri" joka silottaa ja tasaa kasvoja, onko nykypuhelimissa semmonen automaattisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
4/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä pahemmin kuvaamista, enkä etenkään mun puhelimen kuvaus asetuksia... :D Mul tulee vessassa hyviä kuvia, mut jos otan olkkarissa tulee ihan kamalia kuvia jossa on jotain valoraitoja sun muita. inhoon niitä kuvia ja ainoot mitä haluun laittaa julkiseks on noi vessaselfiet. :DD

et jooh. ei oo mun vika että nykymaailma on netissä ja joskus täytyy vaa lisätä kuva sinne.

Vierailija
5/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on juuri se syy miksi ihmiset kuvittelee nykypäivänä olevansa niin hyvännäköisiä.

Vierailija
6/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep

Vierailija
7/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on juuri se syy miksi ihmiset kuvittelee nykypäivänä olevansa niin hyvännäköisiä.

Itse ainakin vihaan valokuvia ja kameroita kun näytän niin karsealta niissä.

Vierailija
8/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otit puhelimella niin siinä on se automaattinen kaunistus. Olen ottanut pois päältä ja silti näytän korealaiselta pop-laulajalta. Kokeilin vanhalla digikameralla ja tulos oli.... Masentava...

Vierailija
9/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, jos mun puhelimessa on joku kaunistussuodatin niin näytän livenä rämehirviöltä....

Vierailija
10/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että samsungin selfiekamera siloittaa ihoa, mut iphone on raadollisempi.

Vierailija
11/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa. Ehkä mä en näytä niin hirvittävältä tosielämässä.

Vierailija
12/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otit puhelimella niin siinä on se automaattinen kaunistus. Olen ottanut pois päältä ja silti näytän korealaiselta pop-laulajalta. Kokeilin vanhalla digikameralla ja tulos oli.... Masentava...

Mikä ihmeen kaunistus? Ja missä puhelimessa?? Miksi mulle tulee pikemminkin rumistus...

Vierailija
13/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään, olen ruma. Menen hyppäämään parvekkeelta. Ai niin, poistan kaikki kuvat ensin. Anteeksi olemassaoloni.