Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos minut priorisoidaan tehohoitoruuhkassa ”no-no”-ryhmään, kerrotaanko siitä avoimesti ja rehellisesti minulle?

Vierailija
22.03.2020 |

Vai peitelläänkäö asiaa tyyliin ”voi voi...meillä on täällä nyt jonkin verran ruuhkaa, mutta rouva näyttäisi kyllä pärjäävän kotonakin joten tilaamme teille tästä kotiinkuljetuksen.”

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrota. Sinut viedään jonnekin ja sinne kuolet. Olen saanut äärimmäisen karvaasti kokea sen, vielä ei ole kuitenkaan henki lähtenyt.

Aika hyvin koettu sitten.

Omainen tuli ensisapuun ja auttoi. Toi ensiapulääkkeet. Muuten olisin kuollut.

Sairastan vakavaa sairautta. Toista ensiapukeikkaa en uskalla kertoa, mutta aivan yhtä järkyttävä. Vieläkään ei henki lähtenyt.

Minä en pääsisi hengityskoneeseen jos saisin koronan.

Mikä on sellainen ensiapulääke?

Epilepsialääke.

Epilepsialääke pitkittyneeseen kohtaukseen. Kyseessä vaikeahoitoinen epilepsia. Ensiavussa tällainen potilas on helppo m u r h a t a ja sitten peittää jäljet.

Koronan suhteen ei minulla ole mitään toivoa. Olen jo pari vuotta kertonut ihmisille, että pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne. Kukaan ei ole enää turvassa. Paitsi he, keillä on suhteita.

Vierailija
22/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta kerrottiin että 2/3 tehohoitoon joutuneesta menehtyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sairaalahoidon tarpeessa, saat sellaista hoitoa, mitä kyetään tarjoamaan. Kotiin ei lähetetä.

Ja se mitä hoitoa "kyetään tarjoamaan" on sit kiinni siitä priorisoinnista.