Nyt on korkea aika hankkia oma henkilöauto jos sellaista ei vielä omista!
Tämän ebidemian jälkeen bussiin ja muihin joukkoliikenne välineisiin ei ole menemistä ainakaan seuraavaan pariin - viiteen vuoteen.
Kommentit (15)
Omaa autoa emme hanki koskaan.
Emme tarvitse sitä.
Käytämme kaikkeen matkusteluun julkisia välineitä ja työmatkat onnistuu polkypyörällä ja kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen mulle maksat sen auton ? Kaikilla ei yksinkertaisesti palkkatulot riitä autoon, saatikka sen ylläpitämiseen.
Taas joku omassa kuplassaan kuvittelee kaikenlaista.
Nyt kun tautiepidemiat jyllää niin on yksityisautoilu on paljon turvallisempaa kun samassa autossa ei ole muita matkustajia köhimässä ja yskimässä. Turha narista ja valittaa.
Ap
Saahan tuon varastamallakin.
Ei mahda näinä aikoina olla poliisin ykkösprioriteetti?
Emmä autolla mitään tee kun ei ole ajokorttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen mulle maksat sen auton ? Kaikilla ei yksinkertaisesti palkkatulot riitä autoon, saatikka sen ylläpitämiseen.
Nyt kun tautiepidemiat jyllää niin on yksityisautoilu on paljon turvallisempaa kun samassa autossa ei ole muita matkustajia köhimässä ja yskimässä. Turha narista ja valittaa.
Ap
Olet venäjän armoilla polttoaineessa.
Kyllä minä töihin ja lähikauppaan pääsen ihan kävellen ja pyörällä niin kuin ennenkin :)
Kortti on tällä hetkellä poliisilla (sairauden takia) niin eipä tässä paljoa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä töihin ja lähikauppaan pääsen ihan kävellen ja pyörällä niin kuin ennenkin :)
Koronköhijät ei pääse auton sisälle.
Kelan fysioterapian kuntoutus on kustannussyistä jäissä, joten joukkoliikenteen tuelle voisi tehdä saman. Vähentäisi tarpeetonta liikkumista koronatilanteen takia kummasti, kun turvallinen yksityisautoilu näyttäisi tärkeytensä.
eikä ole mitenkään sanottua että julkinen liikenne edes kohta toimii
sitten se auto vasta arvokas onkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan oot myös valmis maksamaan korotettua veroa, että saadaan sairaaloihin suojavarusteita.
Miksi minun pitäisi mennä autolla minnekään?
Lähikauppoihin pääsee kävellen, ja myös apteekki ja terveysasema ovat kävelymatkan päässä. Jos olen niin kipeä että jaksa kävellä tai pyöräillä, tuskin on asiaa auton rattiinkaan.