Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet hankkinut lapsia?

Vierailija
22.03.2020 |

Tämä kysymys on siis niille jotka pitävät lasten kotikoulua mahdottomana, eivätkä jaksaisi katsella jälkikasvuaan kotona. Miksi? Itse tiedostan että kokisin todennäköisesti samoin, mutta juuri siksi en ole lapsia hankkinutkaan, ei minusta olisi vanhemmaksi. Jos lapsia hankkii niin luulisi että silloin elämän ei pitäisi kaatua siihen että joutuu kuukauden tai pari oikeasti viettämään aikaa lapsensa kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikoulu ei ole se suurin tai ainoa ongelma vaan se muu eristyneisyys lisäksi. Kyllä siinä menee nuppi sekasin itse kullakin kun kökitään sisällä ja vähän lähipihalla kuukauden päivät. Lasten käytös on tavanomaista raskaampaa koska he reagoi tähän tilanteeseen myös. Monet vielä asuu ahtaasti kaupungissa kerrostalossa niin kyllä se alkaa rassaamaan pitemmän päälle..

Vierailija
2/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi esittää tämä kysymys ensisijaisesti vanhemmilleen, jos aihe kiinnostaa. Oletko ap kysynyt? 

Vierailija
4/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi esittää tämä kysymys ensisijaisesti vanhemmilleen, jos aihe kiinnostaa. Oletko ap kysynyt? 

Eipä ole itsellä enää vanhempia joilta kysyä. :)

Vierailija
5/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä tiedä. Kysyn sitä itseltäni päivittäin. En osannut millään etukäteen arvioida tämän kamaluutta. Tyhmä tyhmä minä.

Vierailija
6/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska olin hiton naivi ja typerä. Lapseni äiti sanoi että ehkäisy on kunnossa, mennään pitämään kivaa. No v...u ei ollut, 8v laahasin perässä tota naista, ja hoisin lasta kunnes en enää jaksanut. Kivat ruokkomaksut bonuksena. Mitään muuta tarkoitusta ei ollut kun saada elättäjä itselleen, ja lapsen halusi myös. Hienosti huijattiin isäksi.

Vierailija
7/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt ennustaa kotikoulumahdollisuus ja ajatella että en tee lapsia jos he joutuvat joskus käymään kotikoulua?

Kotikoulu surettaa sen takia että olen huolissani lasteni oppimisesta. En koskaan ajatellut opettavani heitä kotona. Eihän tällainen poikkeuksellinen tilanne käynyt mielessäkään! Itse pääsin peruskoulusta matikan läpi rimaa hipoen joten en oikeasti osaa opettaa. Kutosen matikka on aika vaikeaa, kasiluokan matikasta puhumattakaan. Ei heillä ole edes samoja asioita enää. Ei ole jakokulmaa käytössä jne.

Minua ei kiristä yhtään se että lapset ovat kotona.

Lapsia tein koska lapsia halusin. Ja tilanne huolettaa koska haluan parhaan mahdollisen todistuksen heille. Minun opetuksessa eivät sellaista saa eikä etäopetus ole toistaiseksi kovinkaan laadukasta.

Vierailija
8/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pitänyt ennustaa kotikoulumahdollisuus ja ajatella että en tee lapsia jos he joutuvat joskus käymään kotikoulua?

Kotikoulu surettaa sen takia että olen huolissani lasteni oppimisesta. En koskaan ajatellut opettavani heitä kotona. Eihän tällainen poikkeuksellinen tilanne käynyt mielessäkään! Itse pääsin peruskoulusta matikan läpi rimaa hipoen joten en oikeasti osaa opettaa. Kutosen matikka on aika vaikeaa, kasiluokan matikasta puhumattakaan. Ei heillä ole edes samoja asioita enää. Ei ole jakokulmaa käytössä jne.

Minua ei kiristä yhtään se että lapset ovat kotona.

Lapsia tein koska lapsia halusin. Ja tilanne huolettaa koska haluan parhaan mahdollisen todistuksen heille. Minun opetuksessa eivät sellaista saa eikä etäopetus ole toistaiseksi kovinkaan laadukasta.

Tilanne on vain väliaikainen, eikä lasten elämä siitä pilalle mene että ovat kuukauden, pari vähemmän laadukkaalla opetuksella! Onhan tämä tosi poikkeuksellisen tilanne, mutta kyllä siitä selvitään, tsemppiä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan