Kannattaako erota?
Suhteeni on lähinnä kämppissuhteen kaltainen. Suurin osa ajasta nukutaankin eri paikoissa. Mies haluaa olla yhdessä, vaikka tuntuu että ollaan vaan kavereita. Fyysistä läheisyyttä ei ole nimeksikään. Lapsi on isoin syy miksi tässä olen, lisäksi pitkä suhde on ollut hyvä lähivuosiin asti.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jos liekkiä ei pysty uudelleen herättää niin kannattaa kokeilla erillään oloa
Jos mies ei suostu? Tai siis eroonhan sen on pakko suostua mutta ei sellaseen taukoon ei.
Ap
Menkää yhdessä johonkin parisuhdeohjelmaan telkkariin, ja ongelmat ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä johonkin parisuhdeohjelmaan telkkariin, ja ongelmat ratkeaa.
Erinomainen idea!! Olis pitänyt mennä siihen sex tape suomeen ruotimaan sänkypuolen ongelmiaan...
ap
No riippuu mitä itse haluat. Jos haluat intohimoa ja läheisyyttä niin varmaan kannattaa erota. Jos taas riittää että arki toimii, laskut on varaa maksaa ja elämä on tasaisen turvallista, niin sitten et eroa. Se intohimoinen uusi partneri voi olla muuten täysi p**a, kannattaa hetki seurailla ympärilläolevia miehiä/parisuhteita, niin saat kuvan millaista tolloa on tarjolla. Itse valitsin jäädä, koska vaihtoehdot olisivat huonommat ja se mitä on tarjolla on ihan järkyttävää p***aa, mitään normaalia on turha haaveilla saavansa.
Ei kannata erora. Kyllä sen sitten tietää, kun haluaa eron.
Miksi teillä ei ole läheisyyttä? Itsekin pitkässä liitossa ajauduin nukkumaan erillään eikä fyysistä suhdetta ollut. Niin törkeitä fyysisiä torjuntoja sain, puhumattomuutta, tiuskimista. Sittenkin vielä yritin, mutta kun toiseen mieheen sitten ihastuin niin muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin ero. Ero oli kyllä hyvä ja elämä muuttui täysin. Ex oli huono aviomies ja huono isäkin. Paremmasta en tiennyt.
Niin, sehän tästä tekee niin vaikeaa, kun mies on hyvä mies ja hyvä isä mutta ei vaan oo sitä intiimiyttä. Eikä hänelle käy sekään, että läheisyyttä saisi muualtakaan hakea.
Ap
suomessa kannattaa erota toinen kämppä pimeesti vuokralle niin puolet yh äideistä tekee
Ero ei kannata, jos on hyvä mies. Hyväksy hänet sellaisena kuin hän on. Älä yritä muuttaa häntä. Keksi itsellesi harrastus ja pidä itsestäsi huolta.
Vierailija kirjoitti:
Ero ei kannata, jos on hyvä mies. Hyväksy hänet sellaisena kuin hän on. Älä yritä muuttaa häntä. Keksi itsellesi harrastus ja pidä itsestäsi huolta.
Eli oma henkinen hyvinvointi pitää unohtaa? Jos ei munaa saa kotoa, niin pitäis sallia se muualta. Toisen pitäminen puutteessa on henkistä väkivaltaa.
Mulla on nyt eron jälkeen just tollanen suhde, mitä ap kuvailee. Asutaan omissa kodeissa, vietetään pari yötä viikossa yhdessä. Olen tyytyväinen. Itse varmaan pysyisin ap:n suhteessa, mutta tykkäänkin tällaisesta laimeasta kaveruussuhteesta, jossa ei tartte räiskyä eikä kipinöidä.
Jos liekkiä ei pysty uudelleen herättää niin kannattaa kokeilla erillään oloa