Perutaanko suviseurat?
Kommentit (11)
Luulen, että perutaan. Toivottavasti onnistuisi siirtää vaikka loppukesään.
Perutaan, jos tilanne on tällainen silloin. Mutta kuinka monelta perutaan häät ja sellaiset?
Entä kaikki festarit? Huvipuistot? Uimarannat? Leirintäalueet? Oopperajuhlat? Jazzit? Torikauppa? Kesäteatterit? Siinä sitä onkin pohtimista.
Suviseurat järjestetään jos Jumala suo.
Suviseurat on se suurin, siksi mietin sitä. Luulen, että kesäkuun kaikki festarit pidetään. Häitä osa siirtää, osa pitää perhepiirissä, jos se on mahdollista. Yo-juhlat jää, kouluilla ei pidetä tilaisuuksia, ne pidetään myöhästyneenä joskus myöhemmin jos pidetään. Meidän suvussa olisi ollut keväällä yhdet 80-v synttärit ja yhdet häät. Molemmat on siirretty, häät aikovat siirtää vuodella ja synttärit sitten kun pystyy pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Suviseurat on se suurin, siksi mietin sitä. Luulen, että kesäkuun kaikki festarit pidetään. Häitä osa siirtää, osa pitää perhepiirissä, jos se on mahdollista. Yo-juhlat jää, kouluilla ei pidetä tilaisuuksia, ne pidetään myöhästyneenä joskus myöhemmin jos pidetään. Meidän suvussa olisi ollut keväällä yhdet 80-v synttärit ja yhdet häät. Molemmat on siirretty, häät aikovat siirtää vuodella ja synttärit sitten kun pystyy pitämään.
No nyt tuli kirjoitusvirhe, tarkoitin että kesäkuun kaikki festarit ja muut isot tapahtumat perutaan vielä. Suviseurat eikö ole yleensä kesäkuun viimeinen viikonloppu?
Kuulemma päättävät huhtikuussa. Toivottavasti peruvat.
Toivottavasti.
Tieteen pariin mars!
Suviseuroihin on 3kk. Siihen mennessä korona on muisto vain.
Sen näkee sitten. Eikö ne ole vasta heinäkuussa?