Minäminä-tyyppien somesirkus kun Koronasta puhe
Koronatilanne näyttää kärjistävän ihmisten välejä ja mielipiteitä myös somessa.
Huvittavin tapaus tähän mennessä omassa tuttavapiirissä: entinen kollega oli julkaissut päivityksen ravintola-ateriastaan "kerran täällä vain eletään" -kommenttien kera. Siihen eräs oli kommentoinut, että kannattaako tässä tilanteessa nyt ruokailla ulkona. Siitä lähti sitten mylly pyörimään sekavien ilmeisesti jälleen alkoholinsiivittämien uhopäivitysten kera ja lopulta koko päivtyksen tehneen henkilön profiilin uhmamielinen poistaminen somesta 😂. "Jokainen pitäkööt huolta omasta hygieniastaan kuten minäkin!"...Niinpä.
Muita ajankohtaisia esimerkkejä? Onko Lapinreissupäivitysmielensäpahoittajia/-riitoja tai muita arkoja aiheita nostanut myrskyjä?
Kommentit (8)
Minä olen tosi huolellinen koronasta ja noudatan aina kaikkia ohjeistuksia. Kun minä tulin Lontoosta turhalta työmatkalta ja minut ohjeistettiin olemaan kahden viikon kotikaranteenissa seurasin tarkasti uutisia missä oltiin huolissaan terveydenhuoltoresurssien riittävyydestä syrjäseuduilla, ja koronan leviämisestä sinne. Päätin kantaa korteni kekoon ja lähteä pääkaupunkiseudulta viettämään lopun ajan koronakaranteenistani Lapissa.
t. Alma Hätönen
Minä heivaan somessa näkyvistä kaikki muiden tekemisiä jeesustelevat ja syyllistävät koronahysteerikot. En pyöri baareissa, vaatekaupoissa tai muuallakaan, mutta vtuttaa tuollainen ulina niin paljon etten jaksa lukea yhtään itkeskelyä siitä miten itsekkäät mummot ei pysy kotonaan tmv paskaa.
Bile danin itkeminen on ollut noloa, samoin kaikkien teinipissisten ja vähän vanhempienkin uhoaminen ja ohjeidenvastainen käyttäytyminen. Ollaan kuin ei huomista olisi eikä ymmärretä mikä on passiivinen viruksen kantaja. Yksi tuttu postaa Lapista kuvia ihan pokalla ja hymiöitä mukana, kun on niin ihanaa ja aurinko paistaa. Aika harva noista postauksista enää tykkää...
Vierailija kirjoitti:
Bile danin itkeminen on ollut noloa, samoin kaikkien teinipissisten ja vähän vanhempienkin uhoaminen ja ohjeidenvastainen käyttäytyminen. Ollaan kuin ei huomista olisi eikä ymmärretä mikä on passiivinen viruksen kantaja. Yksi tuttu postaa Lapista kuvia ihan pokalla ja hymiöitä mukana, kun on niin ihanaa ja aurinko paistaa. Aika harva noista postauksista enää tykkää...
Ei kukaan ole hänelle kuitannut oikein kunnolla tästä Lapin mainostamisesta?
Suvi Pitkänen on palannut juuri Lapista ja keuhkoja särkee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f9142fb4-6e25-4164-bbb1-60a6b2…
Vierailija kirjoitti:
Suvi Pitkänen on palannut juuri Lapista ja keuhkoja särkee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f9142fb4-6e25-4164-bbb1-60a6b2…
Taisi löytyä Suomen "viruslinko" siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole hänelle kuitannut oikein kunnolla tästä Lapin mainostamisesta?
Ei, itse harkitsen vielä kuittaanko jotain, olen nyt niin pahalla päällä etten viitsi kun menee yli.
Kaveri aikoo shoppailla ja baareilla "koska se mikä ei ole kiellettyä on sallittua ja miksi vaatekaupat siis on auki jos shoppailu olis kielletty?!"
No words. Muutaman äkäisen kommentin jälkeen syttyi kommenttiosiossa pienimuotoinen sota jonka jälkeen aloitttanut uhkasi poistaa kavereistaan kaikki "ilkeät hysteerikot" ja sitten poisti oman päivityksen.
Jotenkin tuntuu, että näinä aikoina tajuaa paljon selvemmin sen ketkä lähipiirissä ovat niitä itseään täynnä olevia riitelijäprinsessoja.