Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minikotien ihanuus pandemia-aikana

Vierailija
22.03.2020 |

Vieläköhän mediassa näkyy juttuja minikotien ihanuudesta ja lapsiperheiden hyvin sujuvasta arjesta vaikka neliöitä on vähän. Mahtaa seinät kaatua päälle, kun ei enää "koko kaupunki on olohuoneemme"-ihmiset sinne olohuoneeseen enää pääse. Kuinkahan ihanaa tuommoisissa minikodeissa on asua, jos ulkonaliikkumiskielto tulee laajamittaisesti. Myönnän, olen vahingoniloinen😁

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu olet.

Vierailija
2/5 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata omasta puolestani.

Meillä on 50 neliöinen kaksio ja 1 lapsi Helsingissä. Ostimme tämän ensiasunnoksi hyvältä paikalta läheltä keskustaa, mutta lenkkimaastojen vierestä.

Ahdasta on, mutta vaihtamaan ei nyt lähdetä. Ehkä sitten kun koronavirus on selätetty.

Vinkit:

Pitäkää asunto koko ajan tiptop

Mitään turhaa ei saa olla esillä

Vaaleat pinnat

Parveke länteen tuo ekstrahuoneen jo nyt

Pakko on selvitä, tämä asunto ei nyt ole suurin murhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin mun yksiöstäni täysin siemauksin, kuten aina. Harmittaako?

Vierailija
4/5 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään. Vietetään paljon aikaa kotona muutenkin. Ei ylimääräistä tappelua tai turhautumista, vaikka 2vk tässä ollaan jo oltu kotona. Eipä huoleta isot lainat tai toimeentuleminen yhtään. Perheemme tyytyväisyys asumismuotoon on vain lisääntynyt koronan myötä. Minun puolestani ei ainakaan tarvitse olla vahingoniloinen. Olisit vahingoniloinen enemmin kaikille niille, jotka ovat kuluttaneet yli varojensa, ostaneet liian ison ja hienon talon autoineen "koska muillakin". He ovat todennäköisimmin niitä kärsijöitä. Mahdatko itse kuulua tähän joukkoon?

Vierailija
5/5 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 23 m2 ja 2 aikuista, edullisella  vuokralla. Ei ole ollut ongelmaa tähänkään mennessä. Tykätään pelata ja lukea ja tehdä ruokaa, ollaan ns. kotihiiriä. Pari sääntöä, jotka helpottavat arkea: nukkumaanmenoaika on molemmilla sama, ainakin arkena. Vastamelu- ja pelikuulokkeet käytössä. Musaa yms. kuunnellaan jos molemmat haluaa tai sitten kuulokkeilla. Mä otan välillä hajurakoa käymällä lenkeillä ja puhun siellä pitkiä puheluita, en muutenkaan jaksa aina tavata ihmisiä vaan mieluummin soitan tai kirjoittelen. Hyviä puolia on myös se, että viikkosiivous hoituu hetkessä ja säästöön jää satoja euroja kuussa eli on puskuria mahdollista koronatyöttömyyttä ajatellen. Ei ole omistusasunnon huolia tai lainaa maksettavana. Niin ja voidaan asua lähellä Hgin keskustaa ja palveluita erittäin edullisesti. Parveke on asia, jota kaipaan, tai piha vielä mieluummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän