Prismasta majoneesit, maustekastikkeet ja dippimausteet loppu
Kylmähyllystä sentään löytyi vielä tuorepestoa ja vegaanimajoneesia, mutta kuivahyllyt tyhjiä.
Kommentit (16)
Kaikki mikä säilyy lähtee hamstereiden matkaan... Meiltä oli loppu kananmunatkin.
Kun maailma loppuu on tärkeää että kaapissa on puolen vuoden varasto dippitarvikkeita.
t. suomalainen
Mene sitten johonkin muuhun kauppaan.
Mikä tämä juttu on että valitetaan jonkin tuotteen loppumisesta kun itsekin oli ostamassa sitä samaa tuotetta? Haloo.
No varmaan just siks ettei tuotetta pystynytkään ostamaan vaikka oli tarkoitus? Haloo
Mihin sinä niitä välttämättä tarvitset? Majoneesi on sitäpaitsi maailman helpoin tehdä itse, ja ihan ilman lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan just siks ettei tuotetta pystynytkään ostamaan vaikka oli tarkoitus? Haloo
Sinun mielestä muut ei siis saa ostaa sitä tuotetta jonka itse haluat? Koska olet... en tiedä, joku keisari täällä Suomessa?
Meillä täällä Helsingissä ainakin löytyy kaikkea, mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu on että valitetaan jonkin tuotteen loppumisesta kun itsekin oli ostamassa sitä samaa tuotetta? Haloo.
Olisiko vaikka se, että osa ihmisistä on ostanut kyseistä tuotetta monta kappaletta varastoon, varmuudeksi, kun itse olisi ostamassa vain yhden?
Vaikeaa joillekin tietysti ymmärtää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä niitä välttämättä tarvitset? Majoneesi on sitäpaitsi maailman helpoin tehdä itse, ja ihan ilman lisäaineita.
Luulet sinä että nämä nykyajan somen marinoimat vittuperseet osaa tehdä mitään aitoa ruokaa itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vaikka se, että osa ihmisistä on ostanut kyseistä tuotetta monta kappaletta varastoon, varmuudeksi, kun itse olisi ostamassa vain yhden?
Vaikeaa ilmeisesti joillekin ymmärtää, että kriisissä tiettyjen tuotteiden kysyntä kasvaa. Ihan tyhmää ihmetellä täällä sitä.
Voin tulla vatkaamaan sulle majoneesit
Onpas mukavaa kipaista kanalasta tuoreita munia koska tahansa, jos vaikka sattuu majoneesia tekemään mieli. Öljyäkin on jemmassa rutkasti.
Mene toiseen Prismaan tai kauppaan. Kouvolan Prismassa ei ollut pulaa majoneeseista ym. Onhan niitä useita kauppoja joka paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa ilmeisesti joillekin ymmärtää, että kriisissä tiettyjen tuotteiden kysyntä kasvaa. Ihan tyhmää ihmetellä täällä sitä.
Hei alaklikkaajat, tässähän on käytännössä kyse siitä, että jonkun muun ajatus kulki nopeammin kuin teillä. Live with it.
Täh?