Antaakohan mies mun mennä kampaajalle nyt?
On korona hysteerinen. Ei uskalla käydä edes kaupassa. Haluaisin tänään pika ajan kampaamoon.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin.
Vaihtaisin tosin lukot sinä aikana, jos "kultsusta" paljastuisi noin itsekkäitä puolia.
Häh? Milloin kampaamoon meno on ollut itsekästä?
Ap
Pitäisköhän sun kysyä siltä mieheltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin.
Vaihtaisin tosin lukot sinä aikana, jos "kultsusta" paljastuisi noin itsekkäitä puolia.
Häh? Milloin kampaamoon meno on ollut itsekästä?
Ap
Poikkeusaikana kun valtiojohdon toimesta on käsketty välttää turhaa liikuskelua.
Antaisin todellakin. Odotan innolla, että eukkoon tarttuu tämä tauti ja pääsis siitä eroon. Olen jo uutta pidemmän aikaa etsiskellytkin...
Antaako mies luvan? Mikä hiton hiiri olet jos pitää lupa pyytää?
Mikä siinä on niin hankalaa kun sanotaan että turhia menoja pitäisi karsia yleisen turvallisuuden vuoksi? Ilman kampaajakäyntiä selviää varsin mainiosti. Muuta samalla reissulla muualle ettet vaaranna sitä miestäsi tuomalla sieltä kampaajalta pöpön.
En mene sitten. En vaaranna miestä. Teen jotain kotona hiuksilleni.
Ap
Olet hyvä ja järkevä nainen, kun annat miehen päättää asioista.
Sinulle ei riitä, kun kampaajakäynnit kieltää pääministeri ja muut ministerit sekä THL:n johtaja, kun ne kaikki ovat naisia. Eikä edes EU:n johtajan kielto, kun hänkin on nainen. Jos vaan MIES lupaa, niin sitten voi mennä?
Pitäskö sinun saada erikseen presidentiltä kielto, kun hän nyt sattuu olemaan mies?
Minä antaisin.