Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä typeryyksiä olet nähnyt ihmisten nyt korona-aikana tekevän?

Vierailija
21.03.2020 |

Mä näin eilen, kun useampi kymmenen nuorta piti jalkapalloharkkoja. Olivat jonkun joukkueen pelaajia, kun oli kaikilla samanlaiset paidat.

Liikennevalojen kyykytysnappia painetaan paljaalla sormella, sen jälkeen pyyhitään räkää nenästä käteen.

Lenkkeilijä "ilmaniisti" kadulla nenänsä.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt asioita joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia liekeissä Orionin harteilla. Näin C-säteiden kimmeltävän pimeydessä lähellä Tannhäuserin porttia. Kaikki nuo hetket katoavat aikaan, kuin kyyneleet sateessa. On aika kuolla.

Vierailija
22/74 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö missä kaupunginosassa Helsingissä on eniten koronaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinteessä yskitti tosi pahasti pari päivää ihan pienestä rasituksesta ja levitin sitä roisketta hanskoista hisseihin ja ovenkahvoihin.

Vierailija
24/74 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivavan nenää, yskivän käsiin, niistävän ja pudottavan nenäliinan hissin lattialle. 

Pahinta on kuitenkin kaupassa yskijät! Nämä yskivät kovaan ääneen leipähyllyyn leipiin ja juustohyllyllä juustoihin. Viimeksi kauppareissulla 2 yskijää antoivat yskösten lentää kaikkialle, nämä miehet eivät todellakaan yskineet hihaan. 

Vierailija
25/74 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjä pyyhki nenäänsä käteensä just ennen kun alkoi mun ostoksia piippaamaan koneelle. Ettei ne aina oo vaan ne asiakkaat.

Vierailija
26/74 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-kaveri tuli ulkomailta ja on ollut nyt viikon karanteenissa MUTTA haluaa tukea pienyrittäjiä, joten käy päivittäin ostamassa paikallisista yrityksistä kaikkea pientä. Tänään oli menossa kaljalle lähäriin. Hänet kyllä teilattiin facessa useamman kaverin toimesta. Tyyppi loukkaantui ja dissasi huolestuneet kaverit.

Vierailija
27/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä ahdistaa nämä samat asiat joka vuosi etenkin keväisin kun on influenssaa ja noroa ja muuta röppöriä liikkeellä? Kai silloinkin kauhistelette, ostatte 13 pakettia wc-paperia ja pysytte kotona?

Vierailija
28/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mummot ja papat istuskeli cittarin kahviossa rauhassa kaffella. Käsittämätöntä. Koululaisilta on evätty koulu kuukaudeksi, firmoja menee nurin, ihmisiä lomautetaan, ja yhdet ei voi pysyä kotona kahvilla 😡 Tai ottais sit edes termariin sitä ja menis johonkin puistoon juomaan jos on ihan pakko.

Vierailija
29/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt asioita joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia liekeissä Orionin harteilla. Näin C-säteiden kimmeltävän pimeydessä lähellä Tannhäuserin porttia. Kaikki nuo hetket katoavat aikaan, kuin kyyneleet sateessa. On aika kuolla.

Siis niin väsynyttä replikanttiläppää.

Vierailija
30/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri jakoi facessa jonkun sellaisen ”näin tartutat perheesi koronaan tietämättäsi”-artikkelin samaan kun heillä oli vieraita kotona käymässä.

Vierailija
31/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ihmistä lasten leikkipuistossa.  Aikuiset juorusivat ja olipa yhdellä mukana termoskannukin ja paperimukeja ja tuoretta pullaa. Ainakin tunnin olivat. Katselin touhua parvekkeelta.

Vierailija
32/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teillä ahdistaa nämä samat asiat joka vuosi etenkin keväisin kun on influenssaa ja noroa ja muuta röppöriä liikkeellä? Kai silloinkin kauhistelette, ostatte 13 pakettia wc-paperia ja pysytte kotona?

Kyllä ahdistaa.

En osta, enkä ostanut nytkään.

Ja kyllä aika pitkälti olen pysynyt ja pysyn nytkin.

Vierailija
33/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi-kuusikymppinen koiranulkoiluttajamamma ohitti minut, kun kävelin leveän polun reunassa, niin että kosketti minua kunnolla. Sanoin, että eikö voisi mennä kauemmaksi, niin jäi vihaisena tuijottamaan. "kyllä minulla on oikeus" -ilme naamallaan.

Vierailija
34/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteli ompelevansa kankaisia suojamaskeja ja ei ymmärtänyt että hengitys on kosteaa.

Palstan parhaat.

Vierailija
35/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi-kuusikymppinen koiranulkoiluttajamamma ohitti minut, kun kävelin leveän polun reunassa, niin että kosketti minua kunnolla. Sanoin, että eikö voisi mennä kauemmaksi, niin jäi vihaisena tuijottamaan. "kyllä minulla on oikeus" -ilme naamallaan.

:D

Suomalaiset on hauskoja, normaalisti ei edes bussissa istuta viereen mutta kun kielletään olemasta lähietäisyydellä niin sitten uhmataan.

Vierailija
36/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet naapurit päästävät edelleen kylään luokseen tyypin, jota eivät tunteneet vielä vuosi sitten ja joka julistaa kovaan ääneen, ettei käsien peseminen muka estäisi tartuntaa.

Ettei jää epäselväksi, saippua rikkoo viruksen pinnan ja siksi estää sitä jäämästä käsiin.

Vierailija
37/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen farmaseutti. Apteekissa nähtyä :

-tullaan sisään myymälään ja saman tien yskitään omaan käteen

-tullaan hengitysmaski naamallaan myymälään. Reseptipuolella loosissa maski kuitenkin riisutaan paljain käsin, jotta puhuminen on helpompaa. Saatetaan myös yskiä suoraan päälle ilman maskia.

Että terve! Meillä isot toimenpiteet käynnissä jotta sekä asiakkaat ja henkilökunta pysyisivät terveenä, ja toivoisin tervettä järkeä ja hygieniaa niiltä jotka eivät noudata suositusta pysyä kotona.

Vierailija
38/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuoripari piti eilen bileet. Odotinkin koska nuo idiootit hiffaavat, että nythän voisi ryypätä ja juhlia kun on kotosalla. Ihmisten typeryys jaksaa yllättää joka päivä. Meilläkin on talo täynnä vanhuksia ja näiden on vaan pakko saada ryypätä ja huutaa, väliäkö muilla.

Vierailija
39/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en oo kauheasti käynyt missään, kun pitää olla kotona, niin en oo päässyt näkemäänkään typeryyksiä. Tallilla oon käynyt, siellä on ollut aina maksimissaan 5 ihmistä kerralla ja ollaan pidetty turvavälit. Mutta tällaisen hauskan jutun näin, kun kävin ratsastamassa. Olin siis maastossa ja todella aivan peräkylillä. Vastaan tuli kahden lenkkeilijän porukka, ja toisella lenkkeilijällä oli hengityssuojain. Ei se nyt typerää ollut, mutta vähän hassua kyllä :D

Vierailija
40/74 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 ihmistä lasten leikkipuistossa.  Aikuiset juorusivat ja olipa yhdellä mukana termoskannukin ja paperimukeja ja tuoretta pullaa. Ainakin tunnin olivat. Katselin touhua parvekkeelta.

Että ihan TUORETTA PULLAA?? Nyt on kaikki nähty!!!!