Meille tulee jatkuvasti toisten kirjeitä!!! Saako ne heittää roskiin?
Siis ihan väärille teille jaettuja, talon ja asunnon numero on usein oikein, mutta osoite ihan väärä. Mitä helvettiä voin tehdä tälle asialle? Ja onko tosiaan minun velvollisuus toimittaa ne postiin? Voiko olla seurauksia minulle, jos heitän kirjeet jatkossa vaan suoraan roskiin? Meiltä lähin postiloota on 2km päässä eikä autoa ole niin vähän ketuttaa raahata toisten kirjeitä sinne asti. Postille on jo valitettu, mutta siellä vaan leviteltiin käsiä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kerää nyt vaikka muutaman kuukauden kirjeet, ja toimita ne sitten kerralla postiin.
Meille tuli tässä asunnossa aiemmin työskennelleen perheenisän firman perintäkirjeitä. Toimitin ne postiin, kunnes kyllästyin ja laitoin yhden paperinkeräykseen. Sen jälkeen niitä ei meille enää tullut.
Olen tehnyt näin, mutta ei kai tämä helvetti soikoon ole mun homma kuljetella toisten kirjeitä 2km päähän?
Kerää nyt vaikka muutaman kuukauden kirjeet, ja toimita ne sitten kerralla postiin.
Meille tuli tässä asunnossa aiemmin työskennelleen perheenisän firman perintäkirjeitä. Toimitin ne postiin, kunnes kyllästyin ja laitoin yhden paperinkeräykseen. Sen jälkeen niitä ei meille enää tullut.