Mitenhän Instapissikset nyt pärjää kun eivät pääse kynsi ja ripsi-huoltoihin ja ottamaan lisää täytettä huuliin?
Milloin tulee eka itkuinen päivitys kun ripset on ihan hirveet ja kauheat vieroitusoireet latte macchiatosta päällä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä.
Hehe. En voisi olla vähempää kateellinen jollekin silikonimisulle, joka näyttää säälittävän vanhanaikaiselta tässä maailmassa.
Jep, etpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe. En voisi olla vähempää kateellinen jollekin silikonimisulle, joka näyttää säälittävän vanhanaikaiselta tässä maailmassa.
Jep, etpä.
No en ole. Kannatan henkisiä arvoja. Ärsyttää välillä instapissiksien kommentoinnit ja itsekeskeisyys. Minä ja mun ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Aion mennä hoitoihin ja kampaajalle huhtikuussa. Miksen menisi? Siellä ei ole kuin pari ihmistä kerrallaan ja pienyrittäjiä pitää tukea. Suuremmat riskit on marketeissa ja kaupoissa pyörimisestä.
Oireettomat levittävät tautia, monta oireetonta ulkonäöstään karanteeniaikana kiinnostunutta asiakasta tarvitaan, että se kampaajakin sairastuu... ja jatkaa oireettomana tai lieväoireisena hommia?
Ehkä just se on ärsyttävintä, kun jotkut insta - tyypit kuvittelevat saavansa elämässä erivapauksia, kun on missi, malli tai bloggaaja.
Ilmastonmuutos ei kosketa heitä. Tai laki tai moraali. He ovat ikäänkuin niiden yläpuolella. Elävät eri todellisuudessa kuin muu maailma.
Miltähän suomalaiset alkavat näyttää esim. äitienpäivään mennessä, jos vaikka kampaamot suljettaisiin huhtikuussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, etpä.
No en ole. Kannatan henkisiä arvoja. Ärsyttää välillä instapissiksien kommentoinnit ja itsekeskeisyys. Minä ja mun ulkonäkö.
Vanhemmat opettivat jo lapsena, että ulkonäöllä ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Ihan oikein opettivat. Säästyin tyhjäpäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, etpä.
Sulla on tuon henkisyytesi kanssa vielä aika paljon tekemistä jos koet aiheelliseksi tuomita muut ulkonäkönsä perusteella ja vieläpä osallistua oikein haukkumisketjuihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, etpä.
Sulla on tuon henkisyytesi kanssa vielä aika paljon tekemistä jos koet aiheelliseksi tuomita muut ulkonäkönsä perusteella ja vieläpä osallistua oikein haukkumisketjuihinkin.
En tuomitse ulkonäön perusteella ketään vaan sisällön puutteesta.
Kaunis tai ruma, teot puhuvat. Yhtään naista ei muuten muisteta historiassa pelkästään ulkonäön vuoksi. Ne jotka ovat jääneet historian lehdille kauneutensa takia, ovat olleet kauniita ja tehneet lisäksi jotain vaikuttavaa.
Eli toisinsanoen: täysin turhanpäiväistä on kuluttaa aikaa seuraamalla jonkun törröhuulen päivän postausta, jossa hän pohtii, minkäväristä huulipunaa laittaisi. Onko pinkki päivä vai pinkimpi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, etpä.
Huom, en yksilöi ketään vaan puhun kulttuurisesta ilmiöstä. Ikävää, että menee ihon alle.
Jos ihmisen elämäntapa ja teot viestii siitä, että yksilön ei pidä ottaa vastuuta ilmastonmuutoksesta, kuluttamisesta tai edes terveydestä, eikös sitä saakin silloin kritisoida? Puhumattakaan laista tai yleisestä moraalista.
Kun muu maailma pohtii hädissään ilmastonmuutoksen hälyttävyyttä, minä poika lennän Dubaihin biksukuvia otattamaan. Tämähän on ihan jees, koska minä.
"Mitenhän Instapissikset nyt pärjää kun eivät pääse kynsi ja ripsi-huoltoihin ja ottamaan lisää täytettä huuliin?"
Huonostihan ne pärjää. Voimia heille.
Kaikilla muillakin ammatinharjoittajilla on sääntöjä ja etiikka, miksei siis bloggaajilla? Hehän korostavat sitä, että bloggaaminen on heidän työtään. Eikö siis heidän markkinoimillaan asioilla tarvitse olla mitään eettistä pohjaa?
Jos lentämisen on pitkään tiedetty todella saastuttavaksi, onko oikein hehkuttaa matkustelua?
Muotiin tulee "korona-look", joka on ehkä jotain kaukaista sukua 90-luvun heroin chic -tyylille.
Dubain biksu- ja shoppailumatkat näyttävät retrolta jo nykyään. Rupean ehkä kesällä seuraamaan noita misuja, jotta voin katsoa, miltä maailma näytti ennen vanhaan.