Paras silmä ja hiusväri kombo?
Kommentit (23)
Vihreät silmät ja mustat tai punaiset hiukset.
Oranssit (siis punertavat) hiukset ja vihreät silmät. Niinkuin Arielilla. 😍
Onko tää naisten vai miesten kombo?
Mä en tiiä mikä kaunein yhdistelmä. Ehkä siniset silmät ja mustat/ruskeat hiukset. Itsellä vaaleat hiukset ja sinivihreät silmät.
Vihreät silmät ja minkä väriset hiukset tahansa. Vihreät silmät kaljunkin kanssa ovat ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiiä mikä kaunein yhdistelmä. Ehkä siniset silmät ja mustat/ruskeat hiukset. Itsellä vaaleat hiukset ja sinivihreät silmät.
Perun puheeni. Jos miehistä kyse niin mustat hiukset ja ruskeat tai siniset silmät. 😍
Vihreät silmät ja lämpimän punaiset / oranssinpunaiset hiukset
Vihreät silmät ja pitkät vaaleat hiukset.
Metsänvihreät silmät ja luonnonvaaleat, pitkät hiukset naisella on kaunis yhdistelmä.
Miehellä mustat/tummat hiukset, vähän tummempi iho ja kirkkaansiniset silmät ovat lumoavat. Tällaisia näkee vain lännenelokuvissa. En ole nähnyt ikinä oikeasti ketään, jolla olisi tällainen yhdistelmä.
Mä tykkään taas siitä maailman harvinaisemmasta yhdistelmästä, eli punaiset hiukset ja siniset silmät. Siis jos silmät on sellaiset huikaisevan siniset, ja hiukset ovat pitkät ja paksut ja punertava väri on sellainen täyteläinen ja luonnollinen, mutta ei oranssi. Siinä on jotain keijumaista ja kiehtovaa. Itselläni on siniharmaat silmät ja maantiehiukset. Ei natsannut geenilotossa.
Miten vihreät silmät ja punaiset hiukset voi puuttua listalta? Ehdottomasti upein.
Vihreät silmät ja vaaleat hiukset - kuten itselläni!
Öö...ei ollenkaan punaisia hiuksia vaihtoehtona? Eikä vihreitä silmiä? Kattavat vaihtoehdot hei.
Harvinaisemmat kombot ovat upeita. Blondi ja siniset silmät on aika nähty, vaikka ihan nättihän sekin on.
Riippuu täysin henkilöstä ja kokonaisuudesta.
Vihreät silmät + kastanjanruskeat hiukset.
(Miten voi jättää vihreät silmät pois vaihtoehdoista?!?)
No huhhuh vihreät silmät on kauneimmat eikä edes listalla.