Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelkäätte tässä koronatilanteessa?

Vierailija
21.03.2020 |

Ihmettelen, kun yksi kaveri lähes toimintakyvyttömänä, koska pelkää niin paljon.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää mitään. Lähinnä raivostuttaa tämä etuoikeutettujan narsistinen ruikutus, kun tilannetta paisutellaan pahemmaksi kuin mitä se oikeasti on tai tulee koskaan olemaan. Ja viedään samalla tulevaisuus nuorilta.

TÄMÄ!

Vierailija
42/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on pieniä flunssaoireita... Mutta enemmän huolestuttaa vanhempani ja muutkin vanhat ystävät ja sukulaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koronaviruksen riskiryhmiin kuuluvien läheisteni puolesta.

Myös Suomen ja koko maailman tilanne huolestuttaa, etenkin niiden köyhissä maissa ja ahtaissa oloissa asuvien ihmisten tilanne, joilla ei ole edes saippuaa käytössään ja heitä on todella paljon...

Vierailija
44/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että kuolen. Olen astmaatikko ja tälläkin hetkellä keuhkoihin mennyt infektio päällä. Vastustuskykyni on todella huono. Joudun kuitenkin olemaan töissä, koska työnantaja ei anna olla pois. Pelottaa, että lapseni jäävät ilman äitiä.

Vierailija
45/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että vuorokausi- ja viikkolepoajpista luovutaan, kun sairaanhoito jossain vaiheessa ylikuormittuu.

Vierailija
46/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusterve alle 30-vuotias, joten tuskin kuolisin koronaan vaikka sen saisinkin, mutta saatan tietämättäni levittää sitä muihin ja pelkään varsinkin vanhusten puolesta. En ymmärrä nuoria ihmisiä, jotka suhtautuvat koronaan niin huolettomasti, enkä ymmärrä myöskään vanhuksia, jotka eivät noudata kehotusta jäädä kotiin. Käyn töissä ja ruokakaupassa on tietysti pakko käydä, mutta muuten pysyn visusti kotona.

Vierailija
47/47 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään rakkaitteni puolesta. He ovat minulle kaikki kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi