Mitä aioit tehdä ensimmäisenä kun julistetaan korona nujerretuksi ja elämää saa jatkaa ilman rajotteita
Itse lähden baariin ja hankin mahdollisimman monta lähikontaktia
Kommentit (84)
Lähdetään vaimon kanssa gang bang bileisiin.
Nuolaisen jokaista kaidetta mitä eteeni tulee
Menen ystävien kanssa ravintolaan ja baariin! Tai toivottavasti terassille jos silloin on kesä :)
Uutista seuraavan viikon syön jokaisen aterian ulkona, käyn shoppailemassa ja varaan jonkun matkan. Ennustukseni mukaan tämä hössötys päättyy 15.5. mennessä.
Arvostan liikkumisenvapautta. Notkun yleisillä paikoilla enkä jatkuvasti pese käsiäni. En aivastele hihaani.
Sanon että ei koske mua ja käännän kylkeä.
Ei muuta mun elämää millään tavalla
aloitan uuden elämän - tai sit en
Kiitän luojaa, että selvisin hengissä.
Lähen ettimään aurinkoa maailmalta. Suomen kesä kun tulee taas taatusti olemaan vettä ja pilviä.
Tapaan parhaan ystäväni, kummityttöni ja äitini!
Tapaan mun Tinder-deitin, jos se ei ole siihen mennessä kyllästynyt chattailuun.
Käyn ravintoloissa syömässä monta kertaa viikossa viikkojen ajan.
Liian aikaista miettiä tuollaista. Iltalehdessä brittiläinen terveystoimittaja kertoi yhtenä vaihtoehtona sen, että tämä rajoitettu elämä on pysyvä olotila. Korona voi jäädä kiertämään maailmaa pysyvästi.
Koronan nujertamiseen menee vähintään vuosi, koska rokotusta ei saada mitenkään sen nopeammin.
Yhtenä vaihtoehtona sanottiin että jos Suomen epidemia talttuu samassa ajassa kuin Kiinassa, rajoituksia voidaan alkaa höllentää neljän kuukauden päästä, eli joskus heinäkuun loppupuolella.
Nyt ollaan vasta aivan alussa. Tiukemmat rajoitukset, ulkonaliikkumiskielto saattaa olla vielä tulossa.
Tilaan heti matkan etelään!