Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette nyt enemmän kuin ennen koronaa?

Vierailija
21.03.2020 |

Tuntuu että koko elämä on pysähtynyt. Ei oikein kiinnosta mikään kun huoli tulevaisuudesta painaa ja kaikki on epävarmaa. Tuntuu ihan unelta. Haluaisi herätä ja kaikki olisi niinkuin ennenkin.
Mitä te teette?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuunnun kun vapaapäivänä ei voi mennä ostoskeskuksiin, kirppareille, ravintoloihin ja ihan vaan kauppoihin maleksimaan. Silti olen kaupassa töissä ja tällä hetkellä töitä on niin paljon että ylitöitä tulee joka päivä niin paljon kuin vaan jaksaa tehdä.

Vierailija
42/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön päivittäin ulkona mutta nyt teen ruokaa itse. Oikeastaan se onkin aika kivaa puuhaa. Olen laihtunut koska itse tekemäni ruoka on terveellistä. Rahaakin säästyy! Tästähän voisi vaikka tulla tapa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen käsiä koko ajan, ulkoilen enemmän,

Eipä juuri muuta

Vierailija
44/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapellaan ainakin enemmän.

Vierailija
45/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Kokoajan. Syömishäiriö lähtenyt ihan lapasesta.

Vierailija
46/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töitä. t. sairaanhoitaja

Millä lailla työsi on konkreettisesti lisääntynyt? Kai sinulla on edelleen lakisääteiset tauot ja laskennalliset kaksi viikkovapaata?

Potilaita on enemmän ja saikulla useampi kuin muulloin. Valmiuslaki kumoaa lakisääteiset asiat joiltain osin

Valmiuslain käyttöönotto tarkoittaa mm. sitä, että palvelussuhteen tavanomaisista ehdoista voidaan tietyin osin poiketa. Poikkeusoloissa voi olla siis mahdollista poiketa työntekijöiden ja viranhaltijoiden kohdalla työaikalain lepoaikoja ja ylityötä koskevista säännöksistä ja vuosiloman antamista koskevista säännöksistä.

Käytännössä tämä voi tarkoittaa esimerkiksi työajan pidentämistä ja poikkeuksellista sijoittamista, lepoaikojen lyhentämistä ja ylityön enimmäismäärän kasvattamista.

-eri

Suomessa on 500 koronan saanutta. Heistä vain pieni osa on sairaalassa. Tämä maa ei ole katastrofin keskellä vaan sijaisia löytyy sairastuneiden tilalle. Mitä siis käytännössä teet enemmän kuin jos siellä olisi vain influenssapotilaita kuten aiempina vuosina?

Vierailija
47/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, jotta jaksan työskennellä hoitoalalla,

Vierailija
48/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Niska menee jumiin tämän tabletin kans. Aina päätän etten huomenna selaa yhtään ja täällä sitä taas... Nyt sammutan tämän!

Vierailija
49/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää julkisilla paikoilla. Sillä saa aikaan aika jänniä reaktioita muissa. 🥳

Vierailija
50/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan enemmän Torin tarjontaa kesää varten. En osta ulkomailta kun en uskalla.

Vierailija
51/51 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, juon alkoholia. Pesen käsiä, panikoin, luen tällaisia palstoja. Luen tenttiin. Kiukuttelen miehelle kun en saa purettua energiaa tarpeeksi. Leikin koiran kanssa. Luen uutisia. Käyn kävelyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi