Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä ilmoitti kuuluvansa riskiryhmään eikä ota lapsia

Vierailija
21.03.2020 |

luoksensa toistaiseksi tartuntariskin vuoksi. Kuuluu riskiryhmään, koska tupakoi, ei muusta syystä. Sukulaistuttavat olivat kyllä saunailtaan tulleet..

Nyt lapset hätäilee isänsä vuoksi, "isi kuolee, isiä ei saa nähdä". Jätkä saunoo kavereiden kanssa.

Kyllä on taas kaikki nähty exän kohdalla, voi tsiisus sentään. Terkuin itkeviä lapsia illan rauhoitellut..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa lorttien maailmaan, olen pahoillani. Mulla työntekijä heittäytyi helpolle saikulle, kun ei saa nyt sinne lääkärille mennä pikku nuhan takia. Tosi kiitollista painaa kaikki sen hommat omien päälle.

Ihmiset on. Valitkaa omat ihmiset tarkkaan, jos teillä on siihen valtaa. Potuttaa kyllä sun lapsien puolesta, tuohan on ihan kauheaa lapsien isältä. :(

Vierailija
2/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit kantsii pitää ne haarat kii. XD 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveriporukalla voi saunoa muttei lapsia ottaa, niin tuskin itse laittaisin lapsia jatkossakaan sinne. Selkeesti lastesi isälle menee ne kaverit edelle kuin omat lapset.

Ohis, mutta v*tuttaa myös tuo "kuulun riskiryhmään koska tupakoin".

V*ttu!! Meiltä perussairauksista kärsiviltä ei kysytty, halutaanko sairastuttua. Tupakoitsijat taas itse tekevät valintansa, tupakoivatko vai eivät. Törkeää mielestäni alkaa kitisemään tässä vaiheessa, miten on riskiryhmäläinen ja siksi heittäytyä uhriksi. Tuollainen ihminen varmaan menee myös kauppaan silloin, kun ne ovat vanhuksille ja meille perussairauksista kärsiville auki?

Vierailija
4/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sit kantsii pitää ne haarat kii. XD 

Eksä bongattu.

Vierailija
5/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain exältä noottia, kun lapsen koulussa oli jollain nuha, että olenko selvittänyt, onko virus vai mikä ja se on minun Velvollisuus selvittää ja tiedottaa myös häntä. Hmm, mistä ja miten selvittäisin vieraan, tuntemattoman lapsen terveysasiat? Hysteriaa..

Vierailija
6/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei ota. Eipä tartuta lapsia, eikä lapset kanna virusta hänelle.

Eksä on tyhmä vain siinä, että saunoo kavereidensa kanssa.

Vierailija
7/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ex on tyhmä, kun asettaa itsensä jollekin jalustalle. Riskiryhmää, hahhah! .Äidit tekisi epäitsekkäästi ja sanoisivat suojelevansa lasta turhilta liikkumisilta ja kontakteilta, eivätkä vaatisi luokseen. Vain isät on noin törppöjä, että ajattelevat vain itseään ja saunailtojaan sekä aiheuttavat lapselle pelkoa. Kehdannut vielä vieraistaan mainita?!

Vierailija
8/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis pullikoi hallituksen määräyksiä vastaan.

Ja ainoastaan siksi että ei pääse lähiräkälään kiskomaan sidukkaa elareilla. 

Vierailija
9/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tupakoijat kuuluu riskiryhmään? Oksettavaa. Tupakoijia ei pitäis ottaa tehohoitoon jos sellaiselle tulis tarve, jos ei ole mitään sairauksia joiden takia on riskiryhmässä.