Eritystä kestänyt viikon ja naapureilla kilahti jo päässä
Tähän asti olleet hirveän mukavia, iloisia ja ystävällisiä. Muutos entiseen on suuri. Nyt hirveä huuto ja riitely, tavarat lentelee. Kaikki kuuluu seinän läpi niin eträ itsellä sydän hakkaa täysillä kurkussa.
Kommentit (17)
Laita stereoista vähän Morbid Angelia soimaan. Kyllä ne siitä rauhoittuvat kun hiljentyvät kuuntelemaan.
Soita poliisit, jos siellä on lapsia.
En usko. Itse olen ollut vuosia vaan kotona, eikä mitään tuollaista ole koskaan tapahtunut. T. Ammattivalittaja
Minullakin pimahti. Joku naapuri käyttää aikaansa remontoimiseen. Ymmärrettävää, mutta niin saa-kutin rasittavaa kuunnella.
Voisi mullakin kilahtaa jos joku erittää viikon putkeen.
Meidän naapurit (opettajapariskunta) olleet kännissä koko viikon. Lapsia pyörii kuviossa mukana. Nytkin rouva kailottaa terassilla oppilaiden asioista ja viinihana lorisee tiuhaan. En ihmettele etätehtävien puuttumista lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurit (opettajapariskunta) olleet kännissä koko viikon. Lapsia pyörii kuviossa mukana. Nytkin rouva kailottaa terassilla oppilaiden asioista ja viinihana lorisee tiuhaan. En ihmettele etätehtävien puuttumista lainkaan.
😂 Huge if true
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Huge if true
Usko pois. Tulin Ullana pesee ikkunoita ulos kun ovat niin hyvää viihdykettä.
Oikeaoppisessa provosta aina kirjotusvirhe otsikossa. Well done.
Luojan kiitos entiset naapurimme muuttivat pois!
Joka viikonloppu riitelivät jostain ja usein äijä karjui täysillä "turpa kiinni tai mä lähen!" ja puoli minuuttia myöhemmin ovi paiskattiin niin lujaa kiinni, että matotkin lepattivat lattialla.
En saata edes kuvitella kuinka paljon nyt riitelevät.
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta hukassa jo ennen koronaa?
Luin emätinhallinta ja olen hihitellyt siitä asti.
T: evakkosinkku viinipöhnässä
Vierailija kirjoitti:
Viikon paras🤣
Tutki ko. erite.
Jos sieltä vihiä?
Ihan tiedoksi muille kuin provoilijoille, että aina HETI yhteys poliisiin eli hätäkeskukseen, jos lapsien vanhemmat ovat humalassa. Aina.
Elämänhallinta hukassa jo ennen koronaa?