Tänään tulossa seitsemän (7) lentoa Malagasta !
https://www.finavia.fi/fi/lentoasemat/helsinki-vantaa/lennot
16:00
Malaga
AY1672
17:00
Malaga
AY7072
17:15
Malaga
D8515
18:00
Malaga
AY7074
19:00
Malaga
AY7076
20:00
Malaga
AY7078
20:30
Malaga
D85124
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Typerysten ketju. Teilläkö on semmoinen idea että nämä ihmiset ovat sairaita? He ovat terveitä eivätkä tartuta ketään.
Oishan se elämä helppoa jos pandemiasta voisi syyttää muutamaa tuhatta eläkeläistä.
Jotkut näköjään ihan sekoaa tässä ankarassa manipulaatiossa.
Sieltä tulee pari tuhatta potentiaalista kantajaa.
Omalla lapsellani esimerkiksi ei ole nyt mitään asiaa kauppaan, vaikka hän on terve ja minäkin olen terve (kopkop). Miksikö? Koska hän voi olla oireeton kantaja, ja on aivan tarpeetonta riskeerata ketään, kun hän voi hyvin jäädä kotiinkin. Miten nämä eläkeläiset eivät tunnu yhtään osaavan ajatella näin, eivät kotimaassa eivätkä siellä Malagassa? Ajatellaan vain, että minä olen terve joten ei huolta!
Nuo älykääpiöt ovat heti kaupoissa hamsteroimassa tavaraa ja levittämässä koronaa. Miksi ne pitää raahata tänne, miksi?
Täällä on näiden ansiosta kohta yhtä kaamea tilanne kuin Espanjassa. Pitäkää hatuistanne kiinni! Kuka saa hoitoa ja kuka ei, se jääpi nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt sellainen juttu että Suomen kansalainen saa palata kotimaahan.
Toiseksi, moni olisi jäänyt Espanjaan, mutta Costa del Sol sulkee kaikki hotellit ja turistit ajetaan ulos.
Moni palstalla olisi tyytyväinen ja vahingoniloinen että nämä omat kansalaisemme joutuisivat asumaan kadulla, mutta kyllä suomi on heitä ihan kotiin pyytänyt palaamaan.
Rauhoittukaan nyt vähän vihassanne.
Ei nämä missään hotellissa asu koko talvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerysten ketju. Teilläkö on semmoinen idea että nämä ihmiset ovat sairaita? He ovat terveitä eivätkä tartuta ketään.
Oishan se elämä helppoa jos pandemiasta voisi syyttää muutamaa tuhatta eläkeläistä.
Jotkut näköjään ihan sekoaa tässä ankarassa manipulaatiossa.He on mahdollisia kantajia. Menköön takas sinne mistä tulikin.
Hah hah!!! Sitähän ne just tekee, menee, eli tulee, takas sinne mistä tulikin 😂😂😂
Sieltä tulee Reimo Runtukainen, 70v. Ensi töikseen pärskii ympäri konetta ja lentokenttää. Sitten vuorossa bussiajelu jossa pärskii ja yskii ympäriämpäri. Ja sitten kotiin, ja kävelylle, Reimoahan ei karanteenit stna sentään pidättele! Käydään vielä lenkillä baarissa ja R-kiskalla pärskimässä, ja myyjätytölle nauraa rehotetaan että LOL, tultii just lentokoneella malakasta, kyllä suomi pittää hyvvää huolta, ja rähmitään ja pärskitään vielä vähän ympäriinsä. Ja sit tokastaan että NYT TAKAS KARANTEENII, mutta poiketaan vielä lähikuppilassa.
Voi v*ttu, sanon minä. Pysyköön siellä malagassa, kerta sinne on ollut pakko lähteä. Koronakin ei ole vielä levinnyt NIIN ONKO PAKKO EPIDEMIA ALUEELTA KÄRRÄTÄ IHMISIÄ VÄKISIN?
Vierailija kirjoitti:
Yksi koronapotilas jo KUOLI lentokoneessa matkalla Suomeen.
On 100% idiotismia lennättää nuo tartuttajat Suomeen. Ensi töikseen lähtevät tietysti palloilemaan sinne tänne vaikka pitäisi olla karanteenissa.
Jos yksi ihan Ben saa sairauskohtauksen koneessa ja kuolee, niin miten siitä saatiin koronakuolema?
Eikö ne testaa jokaisen tulijan?
Se kuollut ei kuollut koronaan! Sai sydärin
Espanjassa on ulkonaliikkumiskielto. Kuka siellä jaksaa olla? Jos Espanja pääsee eroon koronasta ennen Suomea, niin sitten sinne äkkiä takaisin.
Saadaan tauti ja ulkonaliikkumiskielto heidän mukanaan.
Kaikki lennolla tulevat on ERISTETTÄVÄ, tai asetettava karanteeniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt sellainen juttu että Suomen kansalainen saa palata kotimaahan.
Toiseksi, moni olisi jäänyt Espanjaan, mutta Costa del Sol sulkee kaikki hotellit ja turistit ajetaan ulos.
Moni palstalla olisi tyytyväinen ja vahingoniloinen että nämä omat kansalaisemme joutuisivat asumaan kadulla, mutta kyllä suomi on heitä ihan kotiin pyytänyt palaamaan.
Rauhoittukaan nyt vähän vihassanne.
Ei nämä missään hotellissa asu koko talvea.
Voi kuule, Costa del Sol on täynnä huoneistohotelleja, joissa todellakin normaalisti monet asuvat koko talven. Ne joko ovat jo kiinni tai menossa kiinni asap.
Kaikki maat ovat kehottaneet kansalaisiaan palaamaan kotiin niin pian kuin mahdollista, ei pelkästään Suomi. Ja koneet ovat jo pitkään olleet täynnä, ei niihin niin vain ole lippuja saanut vaikka olisikin jo aiemmin halunnut palata.
Minä olen itse ulkosuomalainen, mutta en ole palaamassa Suomeen, koska minun pysyvä kotini on maailmalla ja sairasvakuutukseni täällä on kunnossa ja voimassa.
Nyt vaan pitää toivoa, että nämä muuttolinnut noudattavat karanteenia. Uskon sen tapahtuvan, koska he jo ovat Costa del Solilla nähneet, miten siellä toimitaan.
Malttaakohan nämä olla sitten karanteenissa. Ihmisillä on joku ihme supersankarifiksaatio itsestään. Ei minulla sitä ole, kyllä minä voin liikkua miten huvittaa. Välinpitämätöntä ja itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Se kuollut ei kuollut koronaan! Sai sydärin
Olitko paikalla? Niinhän meille on kerrottu, mutta eihän kuolinsyytä pystytä ikinä heti sanomaan. Miten nyt pystytään?
Aivan uskomattoman vastuutonta kyllä on, jos nämä päästetään lentokentältä omatoimisesti jatkamaan matkaa kaupan, apteekin ja parin ystäväpariskunnan kautta kotiin tai kuka nyt mihinkin. En tunne mitään vihaa ulkosuomalaisia kohtaan, mutta jollainhan näiden on hankkiuduttava koteihinsa, jos ei mitään yhteiskaranteenia kuljetuksineen järjestetä, ja sinä aikana ehtii jo tartuttaa vaikka kuinka monta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko näistä suostuu olemaan sen 14 päivää kotikaranteenissa? Kun itsellä onhyvä olo niin mikä estää itsekästä lähtemään levittämään mahdollista tautia?
Sama on jo nähty muidenkin matkustelijoiden kanssa, jotka kokivat oireita, mutta tietoisesti lähtivät tartuttamaan muita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näköjään ihan sekoaa tässä ankarassa manipulaatiossa.Sieltä tulee pari tuhatta potentiaalista kantajaa.
Omalla lapsellani esimerkiksi ei ole nyt mitään asiaa kauppaan, vaikka hän on terve ja minäkin olen terve (kopkop). Miksikö? Koska hän voi olla oireeton kantaja, ja on aivan tarpeetonta riskeerata ketään, kun hän voi hyvin jäädä kotiinkin. Miten nämä eläkeläiset eivät tunnu yhtään osaavan ajatella näin, eivät kotimaassa eivätkä siellä Malagassa? Ajatellaan vain, että minä olen terve joten ei huolta!
Mistä sinä tiedät noin varmasti, miten nämä tulijat käyttäytyvät Suomessa? Tunnetko heidät kaikki?
Olet ajatusmaailmaltasi pohjasakkaa. Itsekäs ihminen.
Mikä saa monet luulemaan että nämä kaikki palaavat ovat pääkaupunkiseudulta? Kyllä he ovat ihan ympäri Suomea.
Ja sen kyllä huomaa. Matkailu vois tehdä sustakin sivistyneemmän.