Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tulossa seitsemän (7) lentoa Malagasta !

Vierailija
21.03.2020 |

https://www.finavia.fi/fi/lentoasemat/helsinki-vantaa/lennot

16:00
Malaga
AY1672

17:00
Malaga
AY7072

17:15
Malaga
D8515

18:00
Malaga
AY7074

19:00
Malaga
AY7076

20:00
Malaga
AY7078

20:30
Malaga
D85124

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulijathan ovat luvanneet olla extra varovaisia, pistäytyvät vain varovaisesti Prismassa ruokaostoksilla ja sitten varovaisesti ajavat kotiinsa taksilla.

Vierailija
202/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan halvemmaksi lennättää ne sieltä elävänä kun maksavat itse matkansa kuin että järjestetään ruumiiden kuljetus suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskettiin kansalaisten palata kotiin ja heti

Se olikin täysin typerä ohje.

Joo, oliko se Harakka joka möläytti, että jos meinaa tulla kotiin niin nyt on viimeinen hetki. Olisi vaan ollut hiljaa, tuohan oli käytännössä kutsu Aurinkorannikon eläkeläisille saapua koronajuhlista tänne Suomeen taudin kanssa.

Ja ilmeisesti sitten vielä Finski laitettu lentämään ekstravuoroja.

Huh, enpä haluaisi olla töissä näillä lennoilla. Koronariski ilmiselvä.

T. Lentoemäntä

Vierailija
204/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne Hazmat-ukot ja kuumemittarit kentälle!

Vierailija
205/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa kentältä eristyskeskitysleiriin ja risusavottaan!

Vierailija
206/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan springbreakille Rukalle vielä ehtii.

Vierailija
207/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan halvemmaksi lennättää ne sieltä elävänä kun maksavat itse matkansa kuin että järjestetään ruumiiden kuljetus suomeen.

Näin se vain on! Tuhkaaminen Espanjassa on kallista. Suomessa kuolevat julkisella puolella halvemmalla ja pesään jää siten enemmän jaettavaa.

Vierailija
208/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne Hazmat-ukot ja kuumemittarit kentälle!

Peppulämpö on luotettavin. Mittauspisteet tuloaulaan!

Vierailija
209/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ymmärrä niiden kuskaamista tänne. Itse ovat sinne lähteneet ja siellä saisivat myös pysyä!

Mitä ihmeen kuskaamista? Itse matkansa maksavat ja Finnairhan lentää jos joku maksaa.

Vierailija
210/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa kakkosasunnossa asuvat olisivat kyllä voineet sinne jäädäkin, mutta kun hotellit suljetaan, niin lyhytaikaisemmat turistit on vähän pakko saada sieltä pois, etteivät ihan kadulle joudu (kun eihän siellä kaduilla edes saa olla nyt). Yksi sukulainen tuli sieltä just eilen Suomeen ja pysyy kyllä kiltisti karanteenissa.

Vierailija
211/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombielento malagasta

Vierailija
212/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaisilla on ympärivuoden asuttava mökki täällä, talo epsanjassa. Näin on kuulemma myös monella heidän kavereistaan, ei heistä kukaan asu missään yksiössä, ei suomessa eikä espanjassa.

Vierailija
213/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskittää ja ahistaa jo pelkkä lukeminenkin. Kumpa on enempi oikeutettu apuun espanjassa käristynyt viinisieppo vaiko samanikänen köyhä kotimaassa asunut mummeli?

Vierailija
214/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tänään on lähtenyt useita lentoja Espanjaan, niin miksi niihin koneisiin ei ole Helsingistä laitettu Madridista tulleita se k si ty ön te ki jöi tä? Näkyvät ilmoittelevan edelleen sivustoilla, nämä Ciara21cm, Yelitza ja muut.

Vierailija
215/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pian korona räjähtää toden teolla kun nuo seittämän koneellista potentiaalista tartuttajaa leviää ympäriinsä helsinki-vantaalta. En usko vähääkään etteikö ne virusta kantaisi, niin steriilisti ne ei ole pystyneet siirtymään.

Vierailija
216/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerysten ketju. Teilläkö on semmoinen idea että nämä ihmiset ovat sairaita? He ovat terveitä eivätkä tartuta ketään.

Oishan se elämä helppoa jos pandemiasta voisi syyttää muutamaa tuhatta eläkeläistä.

Jotkut näköjään ihan sekoaa tässä ankarassa manipulaatiossa.

Sieltä tulee pari tuhatta potentiaalista kantajaa.

Omalla lapsellani esimerkiksi ei ole nyt mitään asiaa kauppaan, vaikka hän on terve ja minäkin olen terve (kopkop). Miksikö? Koska hän voi olla oireeton kantaja, ja on aivan tarpeetonta riskeerata ketään, kun hän voi hyvin jäädä kotiinkin. Miten nämä eläkeläiset eivät tunnu yhtään osaavan ajatella näin, eivät kotimaassa eivätkä siellä Malagassa? Ajatellaan vain, että minä olen terve joten ei huolta!

No he eivät osaa, ovat alun perin valikoituneet niin että ovat keskimääräistä itsekeskeisempiä ja yksinkertaisempia, ja ikä ja lipittäminen pahentaa itsekeskeisyyttä.

Mutta jos meillä olisi toimiva hallinto, tällä ei olisi väliä, koska sieltä tulisi menettelytapa, jota noudatettaisiin pilkulleen. Joten pitää kysyä, miten nämä virkamiehet /poliitikot eivät tunnu yhtään osaavan ajatella näin, että heidän pitäisi tehdä oma työnsä eikä jättää sitä ihmisten satunnaisten toimien varaan.

On tiedossa, että toimivaakin hallintoa on maailmanhistoriassa tavattu. Sitä löytyy jopa paraikaa niissä maissa, joissa otettiin sarsista opiksi. Joten ei ole kohtuutonta vaatia sellaista meillekin. Kansan vaihtaminen järkevämpään on vaikeampi tie.

Vierailija
217/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika paljon lukenut tästä koronasta eri artikkeleita ja kyllä myös keskustelu palstoja. Saanut sen kuvan että reilusti yli puolet ihmisistä ei käsitä ollenkaan sellaista mitä ei pysty silmillään näkemään. Joten sen perusteella uskoisin että noin puolet näistä palaajista ei noudata kahden viikon karanteeni ohjetta.

Vierailija
218/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä ei edes käsitä kuinka helposti virus tarttuu ja kuinka helposti sen kantaja voi olla ilman että itse tietää mitään. Ollaan vaan käsityksessä kun on terve niin ei ole vaaraa. Todellakin on vaara, ja nämä palaajat ovat kantajia! Siitä ajatuksesta pitäisi lähteä ensisijaisesti kun tiedetään että palaavat epidemia alueelta.

Vierailija
219/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän vihapuheketjun aloittaja yksinkertaisuuksissaan kuvittelee että Aurinkorannikon suomalaiset ovat jotain veropakolaisia. No eivät ole. He maksavat veronsa Suomeen koska ovat Suomen kansalaisia. Joita on valtiovalta kehottanut palaamaan Suomeen. Espanjassa he ovat jo karanteenissa, siellähän on ulkonaliikkumiskielto jota valvoo poliisi. Valitettavasti vaan lentoja on peruttu sitä tahtia ettei sieltä meinaa päästä pois.

Kateus näköjään tekee joistain ihan mielenvikaisia.

Miettiikö kukaan, minkälaiseen tilanteeseen nämä järjettömät päättämättä jätetyt tilanteet johtavat? Kun ei päätetä, että karanteenit on tehtävä oikein eikä vähän sinnepäin. Niin mitä tapahtuu, jos vaikka naapurissa tulee kuolemantapaus, ja siellä oletetaan että syynä oli nimenomaan se, että naapurin mölöpää toi taudin ja riekkui kaupoilla ja pitkin pihoja. Siinä vaiheessa kun maassa on jätetty ihmisiä hoitamatta siksi, että typerät päättäjät eivät uskaltaneet tehdä välttämättömiä päätöksiä, voit todella miettiä sitä mielenvikaisuuden asteikkoasi. Että korkeallako nyt ollaan, tässä vaiheessa. Ja mihin vielä ehditään kiivetä.

Kyllä sen poliisin olisi nyt syytä valvoa näitä muuttolintuja täälläkin. Nilkkapannat käyttöön jos ei muka muuhun ole varaa.

Vierailija
220/226 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttuaan lennolla kuin sillit suolassa ovat kaikki altistuneita virukselle, eivätkä he lentoasemalle jää vaan jatkavat matkaa ympäri Suomea osa kotiin ja osa mökeilleen. Käyvät matkalla syömässä ja kaupoissa montakin kertaa. Ovat juuri vapautuneet tiukasta viranomaisvalvonnasta Espanjassa, joten katsovat , että koska täällä ei tule sanktioita niin voi käyttäytyä aivan vapaasti. Olen lukenut näiden henkilöiden taholta paljon narinaa siitä että Suomessa ei ole valvontaa ja kaikki on huonosti järjestettyä.  Kolmea asiaa on vaikea tajuta! Riittävä turvaväli, käsien pesu, kotikaranteeni