Häpeällistä, että osa kerrostalomme asukkaista ei tullut parvekkeelle taputtamaan koronahoitajien puolesta
Kyllä niin ottaa kaaliin, että kun järjestetään tällaista hienoa, niin ei tulla edes omalle parvekkeelle taputtamaan!!! 😡😡😡😡 Karma hoitaa aikanaan loput. 👍🏾
Kommentit (31)
Ehkä ihan kaikki ei tienny koko tempauksesta 🙄 turha vetää niistä ihmisistä yhtään minkäänlaista analyysiä sen perusteella.
Minä taputan, jos taputan, vain laitoshuoltajille ja siivoojille. Ne on koronan vastustamisen etulinja. Muut sipsuttelee suojattuina perässä ja pitää itsestään suuren haloon.
Ei täällä ole yhtään koronahoitajaa, jolle taputtaa. Enkä ole kuullutkaan tuosta tempauksesta.
Monelta me taputetaan k-market kassoille?
He ovat ihan yhtä tärkeässä asemassa sillä jos ruokaa ei saada, ei hoitajille ole edes hoidettavia.
Ymmärrän että halutaan kiittää mutta on niitä muitakin kriittisiä ammatteja tällä hetkellä!
Mua jo jotenkin ärsyttää tämä sairaanhoitajien korottaminen jumalasta seuraaviksi... siellä on niin monta muutakin ammattilaista etulinjassa joiden panos on kriittinen tällä hetkellä..
Pitikö taputtaa Sandstormin tahdissa? Jostain idioottimaisesta musiikinjumputustempauksesta kuulin eilen.
Tämä on toki provo, mutta joku raja näille ekstroverttien parvekeperseilyille pitää ihan oikeasti vetää. Kohta pitäisi olla aamusta iltaan kiekumassa, tanssimassa, soittamassa ja härväämässä parvekkeella ties mitä vain siksi, että ekstrovertit kaipaavat huomiota ja interaktiota.
En ollu taputtamassa mut mielessäni läpsytin kaikille duunikavereille sairaalassa. Hallinto sai vähän piiskaa tapujen sijaan. Taput myös dösäkuskeille, kassoille, apteekkityöntekijöille, tavarantoimittajille, postille, matkahuollolle ja muille, jotka tänään aamupäivällä minuakin palvelivat. Samas suossa ollaan kaikki, järkee käteen kiitos ja totelkaa määräyksiä, seuratkaa suosituksia. Nyt nukkumaan takaisin että selviin maanantaina takas duuniin.
Kyllä te pian ymmärrätte, ettei tuollaiset yhteisöllisten "kaikki yhtä perhettä" -kansojen jutut toimi täällä mörrimöykkyjen maassa.
Eikös se eka taputussessio ole vasta tänään klo 20?
Mä olen valmis ihan taukojumppahengessäkin taputtamaan parvekkeellani ihan mille vain ja milloin vain, onpa sitten kyseessä hoitohenkilökunta, kauppojen kassat tai varastotyöntekijät, jotka painaa ylitöitä, että tavaraa saadaan ihmisille!
Minusta tollaset parveketempaukset on ärsyttäviä ja noloja :D iltalehdessä esim oli video missä kahen asunnon väki teki jonki "tavarahissin" narulla ja sankolla ja tietenkin kuvasivat someen 🙄🙄 no sitä päivää odotellessa kun naru katkiaa ja sankko tippuu jonkun päähän tai poliisi käy ottamassa sen pois ennen kuin niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toki provo, mutta joku raja näille ekstroverttien parvekeperseilyille pitää ihan oikeasti vetää. Kohta pitäisi olla aamusta iltaan kiekumassa, tanssimassa, soittamassa ja härväämässä parvekkeella ties mitä vain siksi, että ekstrovertit kaipaavat huomiota ja interaktiota.
....and so the quarantine turned into worst nightmare of all times...
Arvostaa voi muutenkin kuin tekemällä omasta itsestään numeroa... Ai niin, sehän se olikin näiden tempausten tarkoitus: katsokaa minua, MINÄ täällä arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Se joka ei taputa, on MÄNTTI!!!
Ja hän, joka muita kyttää, on kyylä!
Mitä